Chat ruimte

Chat ruimte??

  • JA doen leuk!

    Stemmen: 10 66,7%
  • Mjah goed idee maar...

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee lijkt me niks

    Stemmen: 5 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    15

EyEBaLL

Die hard MF'er
27 feb 2003
401
0
Heerenveen
Misschien een leuk ideetje voor dit forum.
Om een chat ruimte te maken waar de gebruikers kunne chatten met elkaar.


Just a thought 8-)


[edit]MIsschien verkeerd geplaatst dit topic? :X :X [/edit]
 
ow daar wist ik niks van :?

Maar ja, misschien leuker om een geintregeerde chat box te hebben?
Of een eventueel linkje/knopje naar de bestaande chatbox. O-)
 
Gebruik voor de grap de http://www.motor-forum.nl/forum/search.php?searchstr=chat&condition=and&on=topictitle&topicstarter=&user=&sortdir=desc&sortby=datelastpost&forum=&maxagetype=lastpost&maxagetopic=&topicstatus=any (zoekfunctie) eens...
 
Mijn tweede post heb ik het over een geintregeerde chatbox want ik zie nergens een verwijzing naar deze chatbox.
Of ik moet het weer eens fout hebbe, nu moest ik via msn mij aanmelden voor die chatruimte.
 
Nadeel:

Vragen en dergelijke worden vaker via de chat behandeld. En het is dan voor anderen niet terug te vinden. Dat is jammer. Dus liever geen chatbox.
 
Mijn tweede post heb ik het over een geintregeerde chatbox want ik zie nergens een verwijzing naar deze chatbox.
Of ik moet het weer eens fout hebbe, nu moest ik via msn mij aanmelden voor die chatruimte.
We hebben wel eens een MF IRC chat gemaakt. Daar kwam helemaal niemand. Blijkbaar bestaat er niet echt behoefte aan.
 
Je moet ook geen IRC gebruiken Orph..dat zuigt..veel te saai om naar te kijken en teveel moeite om helemaal te installeren en te snappen hoe je moet connecten enzo
 
Terug
Bovenaan Onderaan