58 (!) vakantiefoto's 5000 km Noorwegen

done-and-gone

MF veteraan
27 mei 2003
5.359
1.701
Om jullie lekker te maken :+ 8-) :] ;) *O*

N001.JPG


N002.JPG


N003.JPG


N004.JPG


N005.JPG


N006.JPG


N007.JPG


N008.JPG


N009.JPG


N010.JPG


N011.JPG


N012.JPG


N013.JPG


N014.JPG


N015.JPG


N016.JPG


N017.JPG


N018.JPG


N019.JPG


N020.JPG


N021.JPG


N022.JPG


N023.JPG


N024.JPG


N025.JPG


N026.JPG


N027.JPG


N028.JPG


N029.JPG


N030.JPG


N031.JPG


N032.JPG


N033.JPG


N034.JPG


N035.JPG


N036.JPG


N037.JPG


N038.JPG


N039.JPG


N040.JPG


N041.JPG


N042.JPG


N043.JPG


N044.JPG


N045.JPG


N046.JPG


N047.JPG


N048.JPG


N049.JPG


N050.JPG


N051.JPG


N052.JPG


N053.JPG


N054.JPG


N055.JPG


N056.JPG


N057.JPG


N058.JPG
 
Laatst bewerkt:
Mooie shots! Je moet ongetwijfeld een goeie vakantie hebben gehad maareh... misschien een beetje overdone...?! :?
 
Mooie shots! Je moet ongetwijfeld een goeie vakantie hebben gehad maareh... misschien een beetje overdone...?! :?


Vandaar de (!) in m'n topicbericht.
('k heb m'n best gedaan om ze in een acceptabel formaat qua bytes er op te zetten)
 
Wowza, wat een foto's. Noorwegen duur? :9~


Geen idee, ik heb het afschrift van m'n creditcard nog niet binnen :+

Maar zonder gekheid, deze reis heeft ons wel wat gekost ja. 3 weken hotelovernachtingen, uit eten .... benzine niet veel goedkoper dan bij ons ... maar het was het wel waard. Hoewel ik onze motorvakantie Schotland toch gaver vond, en IJsland ook boven Noorwegen in m'n vakantie-toptien staat.
En oh ja, 't is niet echt een land voor je 851. Ga met een multistrada/allroad, of een Harley ofzo.
 
Ik had je ook mijn vakantiefoto's van vorig jaar kunnen mailen, had je 5000 km rijden bespaard ;)

[me]Kofferrek herkent bijna alle foto's :Y
[/me]


En oh ja, 't is niet echt een land voor je 851. Ga met een multistrada/allroad, of een Harley ofzo.
Of een GSX 1100 F :)
 
Toch jaloers geworden na het zien van je schitterende foto's.
En dit ondanks dat ik er zelf ook 2 keer rond heb gereden in de vakantie.
het is en blijft een schitterend land , en als je niks extreems hebt gedaan kun je rustig de afschriften van je creditcard afwachten maar hoop dat je niet teveel drank en/of vlees heb gehaald want das niet echt goedkoop :9~ :9~ :9~
 
Geweldig leuk,

Ben vroeger veel naar Noorwegen geweest en vind het dan ook leuk om dit soort foto's weer eens te zien.

Leuk dat je die wafels hebt gegeten.... (met jam)

Heb er eergisteren nog zelf een paar gebakken, we hebben ook zo'n hartjesvorm. We noemen het zweedse wafels, en die bakken we nog weleens als het erg regenachtig is. Dat deden we in Noorwegen & Zweden ook. Dan eet je dus veel wafels want het regende er erg veel. Vandaar dat ik ze deze week heb gegeten, dat paste wel bij het weer. (Bakken met regen)

Heb je het droog gehouden in Noorwegen? Zelf ben ik naar de Franse Alpen geweest.... een aanrader. *O*
 
Heb je het droog gehouden in Noorwegen? Zelf ben ik naar de Franse Alpen geweest.... een aanrader. *O*

We hebben 1,5 dag regen gehad. Een ochtend toen ik toch 100 km over een E-weg (vanaf Alesund) richting de Trollstigveien moest rijden, dus dat was niet zo'n ramp, en de allerlaatste dag toen we naar de boot in Oslo reden. Dus wat dat betreft :} *O* voor de weergoden.

Die *vafel* smaakte inderdaad goed :9
 
Mooie en herkenbare foto's zeg...alleen zag 't er bij ons net iets minder zonnig en meer regenachtiger uit..(en dan is 't met die sneeuw langs de weg toch ook echt koud!)
 
Magnifieke foto's zeg!
Je hebt blijkbaar erg veel geluk gehad met het weer.

Noorwegen staat ineens ook ergens op mijn lijstje te bezoeken plaatsen.
(Ergens onder Schotland, Ierland, IJsland en Tsjechië... :+ )
 
Terug
Bovenaan Onderaan