Pruts en pruttel XJ/XS meeting

Wanneer doen

  • goede vrijdag

    Stemmen: 2 20,0%
  • zaterdag

    Stemmen: 0 0,0%
  • 1e paasei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2e paasei

    Stemmen: 0 0,0%
  • na paasweekend

    Stemmen: 2 20,0%
  • ergens in mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • in juni

    Stemmen: 6 60,0%
  • suggestie:

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10

mcvdmvs

Latere in aeternum
15 sep 2002
2.118
6
Apeldoorn
In navolging van het idee van Triple XS, hierbij een oproep voor XJ en XS rijders om elkaars bikes te bewonderen en hier en daar eens een schroef aan te draaien.

Wanneer? zaterdag 1 mei, tussen 10.00 en 11.00

Waar? Hilversum, bij Clithopias

Wie?
[*]Duncan,
[*]Nomad,
[*]EjTjE,
[*]TripleXS,
[*]cbrrrr???
[*]Dirk130,
[*]koekum

Wat?
[*]Koffie
[*]Momentsleutel
[*]Voelerdingesten
 
Laatst bewerkt:
heb op kleppen gestemd!

FF een idee! Een xj, xs kleppen stel meeting. Er zijn diverse andere MFers die met deze types motor rijden. Kunnen we van elkaar leren en andere gegevens, tip enz uit wisselen. misschien ook een mooi moment om een ritje te maken!

jij bedoelde deze post O-)
 
Laatst bewerkt:
Leuk toch,zoiets?!
Alleen...mag deze wel hier staan i.p.v. bij "waar is wat te doen"? :X
En kun je de poll beter niet wijzigen in een aantal data-opties?

tis maar een ideetje..
 
Wat dachten jullie van een "zet een XJ weer inelkaar middag"?
 
Hierbij is de poll gewijzigd. -1 na paasweekend en -1 na juni.

Misschien kunnen we het het beste bij Duncan houden, als er een XJ in elkaar moet worden gezet... ;)
 
Hierbij is de poll gewijzigd. -1 na paasweekend en -1 na juni.

Misschien kunnen we het het beste bij Duncan houden, als er een XJ in elkaar moet worden gezet... ;)
Ben bang dat hij dan nog niet klaar is voor opbouwen :) , er moet nog wat gelast worden aan de bevestiging vd middenbok en ook kan het frame wel een verfje gebruiken. Maar ik kom dan zeker wel even kijken op de FZR om te zien hoe dingen in elkaar zitten.
 
Maar waar? Bij mij op de oprit lukt het in ieder geval niet. Ik ken ook niemand hier in de buurt bij wie er makkelijk gesleuteld kan worden. Iemand een idee?
 
Nu met plaatje...


full
 
@ duncan: ik neem aan dat je het laswerk zelf doet??

ik is namelijk lassert...

Zal wel erregus na Pasen worden, komend weekend ben ik al volgeboekt (volgens de vrouw... :( )
Maar goeie vraag: waaro dan??
 
@ duncan: ik neem aan dat je het laswerk zelf doet??

ik is namelijk lassert...

Zal wel erregus na Pasen worden, komend weekend ben ik al volgeboekt (volgens de vrouw... :( )
Maar goeie vraag: waaro dan??

Denk het wel, mijn broertje kan als automonteur een beetje lassen. Om het hele land af te gaan zeulen met dat frame is ook zo wat. Tenzij je in de toch een keer in de buurt moet zijn met je lasapparaat natuurlijk :) Heb vandaag wel de koppeling gerepareerd , het veertje wat buiten aan het asje naar de platen zat was doorgerot, nu zit er een andere op, wel geen Yamaha en misschien iets te sterk maar dat weet ik pas als het blok weer aan de koppelingshendel vast zit.
 
Ben bang dat als ik iedereen hier uitnodig mijn vader flipt (hij is nogal bang voor zijn nieuwe bestrating in de tuin :) ) En dan zullen we buiten moeten werken.Ik heb alleen maar een hele kleine schuur tot mijn beschikking.
 
Hahaha: en op de oprit ziet hij natuurlijk ook niet zitten!
Wordt nog gezellig zo,ik heb misschien wel een lokatie in Apeldorp.
ik vraag mijn oud-collega daar wel of ik in het bedrijfspand kan (ik werk momenteel in het filiaal in Almelo na ruim een jaar in Apeldoorn...)
Moet wel lukken dacht ik zo...

Volgens de heren modderators had ik al gestemd,maar dat was voordat het polletje gewijzigd werd.
Bij deze dus : na Paasweekend erregus... ;)
 
Toen ik tegen mijn vader over een XJ meeting bij hem begon reageerde hij gelijk positief.
Oprit is er en ook een redelijk ruime schuur.
 
Nomad kon niet wachten op een meetin': hij komt zaterdag bij me om de kleppies te (laten) doen en weet-ik-veel-wat-al-niet-meer... :(
Komt dus weer geen ruk terecht van m'n voorgenomen versnellingsbak-aanpak,let maar op... ;)

@Nomad: ;) je weet wie dit zegt...
 
Toen ik tegen mijn vader over een XJ meeting bij hem begon reageerde hij gelijk positief.
Oprit is er en ook een redelijk ruime schuur.

Als je vader ook in Hilversum woont is het wel lekker centraal.
 
Nomad kon niet wachten op een meetin': hij komt zaterdag bij me om de kleppies te (laten) doen en weet-ik-veel-wat-al-niet-meer... :(
Komt dus weer geen ruk terecht van m'n voorgenomen versnellingsbak-aanpak,let maar op... ;)

@Nomad: ;) je weet wie dit zegt...
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik kan veel zelf. Ik heb het alleen nooit eerder gedaan, daarom heb ik ook nog niet opgemeten, maar ik denk als we dat alleen doen, dat ik me verder prima redt. Het is gewoon dat ik wil weten hoe en of ik het goed doe!

alleen kleppies en schroeffie, eerlijk *D

Ik kan je natuurlijk wel ff helpen met de versnellingsbak ;)
 
Ik vind weekend na paasei wel een tof plan, als Clithopias ruimte heeft, dan graag een voorstel voor een datum, en Hilversum is wel te berijden vanuit hier!

Heb je een idee Clithopias?
[me]mcvdmvs kopiet en peest de naam maar, das niet te tiepen[/me]
 
Effe een kort memootje @ Nomad: als je naar mij toe komt getokkeld is je blokkie natuurlijk wel warm.....
Kleppies worden koud gesteld,dus eerst aan de koffie mmm?! ;)
 
Koffie is altijd een puik idee. Zwart zonder nixnie ;)
Kunnen we bij jou in de buurt makkelijk aan shims komen?
 
"Wout Broer Motoren" (thans "Motoport Hengelo",voor ons nog steeds "Wout")
is Yamma-dealert,dat moet dus geen probleem zijn...
 
Ik heb toestemming gekregen van mijn vader.
Shims zijn volgens mij wel verkrijgbaar bij van Heerdt of Kuynder, allebei ook in hilversum.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan