Noord Holland Deel 5!

Status
Niet open voor verdere reacties.
jaaaaaaaaa....
na 1000 posts nr 5...

hier kan je alle voorgaande posts vinden...
Noord Holland: Deel 4!! :)

Post 2 !

Wat een tijd trouwens om een nieuw topic te openen ;)

nh2.gif
 
Laatst bewerkt:
Een topic gaat meestal ergens over toch? Waar gaat deel V dan over?

Trouwens, voor Noord-Hollanders: morgen een mooie tocht, georganiseerd door MAC Alkmaar. Starten bij Zaanstad Motoren tot 12:30 uur...

:]
 
ik ben op zandvoort ff kijken naar de zac... :)
 
Een topic gaat meestal ergens over toch? Waar gaat deel V dan over?

Trouwens, voor Noord-Hollanders: morgen een mooie tocht, georganiseerd door MAC Alkmaar. Starten bij Zaanstad Motoren tot 12:30 uur...

:]

dus morgen bij Zaanstad motoren verzamelen tot 12:30? even kijken of ik mijn broer kan overhalen ook mee te rijden! :]
 
Nog ff volgen weekend ben ik ook weer van de partij met me blade

zie jullie dan allemaal

ff lekker :]

groetjes
 
Komt dit je nog bekend voor?
(Afbeelding)

oh en dan te bedenken wat het me had gescheeld als ik niet zo eigenwijs was geweest om gewoon met die @#$ :( @$!@$$#@! BT010 te rijden..
:}

hoe ging het met je remmen eigenlijk?
en wrom reed je de 2de en 3de sessie...zover achteraan joh??
 
:}

hoe ging het met je remmen eigenlijk?
en wrom reed je de 2de en 3de sessie...zover achteraan joh??

tja ze bleven sponzig maar op zich verergerde het niet..achteraan omdat het de eerste race van het jaar is, het de eerste x met de R1 op het circuit en BT010 is echt een hoere band! (pardon my french)
 
sja...steve je weet toch ook dat een bt010 een straat band is...
die staat binnen 3 rondjes in de fik man :)

had je je banden spanning wel op standje laag staan of niet?
heb je stalen remleidingen of niet?
 
Komt dit je nog bekend voor?
(Afbeelding)

oh en dan te bedenken wat het me had gescheeld als ik niet zo eigenwijs was geweest om gewoon met die @#$ :( @$!@$$#@! BT010 te rijden..


Leuke foto :) , alleen je avatar mag wel wat duidelijker :+

hier een duidelijker foto :P
stevew.jpg


[me]Corona-Shorty heeft gelijk ff zijn eerste post gedaan in het nieuwe NH-topic... *D [/me]

Trouwens als je die BT010 een kutband vindt, mag je die ook wel aan mij geven ;) .
Ik zoek nog een achterbandje :+


Weet iemand trouwens want een redelijke prijs voor een BT012 is :?
Bij mijn dealer moet ik er 249 euries voor neerleggen...is dat redelijk.

Ow en nog iemand tips kwa banden??....moet nu alleen nog een nieuwe achterband, maar binnenkort ook een voorband. En ik heb het liefst 2 dezelfde banden onder me bike...(vraag me niet waarom ;) :+ )
 
Laatst bewerkt:
Trouwens als je die BT010 een kutband vindt, mag je die ook wel aan mij geven ;) .
Ik zoek nog een achterbandje :+

ik zal er aan denken, de voorband is op dus die keil ik weg, maar achter is nog wel ok..weet je zeker dat je hem zou willen hebben?
 
Weet iemand trouwens want een redelijke prijs voor een BT012 is :?
Bij mijn dealer moet ik er 249 euries voor neerleggen...is dat redelijk.
Ow en nog iemand tips kwa banden?
FOK WAT VEEL!! dat moet je echt NIET doen!!!een bt012 kost bij jossmit in haarlem €168.50 ex. montage...dus reken op hooguit 15 eutjes montage...
je wordt gewoon geript bij je dealer...

uhm...wil je een goeie band...koop een diablo corsa...jij rijdt toch alleen maar met mooi weer enzo...(of een sporadische regenbui)...
diablo's zijn beter dan de brugstenen op dit moment....

en voor het circuit, rennsports of supercorsa's...
dus..geen bs kopen...

oja..en dat dezelfde banden dat is crap..dan moet je over je schouder gooien dan idee... :) maakt niks uit...gewoon een diablo (corsa) kopen!
 
een bt012 kost bij jossmit in haarlem €168.50 ex. montage...dus reken op hooguit 15 eutjes montage...
je wordt gewoon geript bij je dealer...

Ok hier het wereld geheim van jossmit..waarom krijgt hij banden goedkoper? omdat ze overschot zijn van de importeurs..iemand wist mij te vertellen dat mijn BT010 minstens anderhalf jaar oud was op het moment dat ik hem kocht... :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan