Mijn eerste Monster

Phr3ak

MF veteraan
5 nov 2003
17.394
14
Apeldoorn
69125


Dit is hem dan :9~

Ducati Monster 620 IE DD Dark 8-)
 
Leuk, maar net zoals ik tegen Twinfreak al zei toen ik zijn motor van de winkel naar hem thuis reed: flikker die kont er af, kleine knippers en een setje termignoni's erop.
 
Leuk, maar net zoals ik tegen Twinfreak al zei toen ik zijn motor van de winkel naar hem thuis reed: flikker die kont er af, kleine knippers en een setje termignoni's erop.


Zullen we hem niet eerst eens ff lekker in gaan rijden voordat de schroeve draaier er in gaat ;)
 
Eeeeeeeejjjjjjj je hebbum!!!!!Hij's mooi!!!! :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} Gefeliciteerd, alleen jammer dat het van dat K%tweer is nu!!

Enneuhhhhhh geef ff een gil als de zaag erin gaat dan, zet ik de mijne ernaast...gaan we gelijk op....... :P
 
Ziet er lekker uit hoor!! :}

Veel veiliger km's!!! En idd haal die overgrote taartschep er maar snel af!, en je weet LOUD PIPES saves LIFES!!!
 
Wil graag zon kontje waar de richting aanwijzers er al erin zitten ;)

Al zal dat nog een hele onderneming gaan worden aangezien ik over 2 linker handen beschik :(
 
Gefeliciteerd jochie! En nou die Deventer dijkjes!

...ware het niet dat mijn tweewieler NOG STEEDS bij de motorboer staat - en het is al woensdag B|
Kennelijk is die koppelingskabel er nog steeds niet. Heb het grootste deel van mijn vakantie (met mooi weer |( |( |( ) motorloos voorbij zien gaan...
Morgen ga ik maar weer eens bellen waar-ie blijft.

OK meissie, pull yourself together...

Phr3ak, hij is hééél mooi! Kan niet w88 om 'm 'live' te zien en pogingen te doen om 'm bij te houden op m'n Jawaatje... :+

[edit] Of de duvel ermee speelt - Krijg net een telefoontje dat-ie klaar is! FF ophalen (tussen twee buien door 8-) )[\edit]
 
Laatst bewerkt:
Je hebt een goede keuze gemaakt.
En nu nog doen wat Sigma reeds gezegt heeft, nl. taartschep eraf, kleine pinkers, open uitlaten steken, andere spiegels, ....
 
Kijk daar is ie dan eindelijk....en wanneer krijgen we een foto met alle carbon mods er op????

Erg mooie bike kerel ERG mooi!!! :}
 
Wil graag zon kontje waar de richting aanwijzers er al erin zitten ;)

Al zal dat nog een hele onderneming gaan worden aangezien ik over 2 linker handen beschik :(

Ik ben zelf ook niet zo erg handig, maar heb vorig jaar wel een compleet underseat systeem gemonteerd. De halve motor moest uit elkaar maar het is wel gelukt. Stapje voor stapje doen en goed onthouden, desnoods opschrijven, hoe alles in elkaar zit. Dan moet het wel lukken. Succes!!!
En errug mooie motor trouwens. Dark is de beste kleur :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan