brikkenfamilie uitgebreid

JohnK6

MF veteraan
24 apr 2002
5.705
7
zwolle
zooo nu mijn ene klassieker staat te wachten op de verzekeringsexpert, zag ik op internet een leuke brik te koop staan :P :P :P

een cb 750 k7 uit 1978 :P

ff wat voorinformatie:

brikkehart wil nog niet kloppen
lekke kleppendekselpakking
voorrem blijft hangen
achterrem zit vast
voorvorkkeeringen lekken
accu is op
oude kentekenplaat

Brik heeft 2 jaar niet gelopen, dus best weer een leuke uitdaging :9 :9 :9

hier een paar piccies :P

het transport:
transport.jpg


censuur(ondere zware druk collega's veranderd) ;) :P :P

en zoals ze eruit ziet na 2 jaar verwaarlozing:
no2.jpg


en nog eentje :P
no3.jpg


ennn de laatste :9
no%201.jpg




nouu dit mag toch echt wel een brik genoemd worden als je de piccies zo ziet niet dan :9

mijn intenties met dit brikkie :P

weer lopend krijgen
zover opknappen dat die rijtechnisch weer prima op de weg kan

zodat in de tussentijd mijn klassieker geheel gerestaureerd gaat worden ( o.a frame poedercoaten, nieuwe velgen, blok wat er orgineel onderhoord kompleet reviseren)

morgenavond nog wat meer en duidelijkere piccies van de toestand van de motor
 
Laatst bewerkt:
succes ermeej :) maar da komt goed denk ik! en ook succes met de vorige! dat ie maar weer snel zo mag blinken zoals eerst! :9~
 
trouwens adviezen over de cabs kan ik nog wel gebruiken van deze k7 :P , en andere dingen die erg anders zijn als van de k6 serie :P :P

oehh wanneer was de volgende obt ook alweer :?


damned das alweer snel :P nog wat werk te verzetten dus :P
 
Laatst bewerkt:
EINDELIJK heb je 's een beetje smaak gekregen en 't goede modelcb750 op de kop weten te tikken he? :) Jammer dat je geen rechterzijkappie hebt...die zijn érg moeilijk te vinden...

Als je nog wat spul zoekt, geef maar een gil: ik heb nog wel 't één en ander liggen, wellicht...

Tankje ziet er leuk uit, trouwens.... *D

Enne dit moet 'm worden he?

Na%20restauratie%201.jpg


Geinig fotootje...hoe kom ik dáár nou weer aan? :Z
 
Als je nog wat spul zoekt, geef maar een gil: ik heb nog wel 't één en ander liggen, wellicht...

Tankje ziet er leuk uit, trouwens.... *D

Enne dit moet 'm worden he?
hou ik in gedachten jochem

tank is slechter als dat die eruitziet, maar nog wel dicht :P :P


enne d'r is maar een beste serie in de 750 serie :P :P :P

das de 750 k6 :9
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding John, je haalt je wel wat werk op je nek, maar goed dat is aan jou dan ook wel weer besteed. Suc6 en hou ons op de hoogte. Kan je helaas niet verder helpen met die carbs, want die zijn vast totaal anders dan van de 400
 
Gaaf John, wordt weer een leuk project, en kan je hopelijk weer gauw de weg op, matuurlijk naar de OBT. Succes ermee en natuurlijk ook met je Klassieker.
 
Toen ik de topic titel zag, dacht ik, he he eindelijk, John heeft ook een Guzzi, maar nee...Maar dit is ook best leuk hoor! ;)
Veel plezier ermee :)
 
toffe bike hoor! De ketting en de uitlaatbochten kleuren mooi bij elkaar! :+
Hoe is het eigenlijk nu met je K6?

Succes en veel plezier met sleutelen!
 
[falderie-modus] John heppook een caféracert,John heppook een caféracert!! [/falderie-modus] ;)
Klasse John; sleutelze! ;)

Maar een oude kentekenplaat mag niet op een motor uit '78, foei :+ .

Tuurlijk wel!! O-) , Mijn Caféracert heeft een blauw-witte plaat (zoalshethoort) en is pas verkocht in '79.... :X
 
iemand enig idee of ik hier blauwe platen voor zou kunnen krijgen, afgiftedatum kentekenbewijs deel 1 is 09-01-1978 ???
 
Loop gewoon eens bij Brezan binnen, voor een oude letter-cijfer-combi hoef jij geen stempeltje op je kenteken te laten zetten: die maken ze zó! ;)

Mocht het niet lukken: me maat is manager bij Brezan Hengelo, die smurft dat wel voor elkaar... :X ;)
 
ik zal het eens proberen :P :P

oeh als ik het goed begrijp ga ik illigale praktijken doen :+

[edit] heb morgen maar een vrije dag genomen kijken of ik er een brullend geluidje uit kan krijgen :P :P [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Da's een mooie! :9
Heeft ie de laatste 2 jaar in een kippenhok gewoond of zo? :?

Maakt niet uit, hij is nu in goede handen en gaat een 2e leven tegemoed! :}

Blauwe platen erop?
Op de SOHC 4 club pagina van Rene van Maanen staat info over dat onderwerp, als ik het wel heb.
FF controleren.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan