XJR owners Nederland

Status
Niet open voor verdere reacties.

driver

Desert X & Multistrada 1100 S
18 dec 2003
9.244
325
Ede
Zoekt u een landelijk actieve xjr groep voor Informatie,Technische ondersteuning ,Sleuteldagen en waar ook (Toer)ritten gehouden worden kom dan eens op onze eenvoudige doch voor ons voldoende funtionerende website kijken www.xjrownersnederland.nl
Deze site is een aanvulling op onze Yahoo communicatie site die we gebruiken om op een makkelijke manier met elkaar in contact te blijven.
De Yahoo site is alleen toegankelijk na aanmelding om zodoende ook de echt geinteresseerden er bij te krijgen.
Inmiddels zijn we er al weer 2,5 jaar en hebben we nu (Aug.2004)zo,n 115 members. :9
De meeste van onze members hebben dus ook daadwerkelijk een xjr ,zo rond de 95/100 personen.
De rest is of overgestapt ;( en gebleven 8-) of is partner van een van onze members.

Mede omdat wij ook wel eens op beurzen staan en er tijdens de Ownersritten altijd wel iets te drinken wordt aangeboden en om de wat meer serieus geinteresseerden binnen te krijgen vragen wij een member bijdrage van 10 euro per jaar p.p..
De bijdrage wordt o.a weer besteedt aan de groep om zoals vermeldt aktiviteiten zoals beurzen, drinken tijdens ownersritten , Memberkaart,Postzegels e.d van te betalen.
Meer info kunt u krijgen bij a.ortse@chello.nl of rechtstreeks bij :

http://autos.groups.yahoo.com/group/xjrowners/ of op www.xjrownersnederland.nl

GR.Driver .
 
Laatst bewerkt:
ja ik ben al lid ik was nummer 102
---------------------------------------------------------------------------------Yeah i know, Inmiddels is nr 103 ook gearriveerd dus nu gaan we lekker wachten op nr 104 die meldt zich ook wel een keer.Nieuw memberpasje wordt aan gewerkt maar wegens vakantie van de maker......effies geduld nog maar hij komt jouw kant op.
GR.Driver
http://autos.groups.yahoo.com/group/xjrowners/ en op http://www.xjrownersnederland.nl/index.html
 
Laatst bewerkt:
Super site. Eenvoudig maar zeer doeltreffend. Je kunt er snel afspraken maken met andere xjr-rijders voor een ritje of knutselmiddag. Tevens zijn er al tourritjes gepland en zijn ze aanwezig op de verschillende motorbeurzen.
Dit alles voor maar 10 euro membershipbijdrage. Ja beurzen, telefoneren, post versturen kost geld helaas. Met je membershippasje krijg je zelfs korting bij verschillende dealers in den lande.
Ga eens kijken: http://groups.yahoo.com/group/xjrowners
Greetz Fast
 
---------------------------------------------------------------------------------Yeah i know, Inmiddels is nr 103 ook gearriveerd dus nu gaan we lekker wachten op nr 104 die meldt zich ook wel een keer.Nieuw memberpasje wordt aan gewerkt maar wegens vakantie van de maker......effies geduld nog maar hij komt jouw kant op.
GR.Driver
http://autos.groups.yahoo.com/group/xjrowners/[/en www.xjrownersnederland.nl

Valt me nog mee ,Inmiddels is nr 109 er ook al bij gekomen, Dus er is nog een goede kans dat we binnenkort nr 110 mogen verwelkomen bij de XJR OWNERS NEDERLAND.
Maybe nog voor de grote vakantie periode ?

Het memberpasje met nu de juiste naam is onderweg naar je.
gr Driver.
 
Laatst bewerkt:
Volgens motor-forum Oma is dit een oud topic omdat er al 14 dagen niet op gereageerd was.Maar ja,Ik reageer in principe alleen maar indien nodig zoals nu.
Zaten we dus met onze xjr groep tot nu toe op 109 Members ,Inmiddels is de betaling van nummertje 110 ook ontvangen en dat meldt ik hier dan effies.

http://autos.groups.yahoo.com/group/xjrowners/

De XJR OWNERS NEDERLAND is dan ook een landelijke XJR groep sinds 2002 en we hebben er ook heel veel voor gedaan om het van de grond te krijgen maar inmiddels is er al een aardig vaste aanhang over gebleven maar uiteraard zijn we altijd blij :) met weer eens een nieuw gezicht *D dat spreekt voor zich.
Dus zo heel af en toe wat reclame hiero voor de Ownertjes moet kunnen lijkt me.
gr Driver.
 
Ja,ze was er weer onze M-F oma om te melden dat dit een oud topic was omdat de laatste replay 14 dagen of langer geleden was.
Maar ja ,zo hard komen de nieuwe members bij ons nou ook weer niet binnenrijden .
Dus bij deze mag ik dan weer effies melden dat en nummer 112 zich aangemeldt heeft en vervolgens member 113 nu ook gearriveerd is op zijn zwarte xjr 1300. :]

gr.Driver.
 
Laatst bewerkt:
Maar daarom niet minder onbelangrijk. |(
Nou, vergis je niet. Wij (de hele familie) hebben weddenschappen lopen op de datum van nr. 115, 120 en 125. Dus de hele dag F5 refreshen, kijken wie er gewonnen heeft. De spanning giert door je lijf. Noem het maar onbelangrijk.

Of overdrijf ik nu :?
 
Lekker belangrijk. |-----------------------------------------------------------
Net wat je zegt,Lekker belangrijk.Voor mij dus wel ,Ieder zijn pleziertje toch ?
En aangezien dit een xjr owners nederland topic is ga ik hier lekker mee door. :9
Alhoewel een monstertje ook niet verkeerd is ,Als het tenminste een 900 is.
Zie net net dat jij een 1000 hebt ? ,ook niet echt verkeerd,matzwart ???
gr.Driver
 
Laatst bewerkt:
Nou, vergis je niet. Wij (de hele familie) hebben weddenschappen lopen op de datum van nr. 115, 120 en 125. Dus de hele dag F5 refreshen, kijken wie er gewonnen heeft. De spanning giert door je lijf. Noem het maar onbelangrijk.

Of overdrijf ik nu :?
---------------------------------------------------------------------------------

En wie had gelijk ?
Want nr 113 hadden we al,Vervolgens meldde hij zich door omstandigheden weer af waardoor we weer zakten naar 112 members. :( .
Toen kwam Big Ben erbij als nr 113 en vervolgens Simon als nr 114 dus eh.....Jawel inmiddels is ook MEMBER 115 Carel gearriveerd.Lekker belangrijk maar o zo leuk :9 .
Datum van betaling was 22 July vlgs mij dus ik hoor het wel wie de nieuwe xjr heeft gewonnen. *D
Enne,wat die 120 betreft ?,Ook ik ben benieuwd of er nog 5 bijkomen tzt maar met 115 members en gezien onze opzet vindt ik het toch al een fiks aantal die bij onze groep zitten inmiddels. :)
gr.Driver 8-)
 
Laatst bewerkt:
Hmmmmm,Ben ik weer effe.
Blijkbaar wordt onze opzet nog steeds gewaardeerdt want ondanks het feit dat wij met de mmemberbijdrage werken is inmiddels nr 116 vandaag ook gearriveerd.
Olaf Derksen is het deze keer,waarvoor dank. :9

Oftewel 116 members inmiddels die het niet uitmaakte om iets te betalen om bij onze echt wel actieve groep te komen of te blijven.
De 10 treuro is toch net het stukje extra om wel of niet aan te melden vlgs ons en zo doen we het al 2,5 jaar dus lekker doorgaan zo.
En mensen die dat niet willen kunnen ook effe kijken naar de gratis site van xjr cafe.
En zo hou je iedereen weer tevree })

gr Driver.
 
Laatst bewerkt:
Al even geleden dat ik hier heb gemaildt dus nu dan .We blijven de Owners uiteraard gewoon promoten af en toe in dit Owners topic op motor forum.
Het motorseizoen loopt een beetje op zijn retour ,Een aantal mensen rijdt misschien al niet meer of veel minder en ook het Ownersseizoen loopt dus ten einde kunnen we zeggen. ;(
We hebben dit weer afgesloten met de befaamde barbekeu bij Rene in Venlo en zondag 10 Oktober is er nog de klepsteldag bij Huisman Motoren te Leiden voor onze members en binnenkort staan we met onze Ownerstand op de Street or Track beurs te Utreg.Gewoon om elkaar nog eens te zien en te spreken ,bakkie leut erbij,koekie ...
Terugkijkend tot nu toe kan ik vaststellen dat er dit jaar toch weer zo,n 120 mensen bereidt waren bij ons member te worden of te blijven en aangezien het bij ons dus 10 treurootjes kost vindt ik dat toch heel veel.Niet die 10 treuro maar die 120 mensen.
Van die 120 mensen hebben dus ongeveer rond de 95/100 personen ook echt een xjr dus dat zegt voldoende lijkt me .
Ja,zeggen de critici dan ,Waarom betalen ? Da,s simpel : Beurzen kosten poen,Bij de meeste ritten krijgen onze members een gratis alcoholvrij drankje,Tijdens de beurzen waar we staan altijd gratis drinken en iets te eten,memberkaart met korting hier en daar,Nieuwjaarsmeeting kost noppes ,dit jaar 42 personen geweest.Bij problemen aan je fiets wordt je gewoon geholpen met onze handjes indien nodig en niet via alleen een mailtje.Kortom genoeg mogelijkheden om je geinvesteerde treuroos weer terug te verdienen als dat belangrijk is :9

Voor 2005 hebben inmiddels alweer 28 mensen hun bijdrage voldaan (4-10-04 )dus ik hoop dat er weer een mooi aantal bijblijven in 2005 .
Of dat lukt ? Volgend jaar weten we het.Het kost wel veel energie en moeite om mensen warm te krijgen voor onze groep,mede door de bijdrage maar als ze dat er niet voor over hebben dan maar niet. :)

De eerlijkheid dient te zeggen dat er ook wat ,,vreemde " motoren bij ons rondrijden .
Reden : ze kwamen op een xjrretje binnen,gaan regelmatig mee naar binnen of buitenland en willen er graag bijblijven.
Vinden wij geen probleem want we zijn tenslotte niet alleen een groep om op papier heel veel members te hebben maar als ze mee gaan om te rijden is ook wel aardig uiteraard.En dat lukt tot nu toe prima. Alleen die r-zes en r-een :( t,zou verboden moeten worden ha,ha.

Voor 2005 staan alweer een leuk aantal ritten /evenementen klaar dus dat gaat ook weer lukken. })
Het jaarlijkse Owners uitje met Hemelvaart 4 dagen gaat in 2005 dit keer naar het Hartz gebergte en dat is gisteren bekend gemaakt en nu al staan er al 13 aanmeldingen genoteerd die ook daadwerkelijk meegaan. :]
Uiteraard ook wat ,,niet xjrren " want dat maakt verder niets uit.Als het maar leuk is tenslotte.
Zo dat was weer even een reclame spotje voor onze groep en nieuwe aanmelders schuiven we gelijk door naar 2005 vanaf heden.
Gr Arie of Driver
 
Laatst bewerkt:
en deze groep is eigenlijk alleen voor motorrijders die gezellig kunnen zijn zonder alcohol te drinken. :]
 
(
en deze groep is eigenlijk alleen voor motorrijders die gezellig kunnen zijn zonder alcohol te drinken. :]
---------------------------------------------------------------------------------
Je vergeet de motorrijdsters :9 . Maar serieus ,we zijn geen geheelonthoudersgroep maar drank en motoren gaat niet lekker saampies dus we houden het altijd op non alcohol tijdens onze ritten. :]
In de eventuele motorloze avonduurtjes tijdens evenementen oid wordt er eg wel wat gedronken aan alcoholische versnaperingen,alleen niet door mij meestal want ik kan er niet echt goed tegen ;( dus biertjeeeeeeeeee ha,ha :r
De mazzel gr. Driver.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan niet eens m'n nest uitkomen zonder alcohol.

---------------------------------------------------------------------------------
Als het me al gebeurt moet ik meestal 30 x m,n nest uit :r en dan pit ik ook nog in een waterbed dus :z . ikkes pak wel cola al dat gedraai wordt je ook niet vrolijk van ha,ha.
gr Driver die niet kan driven na te veel alcohol dus ....ben ik nu een watje :9
 
Een de eerste donateur.... rijdt niet eens een XJR!!! hahahaha!!! Maar gezellig is het altijd bij de Ownertjes.
T,is klein, :9 T,is orange, ;( T,rijdt vaak op het achterwiel :) ,T,is gezellig :? ,T,is wel member 8-) .T,is geen xjrrijder :( ,T,is dus een van de ,,overlopers " oftewel andere fiets :] ,T,is er al geruime tijd bij :+ ,T,is ,t,is.......k,zeg het nie ha,ha.
gr Driver.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan