De spinder

Status
Niet open voor verdere reacties.

*silverblade*

Die hard MF'er
30 mrt 2003
809
0
Ik dacht, er is ook een topic de baars en aangezien dat we daar niet echt welkom zijn. Dus maak ik er een topic de spinder van.
 
Ja dat klopt wel gedeeltelijk.
@ ed : heb je al op de site van rico gekeken?
Je staat er genoeg op en het gaat al beter dan gisteren. (vooral doorgaan)
Oh en de mislukte wheelie van gijs staat er ook op.
 
Ja eigenlijk vreemd dat dit topic er nu pas is. Ik ben slechts twee keer op de spinder geweest maar het is en wel super om even te sturen. Binnekort maar weer eens heen.
 
Ik ben niet bang. en nog nooit geweest ook.
Maar ik heb nog wat te goed van gijs. :}
@ gijs. (vooral doorgaan zo, dan kunnen we volgende week samen wheelies maken.)
 
Morgenavonde gaat tie naar Dongen komen :9~ :9~ :9~ En als ik de volgende keer de motor verkoop kijk ik eerst op het internet wat voor weer het wordt |(
 
IK ben vanavond ook effe wezen kijken. Met de blauwe fazer 1000. Nou oefen ik al enkele jaren op de spinder maar dat het een zo geliefde circuit zou worden had ik niet verwacht :]

Het leek wel of er een pot met goud op de winnaar stond te wachten. Er werdt echt hard gereden en met 3 dik de bocht door.

Hulde voor de gast met zijn XR 600 die elle lange wheely's trok :} :}

Het was echt vet om te zien.
 
ik heb vanavond weer is genoten van jullie kunsten en ik zie dat ik nog heel veel moet oefenen om ook zo hard door die bochten te knallen.
:} :} :9~
 
Hee blade, oefening baart kunst toch?

Een hoop durven niet om niet af te gaan maar het is een kwestie van oefenen en dat doe ik dus. en dat blijf ik doen tot het perfect gaat.


morgen een feestje thuis dus dan zie je me niet (denk ik)

:z zzzzzzzz
 
Ik dacht, er is ook een topic de baars en aangezien dat we daar niet echt welkom zijn. Dus maak ik er een topic de spinder van.

Volgens mij zijn we even welkom op de baars als op de spinder... :X

Maar spinder rulezzz, ik zal zondagmiddag ook wel weer op de spinder zijn, en waarschijnlijk met een nieuwe achterband *D
Dan kan ik tenminste echt een keer gasgeven ;)
 
zal vandaag ook maar eens mijn tl-r een rondje over de spinder laten maken.
moet dit jaar echt me 1e knee down gaan maken :9

jongens tot laters
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan