Het grote caferacer topic

Wat vind je van Caferacers?

  • Gaaf

    Stemmen: 385 95,5%
  • Niet mijn smaak

    Stemmen: 4 1,0%
  • niet mijn ding, ik ga voor orgineel (speciaal voor Jochem)

    Stemmen: 14 3,5%

  • Totaal aantal stemmers
    403
Status
Niet open voor verdere reacties.

CB400F

de zwarte zwabberaar
Donateur
19 nov 2002
8.121
116
Velsen-Zuid
..iets voor jou deze stepjes ?? of kom je volgende week een rem/schakelsetje bekijken ?? groet !! Wist niet dat je die gele helemaal uit elkaar had gehaald !?!?!
(ps..had je het geld nog overgemaakt ??)
full


Te koop dus: aluminium voetsteunen !!! 35 euro...
 
..iets voor jou deze stepjes ?? of kom je volgende week een rem/schakelsetje bekijken ?? groet !! Wist niet dat je die gele helemaal uit elkaar had gehaald !?!?!
(ps..had je het geld nog overgemaakt ??) (Afbeelding)

Te koop dus: aluminium voetsteunen !!! 35 euro...

Kom morgen ff bij je langs had ik toch verteld van die gele :? Strippen die bende, frame netjes maken en bouwen maar weer. Moet ik trouwens die telefoon nog voor je meenemen?


ps. geld is overgemaakt
 
Je hebt ze pas volgende week binnen, dan kom ik namelijk wel even met de trein naar Utrecht. Kan ik meteen die velgen meenemen ;)
 
Kom morgen ff bij je langs had ik toch verteld van die gele :? Strippen die bende, frame netjes maken en bouwen maar weer. Moet ik trouwens die telefoon nog voor je meenemen?


ps. geld is overgemaakt

:} mooi...ik moet Laverdino en TZ750 nog betalen... vandaar ! Ik was het inderdaad even kwijt van de superstrip 400F...goed om te zien dat je alweer aan het bouwen bent. Tank is inderdaad netjes gespoten he !! maar laat alsjeblieft die oerlelijke kuip eraf (en als ik hem eropzie ren ik je achterna..jaja mijn been doet het weer iets beter) rij morgen maar ff langs ! gr rogier
wat vind je van de stepjes ??
 
steppies zijn mooi, die kuip ga ik waarschijnlijk enkel in de winter gebruiken op de zwarte, maar dan echt enkel als er een halve meter sneeuw ligt ;)
 
Je hebt ze pas volgende week binnen, dan kom ik namelijk wel even met de trein naar Utrecht. Kan ik meteen die velgen meenemen ;)


misschien rij ik vanavond richting Ijmuiden, rij ik ook even langs jou Ok ??
Nog bedankt voor de telefoonaanbieding, ik heb inmiddels een Nokia-bakbeest van mijn zuslief gekaapt !
 
Hee kijk dat zijn altijd mooie dingen, Ga je naar Laverdino? ik heb namelijk ook die onsteking nog liggen. zou wel erg makkelijk zijn (dat vergeet ik namelijk morgen geheid) Je hebt me nummer nog?
 
altijd, kan is wel groot dat ik bij een maatje aan het verbouwen ben, maar ben er met 10 minuten wel daarvandaan. Hoe laat kom je deze kant dan op?
 
Is goed, altijd lollig he SLOW CHAT, had je al bij msn erbij gegooid, maar weet niet of je dat wel gebruikt
 
paas-raas(k) ?
setje-2 wordt universeel toepasbaar !! dus dat komt wel goed ! ik hou je via deze caferees-pagina op de hoogte ! (sorry geert)..zal straks MSN eens aanzetten/installeren/activeren
 
Ziet er leuk uit,maar kun je niet i.p.v. naar ieders profiel beter naar ieders caféracertje linken?? meer on-topic dacht ik zo (ook meer uitzoekwerk...)

@Rogier: heppie die dan ook voor de XS??? Ik heb de firma Raask benadert voor een rearsetje voor de XS,die waren inderdeed €200,- + €40,- verzendkosten....
Wordt een mens niet vrolijk van voor een low-budget-zelfinmekaargeflansterd-caféracertje... :(
Ik vind die van Raask overigens niet echt lelijk,dan moeten die van jou wel helemaal lekker zijn.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan