Wie zijn Satudarah?

Ali Mumbajee

Rookie
26 feb 2004
16
0
Zimbabwe
Laatst werd ik aangehouden en werd mij vriendelijk, doch dringend verzocht geen zelfgemaakte emblemen (geel met zwart)op mijn rug te dragen!

Waarom werd niet gezegd.

Wat nu?
 
Laatst werd ik aangehouden en werd mij vriendelijk, doch dringend verzocht geen zelfgemaakte emblemen (geel met zwart)op mijn rug te dragen!

Waarom werd niet gezegd.

Wat nu?
Door wie werd je aangehouden, de politie?
Vind het een vreemd verhaal, heb je een foto van dat Embleem?

Oh en

full
 
2 jaar geleden was ik in Breda op zo'n motordag. Daar zaf ik iemand met zo'n Satudarah Moluku embleem. Die vond en vind ik erg mooi.

Daar ik uit Zimbabwe kom, dacht ik laat ik ook eens zoiets maken. Dus aan de bovenkant heb ik Zimbabwe staan en onder Africa. En als plaatje heb ik een afbeelding van mijn land.

Ik hoef dit toch niet zomaar eraf te halen, doen hun toch ook niet.
 
2 jaar geleden was ik in Breda op zo'n motordag. Daar zaf ik iemand met zo'n Satudarah Moluku embleem. Die vond en vind ik erg mooi.

Daar ik uit Zimbabwe kom, dacht ik laat ik ook eens zoiets maken. Dus aan de bovenkant heb ik Zimbabwe staan en onder Africa. En als plaatje heb ik een afbeelding van mijn land.

Ik hoef dit toch niet zomaar eraf te halen, doen hun toch ook niet.
colorclubs zijn vaak een beetje eigenwijs als het om hun color's gaat dus zullen ze gaan zeuren als jij een vaag embleem in hun kleuren draagt....dat kan gebeuren en je kunt er weinig aan doen dan aan de betreffende member uitleggen hoe of wat....en hopen dat ze het begrijpen....

en je hoeft het inderdaad niet te verwijderen maar dat kan nare gevolgen hebben, kan zeg ik duidelijk, het hoeft dus niet....
 
2 jaar geleden was ik in Breda op zo'n motordag. Daar zaf ik iemand met zo'n Satudarah Moluku embleem. Die vond en vind ik erg mooi.

Daar ik uit Zimbabwe kom, dacht ik laat ik ook eens zoiets maken. Dus aan de bovenkant heb ik Zimbabwe staan en onder Africa. En als plaatje heb ik een afbeelding van mijn land.

Ik hoef dit toch niet zomaar eraf te halen, doen hun toch ook niet.
Van mij mag je hem houden, ik vind het vreemd dat je hem niet zou mogen gebruiken, is toch iets geheel anders geworden...
 
Ik hoef dit toch niet zomaar eraf te halen, doen hun toch ook niet.
natuurlijk heb je gelijk, maar sommige mensen denken dat ze boven de wet staan.

Ik zou ook niet met een "en profil"-doodshoofd en vleugeltjes op me rug rijden.

in hoevere die motorclub daadkrachtig optreed weet ik niet, maar als ze erg "aandringen" zou ik eieren voor mijn geld kiezen.

laat es een fotootje zien van je jas?
 
in hoevere die motorclub daadkrachtig optreed weet ik niet, maar als ze erg "aandringen" zou ik eieren voor mijn geld kiezen.
Satudarah zijn geen echte aso's ofzo maar inderdaad, als men aandringt kun je 2 dingen doen, ff met de pres. praten en alles uitleggen of dat ding eraf halen....
 
Voor je eigen veiligheid zou ik hem verwijderen.

:^

Anders ff bij de club langs gaan en toestemming vragen. Andere kleuren gebruiken is het beste. Rasta is altijd goed :)

[offtopic] Hugh Masekela, stimela :}
 
Nou het is net als met een "merken" - strijd, lijkt het teveel op elkaar dan heb je de poppen aan het dansen.De meest veilige weg zou zijn een voorbeeld van je collar op te sturen naar die specifieke club en vragen of ze er bezwaar tegen hebben als je het draagt. Als het goed is wordt er dan overlegd binnen de club, heb je geluk dan mag je het dragen, en anders pech!
Daarna is het wel voor eigen risico dragen natuurlijk... want je hebt er altijd heethoofden bij die zich moeten en zullen bewijzen voor de eer van de club.
 
wat een treurig gedoe die site zeg B|

brothers, respect,faithfull untill death, mollucan warriors blah blah :r
 
Satudarah zijn geen echte aso's ofzo maar inderdaad, als men aandringt kun je 2 dingen doen, ff met de pres. praten en alles uitleggen of dat ding eraf halen....

of lid worden van hun MC... Het zijn idd geen pure aso's, maar wat hun colors betreft, die hebben zij ook moeten verdienen, en daar zijn ze dus zuinig op.

Er zijn meerdere topics geweest over SD, misschien moet de topicstarter daar eens naar op zoek gaan.. En dan z'n conclusie trekken..
 
Ik zoek geen problemen, maar vindt zo'n badge toch errug leuk. Wat mag nou eigenlijk wel en wat niet? MC. is uit den boze, Evenals de kleuren rood-wit, geel-zwart. zijn er nog meer combi's die me het licht uit de ogen kunnen helpen? Laat ons een MF badge maken :-) blauw met wit, vast ook mooi!
 
Gaat dit alleen om badges in de kleuren zwart/ geel?? Of gaan ze ook lopen mekkeren als je een zwart/ geel pak heb? Lijkt me niet maar ik vind het nogal triest als de badge nieteens op die van hun lijkt...
 
wat een onzin... al die stomme motorclubs met hun trotse logotje..... :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan