Hyosung... Is dat wat of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Motorius1

MF'er
26 feb 2004
82
0
Las vandaag in Metro dat bezoekers van de beurs de nieuwe Hyosung-motor kunnen uitproberen. Ik ben zelf nog niet op de beurs geweest :o :o :o maar ik vroeg me af of er MF'ers zijn die de Hyosung inderdaad geprobeerd hebben en of het wat is of niet.
Zijn er sowieso ergens tests te vinden hierover. :]
 
Las vandaag in Metro dat bezoekers van de beurs de nieuwe Hyosung-motor kunnen uitproberen. Ik ben zelf nog niet op de beurs geweest :o :o :o maar ik vroeg me af of er MF'ers zijn die de Hyosung inderdaad geprobeerd hebben en of het wat is of niet.
Zijn er sowieso ergens tests te vinden hierover. :]
Uitproberen is groot woord (De Honda CBF600 in ieder geval wel). Ze staan in een groot rek opgesteld, maar er op rijden is andere koek. Zag er wel aardig uit, zeker als je de prijs bekijkt.
 
Las vandaag in Metro dat bezoekers van de beurs de nieuwe Hyosung-motor kunnen uitproberen. Ik ben zelf nog niet op de beurs geweest :o :o :o maar ik vroeg me af of er MF'ers zijn die de Hyosung inderdaad geprobeerd hebben en of het wat is of niet.
Zijn er sowieso ergens tests te vinden hierover. :]


Ben ook wel benieuwd.., op de foto en volgens de test in motormag. kan je je er moeilijk een buil aan vallen voor een prijs onder de 6000 euro.
En weet iemand of de accecoires voor de SV650 op deze motor passen ?
 
in Motor Magazine nr. 4 staat een test ;)

En daar kwam ie best goed uit!

Ik heb er gisteren ook ff op gezeten (op de beurs). Beviel best goed. En voor dat bedrag kun je niet snel een miskoop maken. Het nieuw geval heeft zelfs een beetje meer power dan mijn SV'tje. Eén mispuntje en dat is de achterrem: ik moet mijn rechterbeen omhoog gooien om op de rem te kunnen. Bij mijn SV is dat simpel mijn voetje naar links bewegen en drukken maar. Ach, dat is natuurlijk een kwestie van gewenning. Geen blok om over te vallen :)
 
Voor dat geld niet slecht, maar de afwerking is een stuk minder. Kijk maar eens naar de hendels etc. Die zitten niet strak gemonteerd en de beschermingslaag is ook niet echt super. Maar voor mensen die geen 7300 euro voor een SV willen betalen :]
 
Geinig bakkie, zeker voor dat geld!
Die remmetjes zijn best goed. Desnoods scoor je ergens twee tweedehands klauwtjes van iets dat past, stalen leidinkies erbij. Wie doet je wat??

Heb 'em al gehoord met een open uitlaat... :9~ :} Gaaf geluidje man.
 
comet-650.jpg


zo een?
 
Ziet er best wel leuk uit, maar wat je nu goedkoper uitbent ben
je straks weer kwijt als je hem probeert in te ruilen.
 
Ik ben vanmiddag ff op de beurs op die rode hyosung gaan zitten, erg leuk. Totdat je ff met je voeten op de steps wil gaan zitten. Blijkt ie rechts al gewoon afgebroken te zijn :?
En een frame wat met een paar boutjes in elkaar zit vertrouw ik toch ook niet helemaal. Lijkt mij dat zoiets niet al te stijf is en nogal makkelijk zal torderen.
 
Heb er donderdag opgezeten, het stuur zit op een verkeerde plek. Het lijkt heel wat, denk dat de kwaliteit wel op zich laat wachten. Ik vind ze niet echt innovatief :X
 
Ik ben vanmiddag ff op de beurs op die rode hyosung gaan zitten, erg leuk. Totdat je ff met je voeten op de steps wil gaan zitten. Blijkt ie rechts al gewoon afgebroken te zijn :?

Ja, op de eerste dag al kapot en er werd alleen nog maar op gezeten :X Ik heb ook geen standbemanning kunnen ontdekken. Op dag 2 was 't mog steeds kapot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan