54e editie van de internationale wegraces Hengelo GLD 30/4 en 1/5

Lekker op tijd maar goed, ik heb de bevestiging.
(Al heet ik ineens Rolf)
D6CEE640-60C5-4814-B696-A7C2142CF44B.jpeg
 
Oh als het zo gemakkelijk gaat, stuur die mail ff door naar Leo ;):+

Beste Leo,

Hierbij melden wij dat je Dagpas voor Hengelo.....
 
Het moet niet gekker worden…

Ik krijg nu net een belletje wat voor licentie ik had? Heel verhaal, neeeeee dat kan niet hoor!
Ik heb alles al geregeld! Nergens een probleem, nog een mail “het is voor elkaar”. En nu???
Ik laat mijn leidinggevende terug bellen…
2 min later, Marion Bruil oid… zelfde verhaal bla bla bla stond duidelijk aangegeven!

En toen werd ik pissig en de hoorn erop geflikkerd. Duidelijk? Man dat woord kent de KNMV niet!
Nu iemand van de Hamove gebeld en overlegd, maar ik ben er bang voor.

Kokend!
 
Dan hoop ik niet dat mijn mailtje aanleiding is geweest voor de problemen die Roy nu heeft, dat zou ik wel erg lullig vinden.
 
Schaamteloos bedel bericht:

Openbaar Facebook bericht hier klikken

6 weken terug ingeschreven voor een daglicentie met exact hetzelfde formulier als 2021 en met exact dezelfde voorwaarden als 2021. De Hamove Hengelose auto en motorvereniging netjes betaald, KNMV netjes betaald.
Dan krijg je 3 dagen voor het evenement eerst een mail met dat alles akkoord is om vervolgens een uurtje later gebeld te worden door de KNMV en de strekking van het verhaal is dat de KNMV heeft besloten geen daglicenties meer uit te geven. Foutje, we dachten dat je in de 2takt klasse wilde starten... Euh ja, GSX-R en de benoeming van de klasse gaf het blijkbaar niet duidelijk genoeg aan.

Hoe dan ook, "goed" nieuws, ik màg wel starten... moet ik alleen even € 315,- voor een volledige KNMV licentie betalen. Dat kan en wil ik niet doen want met het inschrijfgeld word het dan wel heel duur voor letterlijk 4 sessies rijden.

TENZIJ.... er bijvoorbeeld 315 mensen zijn die 1 euro VANDAAG nog willen doneren? (Meer mag natuurlijk ook
😍
)

https://betaalverzoek.knab.nl/HlgHZrFnGBePqll
🙏
Doneren én dit bericht delen is natuurlijk dubbel top!
🙏
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Kars
Morgenochtend om 7:15 trap ik hem aan 😉 zal mij warm aankleden 🥶
Trouwens aanrijroute via Veldhoek de Varsselseweg op??
Staat aangegeven, aan de Sarinkdijk betaald parkeren en dan paar 100 meter over de Sarinkdijk richting circuit wandelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: vino
Morgenochtend om 7:15 trap ik hem aan 😉 zal mij warm aankleden 🥶
Trouwens aanrijroute via Veldhoek de Varsselseweg op??
Niet gekeken wat de Sarindijk is, maar via Veldhoek kom je bij het paddock aan.
Schijnbaar kan je daar kiezen, vroeg stoppen en gratis parkeren of 3,- en dichtbij paddock parkeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: vino
Hele leuke dag gehad! Het weer werkte erg goed mee waardoor het droog bleef, niet te warm was en het goed vertoeven was rond het circuit en op de paddock. Erg leuk dat je ook daar gewoon rond mag lopen! Dat je helemaal rond het circuit kan lopen om zo alle bochten te zien is ook erg gaaf.

De entreeprijs was wel even slikken. €25,- is best veel. Als je eenmaal binnen ook nog €5,- moet betalen voor een broodje hamburger dan ben je met z'n tweeën al snel een godsvermogen kwijt. Maar het was het waard en volgend jaar ga ik zeker weer :]
 
Balen.
Wat is je volgende race? Is er ergens een kalender te zien?
 
Hele leuke dag gehad! Het weer werkte erg goed mee waardoor het droog bleef, niet te warm was en het goed vertoeven was rond het circuit en op de paddock. Erg leuk dat je ook daar gewoon rond mag lopen! Dat je helemaal rond het circuit kan lopen om zo alle bochten te zien is ook erg gaaf.

De entreeprijs was wel even slikken. €25,- is best veel. Als je eenmaal binnen ook nog €5,- moet betalen voor een broodje hamburger dan ben je met z'n tweeën al snel een godsvermogen kwijt. Maar het was het waard en volgend jaar ga ik zeker weer :]
Ik vind die prijs wel meevallen voor een dag met zo'n vol programma.
Een dagje Efteling is duurder :+
 
Ik heb weer genoten van de internationale straatraces op de Varsselring. Heerlijk sfeertje en het weer was veel beter dan ik had verwacht. Helaas kon ik dit jaar enkel de zaterdag. Volgend jaar ga ik weer voor 2! Nu uitkijken naar de NW200 (helaas volgen vanachter de laptop) en de TT op Isle of Man (die gaan we wel live mee maken).
 
Terug
Bovenaan Onderaan