MF Shirts, nu bestellen

Orpheus

MF veteraan
Donateur
9 jul 2002
26.658
2
Lienden
De shirts maken tegenwoordig deel uit van het vaste assortiment aan MF goodies. Het zijn lichtgrijze shirts met aan de achterzijde deze cartoon:

full


En aan de voorzijde dit logo:

full


De prijs komt uit op 15 euro per shirt, ex. verzendkosten.

Ze zijn te bestellen via dit http://www.motor-forum.nl/forum/sticker.php (bestelformulier). Zodra je het ingevuld hebt, krijg je binnen een paar dagen (max. ongeveer een week) een mailtje met daarin de gegevens voor de betaling. Zodra dan het geld op de MF rekening is bijgeschreven, stuur ik het shirt naar je toe.

En zo zien ze er live uit:

IMG_0648_640x480.jpg


IMG_0649_640x480.jpg
 
Laatst bewerkt:
ja,twee shirtjes voor mij,mail maar als je het rond hebt.
bestelling is niet loos,wil graag shirtjes :)
 
Ik wil wel een shirt bestellen, maar kom via de link in het " MF Sticker bestelformulier" :?
(zelfde form en naam nog niet veranderd of moeten we naar een ander form ??)

Ik hoor/zie het wel,

grt R
 
Ik wil wel een shirt bestellen, maar kom via de link in het " MF Sticker bestelformulier" :?
(zelfde form en naam nog niet veranderd of moeten we naar een ander form ??)

Ik hoor/zie het wel,

grt R
Als je even verder kijkt, dan zie je dat je er naast stickers ook de t-shirts kan bestellen. ;)

Ik zal de teksten even aanpassen, zodat het er wat duidelijker staat.
 
Hebbum besteld!
Laat maar horen :+ wanneer ze er zijn!
Dan zullen er toch nog wel wat meer besteld moeten worden. Er zijn er nu welgeteld tien besteld. Er moeten er toch wel minimaal 50 besteld worden voordat ik mijn nek hiervoor uit ga steken.

Gezien de 87 'Ja' stemmen in dat andere topic, zou dat toch geen probleem op moeten leveren... :?
 
ik heb 2 t-shirt's besteld dan heb ik er altijd 1 om aan te trekken als de andere in de was zit :P ik heb een maatje l ik hoor wel als ze er zijn ;)
 
Polletje voor de maten, dan krijg je een aardig idee.
Mja, maar een poll is erg vrijblijvend, zoals in dat andere topic ook wel weer bleek (87 ja stemmers, maar ik heb nog lang geen 87 bestellingen gezien). Ik denk dat je van geluk mag spreken als de helft van de mensen die stemmen ook daadwerkelijk bestellen. En aangezien ik er zelf eerst een paar honderd euro in moet steken om ze te laten maken, wil ik wel iets meer zekerheid dat ik er niet mee blijf zitten.
 
2 stuks xxl
misschien een idee om meerdere prints te maken
dan wordt de keuze groter of men wil elke print hebben ;)

voor de ts laat iedereen vooruit betalen, hoef je zelf niks voor te schieten
 
ik heb ook 1 keer xl besteld via mail voor het tshirt en gelijk maar weer 2 kentekenstickers erbij

groetjes taco
 
Misschien 'n rare vraag...

Maar zijn er ook T-shirts en/of stickers te verkrijgen tijdens de mega-meeting :?

Alhoewel dan mag diegene misschien wel met 'n vrachtwagen komen i.p.v. z'n eigen motor... ;)
 
2 maal L....

Ik heb dat andere topic nog een schop gegeven,zodat die andere 86 stemmers hier komen kijken... :P
 
moet ik hier nu weer gaan bestellen ?????????? beetje omslachtig . Ik dacht dat die dingen al naar mij op weg waren .. doe dan maar 2 X large !
 
?? WTF?? alweer een topic?? dacht dat ik in de vorige al besteld had. :X

Mischien een idee om het oude topic dan maar even op slot te zetten??

Just a thought....

Maar bij deze nog een keer. 1X L graag *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan