- 19 mei 2001
- 16.360
- 12.935
Het is gelukt , ik ben de trotse eigenaar van een XJ 550 uit 84 (in '92 in nl op de weg gekomen)
Om de vragen maar voor te zijn een aantal plaatjes van de huidige staat
Zoals jullie zien, veel roest aan de buitenkant maar ook in de tank en da's wat minder. Iemand enig idee om dit aan te pakken ?
Punten tot nu toe zijn :
* km teller kabel, gaskabel,koppelingskabel
* remmen voor zitten vast
* geen accu
* rem achter werkt slecht
* de ketting is roodbruin
* roest in de tank en benzineslangen zijn verdroogt
* buddy gescheurt
En veel roest aan frame en boutjes maar dat is wel op te lossen met een goede schuurbeurt met wat primer en lak.
Ga morgen eers beginnen aan het schoonmaken van het ding en dan de carbs en de bougies eruit proberen te halen. Heb alles alvast met wd40 ingespoten om alvast de boel in te laten weken
Om de vragen maar voor te zijn een aantal plaatjes van de huidige staat
Zoals jullie zien, veel roest aan de buitenkant maar ook in de tank en da's wat minder. Iemand enig idee om dit aan te pakken ?
Punten tot nu toe zijn :
* km teller kabel, gaskabel,koppelingskabel
* remmen voor zitten vast
* geen accu
* rem achter werkt slecht
* de ketting is roodbruin
* roest in de tank en benzineslangen zijn verdroogt
* buddy gescheurt
En veel roest aan frame en boutjes maar dat is wel op te lossen met een goede schuurbeurt met wat primer en lak.
Ga morgen eers beginnen aan het schoonmaken van het ding en dan de carbs en de bougies eruit proberen te halen. Heb alles alvast met wd40 ingespoten om alvast de boel in te laten weken