Ketting schoonmaken? Twee gebroken vingers.

Pfffffff, je hebt mazzel dat je vingers er niet af liggen.
 
beterschap jonge!




(wel erg knullig trouwens, waarom zet je niet gewoon je motor af? :+ )
 
U mag mij dom noemen.., of een eikel. Maar het verhaal is als volgt: Gisterenavond besloot ik om mijn ketting te smeren, en wel door de motor stationair te laten lopen op een achterbok.

Dit ging goed, totdat mijn hand werdt meegetrokkrn door de ketting en mijn hand tussen mijn achtertandwiel en ketting klem kwam te zitten. Ook een heel fijn geluid.. het klonk alsof je een bosje takken doormidden brak. De motor sloeg af en daarna heb ik met VEEL pijn en moeite mijn hand eruit kunnen halen.

Het resultaat: Een gebroken wijsvinger en een gebroken middelvinger, drie hele diepe snijwonden in mijn vingers en mijn hele rechterarm in het gips. En ja, ik ben rechts.. :( Dit stukje tekst duurde dan ook een minuut of 5.. Ik hoop dat ik 9 Mei gipsloos ben, en anders zal ik achterop moeten.. :)

Iemand ook ervaring met de mooie vorm van zelfmutilatie?

Hmm, 1 april?

En anders beterschap.

(Anyway, ik zou voor een automagisch smeersysteem gaan als ik jou was)
 
Hmm, 1 april?
Ik hoop het. En anders:

:o :o

Hoe krijg je dat in vredesnaam voor elkaar?

Maarreh, lijkt me niet erg prettig. '( Sterkte ermee.

Om je op te beuren: mijn vingers waren vorig jaar na 3 weken alweer uit het verband nadat ik ze gebroken had en dezelfde avond zat ik al weer op de motor. 9 Mei moet dus haalbaar zijn.
 
Ik geloof er eerlijk gezegt niet zo in, klinkt mij een beetje te knullig (no offense) om waar te zijn. :Z :Z
 
Getver..
Wat zul je een pijn hebben (gehad).
Sterkte met herstel.

PS; Ik ken iemand die 3 vingers heeft verloren en daarvoor nu in de plaats zijn tenen heeft. Echt dit is gèèn 1 april grap! En hij rijdt nog ss ook!!!!
 
Lijkt mij onwaarschijnlijk dat artsen bloed laten zitten als ze iets in het gips leggen... :X
 
Iedereen maakt wel een een "dom" foutje toch?
succes

Ken iemand die wou weten hoeveel benzine die in zijn tank had en heeft zijn hele hoofd erin gedaan :X :+
 
Succes met herstel, maar euh... waarom ronddraaien met de motor in stationair :?

Ik bok 'm op en in neutraal kan je gewoon met de hand het achterwiel ronddraaien en met de andere hand bedien ik de spuitbus...
 
Succes met herstel, maar euh... waarom ronddraaien met de motor in stationair :?

Ik bok 'm op en in neutraal kan je gewoon met de hand het achterwiel ronddraaien en met de andere hand bedien ik de spuitbus...

Ik laat hem ook altijd stationair in zen 1 op de bok draaien en dan met een kwastje en kettingvet. Gaat perfect, maar met mijn moteriek ga ik echt niet met mijn vingers in de buurt van die ketting komen. Succes met het herstel....
 
Lijkt mij onwaarschijnlijk dat artsen bloed laten zitten als ze iets in het gips leggen... :X
Jawel, hoor. Heb ik ook wel eens gehad. En ik moet zeggen, dat mijn vingers niet blinkend schoon waren, had op dat moment ook niet echt mijn aandacht (en van de arts ook niet).

Ik laat hem ook altijd stationair in zen 1 op de bok draaien en dan met een kwastje en kettingvet. Gaat perfect, maar met mijn moteriek ga ik echt niet met mijn vingers in de buurt van die ketting komen. Succes met het herstel....
:^

Maar dan niet met een kwastje, maar gewoon met een spuitbus vanaf een afstandje erop spuiten.
 
De snijwonden in mijn vingers zijn niet te hechten.. omdat er olie inzit en daardoor is de kans op infectie te hoog. En ik mag morgen terug voor nieuw gips..

Geen pezen beschadigd :?
Ik ga voor je duimen man. Dit kon wel eens een flink drama worden.

Succes en ga niet alleen naar het ziekenhuis. Neem iemand mee die juiste beslissingen kan nemen en zich niet laat overbluffen door artsen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan