PPPProtest actie Plus meeting!

Megaladon

MF veteraan
13 jan 2003
2.838
0
zh
Nou mensen hier zijn we weer.

zoals jullie allemaal hebben gelezen is de gemeente Rijswijk weer lekker op dreef om de weg nog onveiliger te maken voor de motorrijders op de ppp. Gemeente en politie proberen al enige tijd ons gezellige plekje langs de A4 af te pakken door tal van maatregelen te nemen en bekeuringen te geven voor de meest rare dingen. de aankomende maatregel is de druppel die de emmer doet overlopen. Aankomende zomer zal er een grote protest aktie komen die gehouden zal gaan worden in en rondom de ppp. De aktie die we gaan houden heeft te maken met de:

1 onveilige vangrail op de ppp
2 Betonnen afscheiding in de bocht
3 Slechte staat van het wegdek

Beste mensen. Ik heb even overleg gehad met de vaste mensen van de ppp en na veel gepraat hebben we besloten dat dit eigenlijk geen nut zal hebben. De MAG is momenteel ook al bezig met een aktie voor motor vriendelijke vangrailen.
Wel hebben we besloten dat we aan komende zomer weer een zuidholland meeting gaan regelen en de preciese datum etc zullen jullie vanzelf op het motor-forum zien.

Ps als jullie zin hebben kom gerust eens langs bij de ppp

Vriendelijke groet Megaladon en de ppp crew


 
Laatst bewerkt:
8-)
Ben er uiteraard bij, maar alleen als het een serieuze actie wordt en niet 1 of ander malloot :X iets wat "ons" toch alleen maar in het kwade daglicht zet :X

:P
 
Laatst bewerkt:
Ik zal de tijd vrijmaken als ik kan, en wil graag aanwezig zijn!
Ik heb echt een bloedhekel aan dit soort (lokale)overheden met hun regeltjes!
Ik weet niet over jonges van de holec ook meewillen, (pisang bijna zeker wel ;) ), vertel maar wat je wil doen/overleggen wat de actie word en I'll be there.

We laten ons toch niet zomaar weggedeeltes afpakken, of onveilig gemaakt worden, stelletje hersenlozen met hun regeltjespolitiek!! Ik hoop dat het een effectieve actie word, en net als pisang al zegt, dat we niet "de motorrijders" in een kwaad daglicht zetten
})
 
Het zal een nette aktie worden. Maar dit zullen we met de vaste club van de ppp gaan bespreken hoe het eruit moet komen te zien.
 
Ik ben er nog niet geweest. Maar ik zal proberen de Holecgroep te mobiliseren voor die actie. Ik zie dat je al twee anmeldingen hebt van hun. Ik ga mijn best doen om met meer te komen.
 
Even een kleine vraag, hoe wil je de actie laten verlopen?

1 openbaar hier afspreken wat me gaan doen, en de datum en plaats neerzetten (zodat iedereen media & politie die meelezen actie kunnen ondernemen)

of

2 ongeveer vertellen wat we willen gaan doen, onder de mom van meeting, en via de mail de plaats, datum en de precieze actie geven.
(bijv. openbaar zeggen dat het op een zondag word gehouden, en dan via mail iedereen zaterdag oproepen?)
 
Even een kleine vraag, hoe wil je de actie laten verlopen?

1 openbaar hier afspreken wat me gaan doen, en de datum en plaats neerzetten (zodat iedereen media & politie die meelezen actie kunnen ondernemen)

of

2 ongeveer vertellen wat we willen gaan doen, onder de mom van meeting, en via de mail de plaats, datum en de precieze actie geven.
(bijv. openbaar zeggen dat het op een zondag word gehouden, en dan via mail iedereen zaterdag oproepen?)

Ik denk dat we deze aktie alleen kunnen laten slagen als we het zo openbaar mogelijk houden. Zoveel mogelijk media er bij zodat we onze stem eens goed kunnen laten horen.
 
Ik denk dat we deze aktie alleen kunnen laten slagen als we het zo openbaar mogelijk houden. Zoveel mogelijk media er bij zodat we onze stem eens goed kunnen laten horen.
iamwithstupid.gif
 
count me in... 8-)

We doen het opvallend, maar netjes :)

en natuurlijk ff een paar telefoontjes naar de redacties van een aantal kranten en tv-programma's... want zonder air-time kom je nergens in deze "democratie" :X
 
mooi, ff lijsie gaan opstelle zo:

1- megaladon
2- Pisang
3- smitjr
4- Moto-rick
5- Henkes
6- Wolfman
7- Lady J
8- Mad V Max
9- Kaasszje
10- Thunderer

Gaat lekker zo, ik hoop dat er een geschikte datum gaat komen. Als het zo doorgaat staan we zo met een man en vrouw of 40
 
komen er wel meer hoor!

misschien kunnen we ook een advertentie in een motorblad plaatsen oid (als dat niet te duur is, wil ik best wat bijleggen) dan berijken we iig ook niet MFers :? of vragen of je een A4tje bij de plaatselijke dealer aan de muur mag hangen?

mooi, ff lijsie gaan opstelle zo:

1- megaladon
2- Pisang
3- smitjr
4- Moto-rick
5- Henkes
6- Wolfman
7- Lady J
8- Mad V Max
9- Kaasszje
10- Thunderer

Gaat lekker zo, ik hoop dat er een geschikte datum gaat komen. Als het zo doorgaat staan we zo met een man en vrouw of 40

geeft niets, stond eens een pagina breede foto in de metro over een protest tegen de aanleg van een snelweg... groot artikel erbij... heel gedoe je kreeg de indruk dat heel nederland daar persoonlijk aanwezig was om de aanleg te verhinderen!
lees je onderaan dat er toch wel 45 mensen aanwezig waren :X (daar heb je je onafhankelijke media B| , we moeten gewoon iedereen inlichten, van mijn part is het hart van NL oid :? anders plannen we het in de komkommer tijd, dan zitten ze allemaal te springen om "nieuws" :P )
 
Laatst bewerkt:
Wordt het een demonstratie tegen de betonnen afscheiding etc. op de PPP, of een demonstratie tegen de algemeen slechte veiligheidsmaatregelen voor motorrijders?
 
Wordt het een demonstratie tegen de betonnen afscheiding etc. op de PPP, of een demonstratie tegen de algemeen slechte veiligheidsmaatregelen voor motorrijders?

die betonnen BS is de druppel, gaat voornamelijk over het gebrek aan interesse die de overheid in onze veiligheid toont (en ons beboeten voor lullige snelheids overtredingen beschouw ik niet als interesse in onze veiligheid :( ) what's next? scheermessen in de berm, zodat een val 100% zeker je dood wordt? "want dan zorgen ze vast dat ze niet meer vallen" |(
 
ha, dijkgrasmaaier, je ideen zijn zeker wel goed jah.
Ik zal es kijken wanneer de datum en plaats/tijd vrijkomen wat ik kan maken als "adviche" voor bij de motordealers. (met vermelding naar mf, dit topic, ennnjah iets van tel nummer...anders reageert men denk ik niet)
Die stelling is trouwes ook wel mooi, gebrek aan interesse voor onze veiligheid! :}
 
ha, dijkgrasmaaier, je ideen zijn zeker wel goed jah.
Ik zal es kijken wanneer de datum en plaats/tijd vrijkomen wat ik kan maken als "adviche" voor bij de motordealers. (met vermelding naar mf, dit topic, ennnjah iets van tel nummer...anders reageert men denk ik niet)
Die stelling is trouwes ook wel mooi, gebrek aan interesse voor onze veiligheid! :}

70375

een klap op je harses doet soms wonderen voor je intelligentie :P
 
Zodra jullie een datum hebben zal ik kijken of ik de groep uit heemskerk ook kan mobiliseren voorde aktie
Greetz van de ouweman
 
Zodra jullie een datum hebben zal ik kijken of ik de groep uit heemskerk ook kan mobiliseren voorde aktie
Greetz van de ouweman

Gaat het misschien nog gezellig worden ook. *D :X Het staat bij de holec al ter discussie en er is denk wel een grote kans dat er flink wat van onze groep zullen komen.
 
mooi, ff lijsie gaan opstelle zo:

1- megaladon
2- Pisang
3- smitjr
4- Moto-rick
5- Henkes
6- Wolfman
7- Lady J
8- Mad V Max
9- Kaasszje
10- Thunderer

Gaat lekker zo, ik hoop dat er een geschikte datum gaat komen. Als het zo doorgaat staan we zo met een man en vrouw of 40
Hahaha ja vergeet dat vrouwtje niet :} ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan