5e BMW GS rit

Een beetje late reactie, maar ik vond het een bijzonder gezellige dag.
De motor staat inmiddels bij de garage, die moest toch al een beurt, en bij het cardan hoeft enkel de keerring vervangen te worden.

Nu nog hopen dat ze hem voor me wassen, maar zo'n feest zal het wel weer niet zijn.

En nog op de foto ook!

DSCN5838.JPG
 
Laatst bewerkt:
Het was weer effe werk, maar bij deze de laatste creatie van ToX Productions;
De GS rit 2014 video *O*

 
Filmpje is klaar, ik ga zo werken. Morgen ga ik de mensen die hun e-mail op hebben gegeven de link sturen. Wellicht dat ik hem nog op YT knal maar dan prive.
 
Wat dan Kwiedo, heb je rare dingen gedaan onderweg die niet geschikt zijn voor YT? Je kan aangeven dat het filmpje 18+ is als je 'm upload. :+
 
Hij is aan het uploaden op YT, 18+ meegegeven :P de mensen die hun e-mail adres hebben opgegeven hebben ook de link van mijn dropbox. Kun je het filmpje downloaden als je wilt.
 
Had ik ook al aangegeven.......mijn mail staat in mijn profiel (solex100 apestaart hotm....)
 
Iedereen waarvan ik een email adres heb gekregen heeft de link als het goed is. Ik zal SilverShadow de link ook sturen.

Voor de overige mensen die het filmpje op YT willen bekijken:

 
Hij is aan het uploaden op YT, 18+ meegegeven :P de mensen die hun e-mail adres hebben opgegeven hebben ook de link van mijn dropbox. Kun je het filmpje downloaden als je wilt.

Dat snap ik niet helemaal.
Als het een dropbox-linkje is kun je toch gewoon ook het linkje hier neerzetten?
Het is toch niet zo dat je daarmee je hele 'album' openbaar geeft?
 
Ik wist niet dat dat openbaar kon joh. Ik dacht dat je mensen een voor een moest uitnodigen. Weer iets geleerd.

De gedachte achter het niet op YT zetten is het horrorverhaal dat er meegekeken word vanuit de blauwe zijde. Achteraf gezien zit er niet iets in wat te herleiden valt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan