kijkvoer [cb350f foto's]

scheffers

MF veteraan
7 jul 2003
16.037
85
gti is van 'n maat van me die moes meej want die had 't fototoestel bij :9
Auto%20en%20Motor.JPG


mooi fototje dacht ik zo 8-)
Auto%20en%20Motor%20(10).JPG


mf!!! :+
Auto%20en%20Motor%20(11).JPG


je mag het koekblik wegdenken :P
Auto%20en%20Motor%20(12).JPG


grrrrrrr rotgolf :(
Auto%20en%20Motor%20(13).JPG


SPOLLE MAARRRR!! :) ik reed daar weg en stond nog in de berm dus al da grint spetterde op tege de gti van m'n maat :X O-)
Auto%20en%20Motor%20(7).JPG


nog eentje dan:
Auto%20en%20Motor%20(9).JPG
 
..ja mooi !!!! maar 1 vraag: waarom 'veeg' je je kentekenplaat zwart, ik heb het nooit begrepen: heel Nederland rijd toch met een kentekenplaat die gewoon af te lezen is ??
 
ja ik weet 't ok nie een maat heeft ze geupload en meteen de nummerplaten mee zwart gemaakt.. ik geloof dat het iets te maken heeft met achterhalen van je adres
 
Ben eigenlijk benieuwd wat dat stuurkuipje met het stuurgedrag van je brommert doet boven de 130....

daarboven doet de 350 niet veel meer,maar toch..
 
Vanmiddag 'n lange doordraaier genome met 140. Hoe da zonder kuipje is weet ik niet.I k heb niet zo veel zonder kuipje gerede. Maar ik vind het wel lekker een beetje uit de wind. Van de zomer gaat het er denk ik af. Vind 'm toch net iets mooier zonder. Zeker van de voorkant gezien..
 
ga 'm binnekort denk ik aanpassen:

-Knipperlichten eraf
-Kuipje eraf
-Spiegels eraf(misschien)
-Achterspatbord aanpassen(misschie)
-meer overbodige rommel eraf..

wel alles zodat ik 'm weer makkelijk compleet kan maken :)
 
Ik hoorde je 3 weken geleden nog zeggen dat je hem niet ging verbouwen :9

Ik kon het ook al bijna niet geloven... jij MOET alles met twee wielen uit elkaar schroeven 8-)
 
jaja dalunacy is ok zonne zatte mongool! maruh ja ik was eigeluk van plan om 'm helemaal compleet en origineel te houwen.. maar ik wil 'm toch iets meer caféracert achtig hebbe. Dus ga ik er een hoop zooi vanafslopen. Maar wel zodat ik 'm weer origineel kan maken over 2 jaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan