Superpole dempers

TDM900

Die hard MF'er
28 dec 2003
384
0
Amsterdam
Aloha..
iemand ervaring met superpole dempers. Wordne op maat gemaakt en je kan kiezen (in mijn geval) voor een High mount en wellicht ook onder de seat..
greetzzz
 
Zit een aardig bler geluid in die dempers.....of niet..wat je wilt.
misschien moet je even op motormaniacs.nl kijken. Die worden geloof ik gesponsord door die gasten.

Die kan je wel meer vertellen.

suc6 met je keuze...ze zijn trouwens zeker weten een stuk goedkoper dan
de gemiddelde blerpijp
 
op motormaniacs.nl zijn ze idd bezig met het verbouwen van een TDM900 (PCIII en sp demper); het coole is weldat je zelf kan bepalen waarje je demper wilt hebben.. en qua prijs scheelt het niet zoveel hoor..
 
Ik heb ook een highmounted demper van hun en ben er dik tevreden mee.
Je kunt het werkelijk krijgen zoals je het zelf wilt en de sound is helemaal OK.
Lees: inderdaad luid maar wel met los bijgeleverde DB-killer.
Ik kan het je zeker aanraden, ik was 400 pleuro kwijt inclusief alles.
Puike deal toch?

Bijlage: kawa paul 02.jpg
 
Is Superpole nog steeds een rommeltje? Was vanmiddag namelijk ff bij robsacc. in 't zand, noord-holland en die had superpole dempertjes. Een erg aparte ronde met wisselende kleur, ovaal allu en ovaal carbon.
Had via de search functie wat topics gevonden waarbij dit merk niet echt lekker uit de verf kwam. Is er inmiddels al wat verbeterd?? Misschien mensen die toch superpole aangeschaft hebben en iets kunnen zeggen van prijs/kwaliteit verhouding en geluid en looks.
Gr.Frans
 
ja heb er ook een,en et gezeik van mensen op superpole,zijn waarhscijnlijk allemaal mensen die er helemaal geen ervaring mee hebben.vind superpole sowieso een mooie afwerking hebben,en et is weer wat anders,als die veelste dure akra,s of yoshi,s.
 
Sommige van die gasten moeten niet zo zeiken.

Ik heb ook een superpole. En ja ik heb ook drie keer moeten aanhoren hij past niet. Maar de oorzaak hiervan is het bezoeken aan huis. Wil je snel en goed geholpen worden, rij even naar superpole en ze leggen hem er zo op. En nog een lekker geluid ook, en ik ben zeer kritisch.

Die jongens zijn goed bezig.

gr wildwildwoes
 
Hee Hee welke uitvoering van superpole heb je? Rond, Ovaal, Carbon, allu, roodachtige gloed?
Ben ook wel benieuwd wat je ervoor moest betalen. Gr. Frans
 
Heej Woesie

Klinkt het nu wel dan??
geen zoef-zoef-habibi geluid meer? :P

Nu nog wel even wachten op je bokjes he? ben wel benieuwd wanneer deze afgeleverd worden.
 
Omdat er voor mijn RVF400 moeilijk aan een demper te komen is,heb ik Superpole gebeld :) ,Marius heeft een mooie demper voor me geregeld,en ik ben er dik te vreden over. 8-) :}

full
 
Mijn dealer heeft een SV staan met Superpole demper. Die demper zit er scheef onder, en hij staat bovendien aan de voorkant naar binnen en aan de achterkant naar buiten. Misschien zit 'ie verkeerd gemonteerd maar het geluid kan zowieso niet tippen aan een Laser.
 
Ben gister bij Superpole geweest, en heb daar me uitlaat besteld opmaat gemaakt en al alles naar mijn wens.. boven dien word me uitlaat uniek omdat ze daar ooit maar 1 van gemaakt hebben met deze kleur en niet verder gaan met deze type kleuren :) :) dus dat is wel leuk..

Verders, zijn ze super relaxed daar, ze nemen de tijd leggen alles uit hoe ze het maken..

Kwaliteit is Super..!! :}
 
mag ik even iets toevoegen ........ O-) O-) O-)

Update superpole einddempers

hier staan zowel alles wat je wilt weten ... of je nou iets negatiefs wilt vinden of juist goeie dingen

ik ben voor een superpole gegaan omdat hun zich onderscheiden van de akra en yoshi's die echt duur zijn .. :9

Met Superpoles naar Superpole

we waren uiteindelijk maar met drie man en me vriendin maar we hebben een leuke dag gehad en het was een goed open hartig gesprek met de mensen van superpole :) ze werken hard om dit te kunnen doen dus mijn respect hebben ze en ze zijn erg gastvrij *D


http://videos.streetfire.net/video/6b6d7458-4216-4cae-9854-987300b3308e.htm


oja en nog een linkje van mijn geluidje ik ga binnenkort een nieuwe opnamen maken })

greetz cbr1982
 
Laatst bewerkt:
Hier mijn nieuwe superpole een wit carbon ovaal type. Gemonteerd tijdens een bezoek aan superpole met de suzuki bandit club.
full
 
Ik heb vorig jaar een Superpole Carbon demper gekocht voor mijn SV650 en ik ben uiterst tevreden;
-Hij staat mooi (zit ook recht enzo)
-klinkt super (zonder Db-killer helemaal !!)
-Prijs/kwaliteit verhouding is ook goed, niet zo duur als de "bekende" merken
-en ook de service is geweldig (ze hebben gelijk de orginele demper zo gemaakt dat
wisselen 5 minuten werk is !)

De service van Superpole gaat ook (veel) verder dan de garantie, nl:
Na een jaar zat er een scheurtje op de lasnaad van mijn demper, garantie bewijs opgezocht: 6 maanden garantie. . . . . .
Toch maar Superpole gemaild en de volgende dag belden ze direct op met het bericht dat de demper kosteloos gerepareerd zou worden en binnen een week zattie er al weer onder ! Ik mocht zelfs kiezen of ik weer een carbon huls wilde of wat anders (en heb nu gekozen voor gewalst RVS (poppy) en ook deze klinkt en oogt super !).

Dus mijn ervaring met Superpole is super !
(wil geen reclamezuil uithangen, maar ze verkopen nu ook E-gekeurde dempers)
full
 
ik moet binnenkort ook mijn orginele uitlaten na laten maken, bij superpole maar dan met minder demping :P
want ik kan geen vervangings dempers vinden voor mijn motor

en aangezien mijn gefabriceerde carbon dempers zijn gesneuveld in battle '(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan