Yamaha XT500 plaatjes cabinet

.

  • .

    Stemmen: 5 45,5%
  • ,

    Stemmen: 6 54,5%

  • Totaal aantal stemmers
    11
full


Hee johny, deze had ik gepost op het topic dat ik gestart ben, 'XT 600, XR 600 of KTM lc4-600'.
Komt uit James Bond. Ik heb nog wel een paar plaatjes van die film, oa dat ie met een xt500 in de bobslee baan gaat. Misschien later nog posten?

Verder heb ik ook afgezien van een koop van een xt500, ondanks dat ik het de mooiste enduro ooit gemaakt vind. Ik ga nu een andere kopen, wat nieuwer. Ik ben namelijk 2.02 lang en volgens mij is zo'n xt500 echt een klein apparaat, of niet? Weet jij of je zo'n ding kan ophogen (de afstand tussen het zadel en de pedalen blijft natuurlijk hetzelfde, maar het is beter dan niks..)? Ooit hoop ik namelijk nog wel eens de trotse bezitter te zijn van een xt500, maar dan puur als liefhebberij denk ik. Het is denk ik net iets teveel sleutelen en rompslomp om als enige motor te hebben. Wat denk jij, of mensen die er zelf een hebben, wat denken jullie? :?

Ik laat wel ff weten als ik eenmaal een motor gekocht heb, want ik hoop deze maand mijn eerste motor te kopen })

Groet,

Tookster
 
Ik ben begonnen met een SR500, maar dat was eerder onbegonnen. Vandaar de XT600 voor het dagelijkse gebruik, en de SR500 als sleutel/poets/boulevard object. Heerlijke sound die 500 blokken.
 
Wow wat zou me dat mooi lijken om zo een in fonkelnieuwstaat gerestaureerd te hebben. Sinds ik de 30 gepasseerd ben begin ik echt ouwe lullen trekjes te vertonen als het gaat om motorsmaak: wat zijn die ouwe motoren toch mooi :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan