Gorinchem 2(005)

wat willen jullie :?

  • Dit topic houden

    Stemmen: 27 93,1%
  • Vorige topic terug

    Stemmen: 2 6,9%

  • Totaal aantal stemmers
    29

Smit

MF veteraan
23 apr 2003
11.860
8
Hardinxveld
Wat is Gorinchem?: Een mooi compleet klaverblad, zonder vangrail. })
Verzamelplaats: Bij de carpoolplaats van afslag Avelingen (richting Breda), zie plaatje hieronder. :o

full

http://www.motor-forum.nl/forum/misc/24390[/img

Kortom, vertel hier je ervaringen, spreek met elkaar af, laat uw foto's/video's zien en geniet van het blad.

[size=2] 8-) 'enjoy don't destroy' :] en gedraag je een beetje op het blad; geen vluchtstrookje pakken of inhalen, anders hebben we binnen no-time enorm gezeik met controles of ander kinderachtig gedoe.[/size] :)

[b]Mannen, en dames...het nieuwe seizoen is alweer aardig begonnen, vorig jaar zijn er veel mensen onderuit gegaan op het klaverblad, zeker in maart & april...Kijk aub uit!![/b]

Klaverblad weetjes:
Officeel mag je 100 km/h rijden op het blad, het is immers een splitsing van snelwegen.
Voor kneedown / naast je bike hangen kunnen 'ze' je wel pakken, op art 5 = gevaarlijk rijgedrag.
- Net als inhalen |(
- Vluchtstrook gebruiken O-)
- Knipperlicht niet gebruiken :X
 
Laatst bewerkt:
Dat was een beetje doodgebloeid zeg...werd erg saai en stamt nog uit de tijd dat iemand vroeg om je wel eens op het klaverblad van Gorinchem kwam. :X
Denk ik maak een nieuwe, helder topic aan, met plaatje erbij enzo voor de duidelijkheid. Speciaal om af te spreken, te informeren, eventueel waarschuwen, foto's en/of video's te plaatsen etc. *D


maar eh, als jullie het ernie mee eens zijn...dan moet er maar een slotje komen he B| , was slechts een goede bedoeling
 
ja iidd stephan moet dit nou

anders ga ik ook een ander holec topic openen :(
Kom aan ons Holec forum en ik hak je klauwen eraf! :(

















:+

Kijk zo reageren wij van de Holec Smitje....

Dus ik neem aan dat de G rijders ook niet echt blij zijn als jij in hun topic zit te knoeien..... |(
 
Noujah, simpel, dan ga ik nu een mailtje sturen naar de MODS, of ze dit topic willen sluiten en het oude gorinchem topic willen openen....
maar ik blijf nog steeds van mening dat et vorige topic aardig dood aant gaan was
Maargoed, hierbij mijn excuses, en ik ga een mailtje sturen... B|
 
Wat doet iedereen moeilijk zeg ???

Je hebt het grote hoeveleken topic
het grote baars topic het grote beekbergen topic ...

en dan gorinchem " weleens op het klaverblad bij grorinchem geweest? " :z

Ik vind dit wel een goeie hoor van mij mag die blijven :}

om een beetje steun bij te zetten hier wat gorinchem foto en film voer

GORINCHEM HERE WE COME
 
Net nog even lekker wat bochtjes gepakt, maar helaas was er weer behoorlijk wat overlast van koekblikken die net terug kwamen van het met z'n allen de dijken verzwaren. En ook daar dus de doorstroming ernstig belemmerd hebben. :( Maar goed 1 op de 5 bochtjes kon toch het knietje nog aan de grond, en heb zo toch nog een prettig paasweekend gehad. *D
 
Vandaag voor het eerst met de motor op dat mooie klaverblad van jullie geweest. Super gereden. Een wat denk je. Mijn eerste knee-down.
Hij was zacht en kortstondig en eigenlijk schrok ik ervan, naar het was een kneedown.

Bewijs:
full

wel goed kijken he.


ed
:]
 
Vandaag voor het eerst met de motor op dat mooie klaverblad van jullie geweest. Super gereden. Een wat denk je. Mijn eerste knee-down.
Hij was zacht en kortstondig en eigenlijk schrok ik ervan, naar het was een kneedown.

Bewijs:
(Afbeelding)
wel goed kijken he.


ed
:]
Ed,

hoe voelt dat nu de eerste knee down
 
3/4 blad gereden en toen linea recta naar de CPP.

Was best wel gezellig :) (maar koud !)

Volgende week maar weer doen ja.
 
pcies ! Verders moet ik nog ff kwijt dat ik helemaal van de leg ben. :+ In een nieuw topic schrijven brrrr.

Moet weer helemaal wennen, ik wil de oude van Siempies terug.
Dacht gisteren ff dat die niet naar de 100paginas kon maar er was een andere reden. Het moet allemaal weer nieuw en snel....lijkt de de Top40 wel daar is nu ook bijna niets meer aan......oke ik sla door... :P

Moeten we hier een poll over houden ? ;)

Meeste stemmen ofzoiets...


Ik hoor het wel van de mede "bladertjes"

greetzzz.
 
Maak mij nie uit! ben vorige week weer ff geweest en was weer ouderwets :9~

Misschien vanavond nog mensen? Hier schijnt de zon maar als ik richting G kijk zie ik donkere wolken :( Wie heeft er uitzicht van dichtbij?
 
Vandaag voor het eerst met de motor op dat mooie klaverblad van jullie geweest. Super gereden. Een wat denk je. Mijn eerste knee-down.
Hij was zacht en kortstondig en eigenlijk schrok ik ervan, naar het was een kneedown.

Bewijs:
wel goed kijken he.


ed
:]

he ed alweer wat bekomen na je kneedown je hebt je slider toch wel ingelijst he O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan