De 3de Fazer meeting: 20 juni!

Wanneer vindt de 3de Fazer meeting plaats?

  • het wordt dus:

    Stemmen: 0 0,0%
  • 20 juni (!!!)

    Stemmen: 7 100,0%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Status
Niet open voor verdere reacties.

SecOp

MF veteraan
18 jan 2004
11.700
30
Nijmegen
Het is tijd voor de 3de Fazer meeting :) . Deze zal plaatsvinden in de omgeving van Nijmegen. Kaasszje nog bedankt voor de organisatie van de 2de fazermeeting :} :} .

Uw gastheren voor deze rit zijn Ollie en F@z5r.

Denk eraan om, naast je rijbewijs en papieren, een paspoort/identiteitskaart mee te nemen, een deel van de route is door Duitsland.

We verzamelen om 10:30 uur op de waalkade het marktplein (voor het museum, zeg maar op het dak van de parkeergarage). Het doel is om uiterlijk 15:30 uur weer op de waalkade te zijn, zodat we met z'n allen nog een bakkie :P kunnen doen voordat iedereen naar huis toe gaat.

Wie gaan er mee?
[*] F@z5r (OK)
[*] Ollie (OK)
[*] Kaasszje (OK)
[*] Spider (OK)
[*] EmSee (OK)
[*] Nobodie (OK)
[*] Hrimgrimnir (nee)
[*] Cecotto en maat (nee)
[*] FZ6 Fazer! (nee)
[*] Future303 (OK)
[*] Driver (?)
[*] DrFalken (OK)
[*] Het is mij (bij mooi weer)



Zo kom je op de waalkade (dit is de vanaf de A325 komende vanuit Arnhem of vanaf de andere kant, het Keizer Karelplein):

90469


Voor iedereen die uit het westen komt en van boven de A15, gewoon de hele A15 afrijden (in oostelijke richting :P ) en vervolgens de afslag naar Nijmegen nemen. Je komt dan op de A325. Gewoon doorrijden tot het einde, vervolgens de brug over (je ziet de waalkade aan je rechterhand) en na de brug rechts aanhouden (2x stoplichten vlak na elkaar).

Uit de richting Doetinchem): via Arhem naar Nijmegen (Pleiroute langs het Gelredome) en vervolgens de route van hierboven volgen te beginnen op de A325.

Voor beide routes:
Martin's Place zit aan de rechterkant.

=================================================================================
Onderstaande e-mail is naar iedereen verstuurd vandaag door Ollie:

Het lijkt morgen-zondag weliswaar geen stralende dag te worden qua weer (momeneel varieert de voorspelling van 50 tot 60 % kans op neerslag), maar we gaan er toch maar een mooie dag en rit van maken: de 3e Fazermeeting op 20 juni 2004!

Het vertrekpunt (en dus het punt waar we samenkomen) is Kelfkensbos. Dus NIET de Waalkade omdat daar kermis is. Kelfkensbos is het plein voor het Valkhofmuseum, zeg maar het dak van de parkeergarage (die ook Kelfkensbos heet).

Vanaf de A325 (Anhem-Nijmegen) rijdt je de Waalbrug over en direct na de brug rechts richting Waalkade aanhouden (2x stoplichten vlak na elkaar). Na deze stoplichten is na een paar honderd meter aan de rechterkant een groot modern gebouw (= het Valkhofmuseum) met daarnaast een plein. Dat is Kelfkensbos.

Op dit plein is een snackbar: Martin's Place (open vanaf 10 uur). Om 10:30 uur is het verzamelen. Na het nuttigen van iets warms (naar believen uiteraard) vertreken we voor een mooie tocht met dijken, pondje, nauurschoon en veel bochten.

Indien het weer echt tegen zit (hagel en/of onweer) kunnen we de meeting altijd nog tijdelijk ergens binnen voortzetten tot de bui over is (dat is het voordeel van buien).

Tot morgen!

Groet Frank en Ollie!



 
Laatst bewerkt:
Tekst doorstrepen doe je zo :P

tekst[*/s] maar dan zonder *

23 mei is het helemvaartweekend dan zijn er misschien al een hoop mensen weg? Ik iig wel.
30 mei is het pinksterweekend, zie boven ;)
 
Tekst doorstrepen doe je zo :P



23 mei is het helemvaartweekend dan zijn er misschien al een hoop mensen weg? Ik iig wel.
30 mei is het pinksterweekend, zie boven ;)
Thanks, got it... I think :} :}

He, jij stemt ook niet lief zeg... ;)
 
Shit ik val door de mand :+
Juli is weer vakantietijd enzo... Maar ik ben maar een stem so don't worry!
:+

Tja, ik ook O-) .... maar ik zou het wel jammer vinden als ik niet mee kan.



* F@z5r zou het ook jammer vinden als Spider er niet bij is O-)
 
:+

Tja, ik ook O-) .... maar ik zou het wel jammer vinden als ik niet mee kan.



* F@z5r zou het ook jammer vinden als Spider er niet bij is O-)
[me]Spider zou het ook jammer vinden als F@z5r er niet bij kon zijn '( [/me]
Ik zal het maar toegeven: ik had al gestemd voordat ik goed ging lezen |(
 
Vooralsnog kan ik alle genoemde weekenden behalve 30 mei. Ik stem dus nog maar ff niet.

[me]Ollie wil graag dat in ieder geval Spider, F@z5r, Kaaszje, Cecotto, Himgrimmer, Emsee, Nobody (en de rest) weer mee kunnen.[/me]
 
geloof dat ik zo een beetje alle data kan zal nog ff checken voor de zekerheid
 
Vooralsnog kan ik alle genoemde weekenden behalve 30 mei. Ik stem dus nog maar ff niet.

[me]Ollie wil graag dat in ieder geval Spider, F@z5r, Kaaszje, Cecotto, Himgrimmer, Emsee, Nobody (en de rest) weer mee kunnen.[/me]
Woei ik ben gewenst :O

Ik ga even alle data's controleren...
En ik zou het ook gezellig vinden als iedereen er weer bij is :)
 
Woei ik ben gewenst :O
Wheelies en stoppies vervelen niet zo snel ;)

Vooralsnog kan ik alle genoemde weekenden behalve 30 mei. Ik stem dus nog maar ff niet.
[me=Ollie wil graag dat in ieder geval Spider, F@z5r, Kaaszje, Cecotto, Himgrimmer, Emsee, Nobody (en de rest) weer mee kunnen.</font>[/quote]

Ik ben natuurlijk ook van de partij! Heb gestemd voor 4 juli.
Wanneer ik absoluut niet kan is: 6 en 27 juni (nog maar een keer: dit vind ikzelf natuurlijk geen reden om het niet op die dag te laten vallen, maar is wel handig dat we in de huidige maatschappij al iets moeten plannen voor iets over 2 jaar :X |( )
Buiten die data vind ik dus ook niet echt een probleem (23 mei heb ik al zeer waarschijnlijk een ritje)
[me]Hrimgrimnir heeft er zin in, vooral in de pontje :P
[/me]
 
Dan blijven dus aleen 11 juli, 18 juli en 25 juli over :)
:^ , zou beetje zonde zijn als de organisator er niet is, laat staan niet bij kan zijn
In dat geval kan ik alleen de 11 van juli (maar goed, ik ben dan ook geen organisator)
 
Als ik zo naar de stemverdeling kijk B| :+ , dan kun jij wel eens de beslissende stem achterhouden Ollie :P
 
;( Wel man!
Hoewel ik Rimmelzimmergrombrommer ook wel origineel vind :} :} , maar eens een keer nickname wijziging aanvragen O-)
Dat moet je niet doen omdat wij het niet kunnen onthouden hè.....

Wij kunnen ook gewoon een slecht geheugen hebben O-) of is het voor mij een beginnend gevalletje van Alzheimer :X :X

:+
 
Hoi,

Schrijf Cecotto ook maar weer op !! Ik kan in ieder geval alle data die in de poll worden genoemd.

Verder mag je ook Cees vast noteren (mijn motormaatje zonder PC). Die heeft afgelopen week zijn GSX1100-F ingeruild omdattie mij niet kon bijhouden (lees : Cecotto op zijn fazertje zoekt een route uit waar geen snelweg in zit maar bochtjes..... }) }) ). Cees heeft nu dus ook een fazer, heb ik ook weer leuk uitzicht als ik eens achter hem rij...

cu,
John
 
ik heb voor 20 juni gestemd...nu maar hope dat ik dit keer WEL kan komen, maar ik heb op de foto's van de 2e fazer meeting geen oude fazers gezien :X dan ben ik weer een buiten beentje met me oerfazer
 
Als ik zo naar de stemverdeling kijk B| :+ , dan kun jij wel eens de beslissende stem achterhouden Ollie :P
Nou lekker hoor al die verantwoordelijkheid op mijn gespierde schoudertjes! :o ;)

Ik krijg het idee (kan aan mij liggen) dat door de veelheid van de data in combinatie met het feit dat je maar 1 stem kunt uitbrengen de uitkomst van de huidige poll geen goede weerspiegeling geeft / hoeft te geven van de daadwerkelijke mogelijkheden van onze gezamenlijke agenda's. Er is bijvoorbeeld nog geen 1 keer voor 11 juli gestemd terwijl ik die datum nog bij niemand als verhinderdatum heb gezien.

Het lijkt me dat we sowieso op een datum moeten gaan waarop jij als organisator kan. Ik meende die mening ook te proeven bij grombeerbrommer en Spider. Is het misschien een idee de poll zodanig aan te passen (opnieuw op te starten) dat alleen nog de 3 data in juli vermeld staan waarop jij kunt? Dat tikkende, bedenk ik me in ene dat de Nijmeegse 4-daagsefeesten zijn van 17 tot en met 23 juli. Misschien is het i.v.m. de daaraan verbonden drukte (en onmogelijkheid om in de stad of op de Waalkade rustig samen te komen) geen goed idee om 18 juli een meeting in Nijmegen te houden.

Blijven er 2 data over.... (of denk ik nu al te kort door de bocht?)
 
Dat moet je niet doen omdat wij het niet kunnen onthouden hè.....

Wij kunnen ook gewoon een slecht geheugen hebben O-) of is het voor mij een beginnend gevalletje van Alzheimer :X :X

:+
Ik heb inderdaad een slecht eeeeuhhh wat wilde ik nu ook alweer uhmmeeh dingesen? :+

ik heb voor 20 juni gestemd...nu maar hope dat ik dit keer WEL kan komen, maar ik heb op de foto's van de 2e fazer meeting geen oude fazers gezien :X dan ben ik weer een buiten beentje met me oerfazer
Als er maar Fazer op staat toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan