Maak je kentekenplaat onzichtbaar!!

TerrorMax

MF veteraan
4 jan 2003
3.791
26
Enschede
photo-blockers-spray.jpg



Met Photoblocker kun je je kenteken vrijwel onzichtbaar maken voor foto aparatuur :)

het is een simpele kwestie van je ketekenplaat ontvetten en deze spray aan te brengen.

Doordat flitsaparatuur grote flitsen produceren worden deze flitsen gereflexteerd door dat spul zodat de foto overbelicht is en mislukt is

bron: http://www.anti-radar.nl/
 
Laatst bewerkt:
valt het niet op dat je dat spul op je kenteken plaat hebt zitten? er is geloof ik ook een of andere folie die je op je kentekenplaat kan plakken maar dat valt nogal op geloof ik :?
 
ik heb geen id. het zou zomaar kunnen dat de kenteken erg glimmend is en als je er mee op een zonnige dag mee rond rijdt het ding erg gaat schitteren in de zon
 
Werk dat ook met die 'infra rood' flitspalen die ze in ons apeland gebruiken?

oeps, te vroeg gereageert.
Maar bij ons zijn die platen zo al uit hun eigen glimmend. Dus die camera's zijn er niet gevoelig aan...
 
Laatst bewerkt:
helaas dat de KLPD bijna geen gewone flitsers meer gebruikt.. Gaat nu meestal met infrarood. Dus als je een vage rode flits ziet... smile *D

En flitspalen zie je al van grote afstand dus daarvoor hoeft het ook niet.
 
Laatst bewerkt:
helaas dat de KLPD bijna geen gewone flitsers meer gebruikt.. Gaat nu meestal met infrarood. Dus als je een vage rode flits ziet... smile *D

En flitspalen zie je al van grote afstand dus daarvoor hoeft het ook niet.

Die smile ken ik al heel goed :( heb er weeal ééntje gekregen :(

Zal binnenkort volgende zijn: Tuut zoekt een vriendelijke "car-pooler of liefst moto- pooler" om naar werk en huis te geraken... ;(
 
Hé, frapant zeg. Ik had laatst net zo'n spuitbus haargroeimiddel. :+

Bold - blocker
 
Ben benieuwd hoe dit juridisch in elkaar zit.

Of het makkelijk detecteerbaar is. En of, als het aangetroffen wordt, je juridisch ook schuldig bent en je er een bon o.i.d. voor kan krijgen...
 
Zal vast wel weer strafbaar zijn omdat je de constatering van strafbare feiten verhinderd ofzo B|
 
Als ze ir flitsen, kun je dan niet je nummerplaat onder spanning zetten en zo heet maken. Dan krijgen ze alleen een witte vlek!

[me]pizzaman pakt pen een papier voor patent :+ [/me]
 
hmm..beetje hete lucht bij je uitlaat vandaan langs je kenteken leiden...zou dat werken :?
 
hmm..beetje hete lucht bij je uitlaat vandaan langs je kenteken leiden...zou dat werken :?
Dat zou toch niet zo moeilijk moeten zijn. Zeker niet als je seatpipes hebt.

Maar weet iemand of het principe werkt?
 
(Afbeelding)


Met Photoblocker kun je je kenteken vrijwel onzichtbaar maken voor foto aparatuur :)

het is een simpele kwestie van je ketekenplaat ontvetten en deze spray aan te brengen.

Doordat flitsaparatuur grote flitsen produceren worden deze flitsen gereflexteerd door dat spul zodat de foto overbelicht is en mislukt is

bron: http://www.anti-radar.nl/

Je bent 8 dagen te laat... :+

(en ik 1 minuut...)
 
Weggegooid geld. Helpt helaas niet tegen flitsen. Zelfs tegenflitsen is al eens geprobeerd (dus met apparatuur dat normaal ook door een fotograaf wordt gebruikt). Hierdoor werd automatisch "teruggeflits" waarbij de flitslamp naast het nummerbord was gemonteerd. Op een normale foto kon je inderdaad niets zien van het kenteken, maar apparatuur van de politie is helaas niet zoals normale fotoapparatuur en die konden dus het kenteken gewoon uitlezen (zij het wel dat ze daarvoor extra werk moeten verrichten. Net zoiets als haarlak, platen over het kenteken heen e.d. maken het uitlezen wel moeilijker, maar niet onmogelijk |( . Overigens krijg je daarvoor extra een bekeuring als ze je kenteken hebben uitgelezen..... (ooit was ik ook een fanatiek tuftufclub-forumer en dan kun je daar genoeg over lezen).
 
Terug
Bovenaan Onderaan