5e MFFM (Motorforum Frikandellen Meeting) :+ 4 okt

Hoe laat beginnen (ivm mensen die uit willen en zo)

  • Vroeger

    Stemmen: 1 14,3%
  • 1 uur

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2 uur

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3 uur

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4 uur

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5 uur

    Stemmen: 3 42,9%
  • 6 uur

    Stemmen: 0 0,0%
  • Later

    Stemmen: 3 42,9%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Op donderdag 02 oktober 2003 09:46 schreef fietsertje het volgende:
...aangezien ik nu toch weer vrijgezellig ( ;( )ben...

Wat weer vrijgezellig? En opeens is de mailbox vol met aanbiedingen van mensen die opeens wel een lift willen geven }) ;) .
 
aangezien ik nu toch weer vrijgezellig ( ;( )ben kan ik deze aaf ook wel volplannen :P weet alleen nie of ik lift kan krijgen ben namelijk tot half 7 aant werken.
ff rondvragen, maar wie weet bennik er ook
Fietsertje, als je gezelig bent mag je mee hoor ... Je hebt wel een extra taak dit keer !!! Een paraplu boven mijn hoofd houden :+

Paul, wij zullen dan rond 20:30 bij jou zijn!
 
Adres:
Kraanmeer 20
5469 SN Erp

Ze zitten te miepen met de aanleg van de a50, ik ben slecht in straatnamen en ook in afstanden :P

Uitleg:

- Oss
1 Weg richting Uden volgen, op gegeven moment wordt die weg A50, dan afslag "Uden noord / Zeeland" nemen
2 Rotondes richting Uden volgen
3 Bij verkeerslichten rechtdoor
4 Volgende verkeerslichten rechts
5 Volgende stoplichten (aantal verder) rechts
6 Rotonde links
7 1e rechts
8 weg volgen tot je bij een 'afbuigende voorrangsweg' komt (vierkant wit bord met een dikke streep naar links en een klein streepje omhoog, wederom na een aantal kilometer), hier volg je de weg
9 1100m verder wonen wij, bij het blauwe bord 'Fietspad'

- Eindhoven
A A50 bij Son en Breugel op, doorrijden tot afslag "Uden noord / Zeeland"
B Zie 2 en verder

Vanuit 's Hertogenbosch kun je het beste over Oss als je de weg niet weet, veel te lastig uitleggen met al die omleidingen :P
Mensen vanuit Nijmegen die Schoenenreus kennen in Uden kunnen daarheen gaan, dat is het kruispunt bij 4, in dat geval moet je er dus links ipv rechts, anders is Oss makkelijker
 
Nienke? Nee, die plu moet je vastbinden.. En dan nog zorgen dat de wind er niet onder slaat want dan zit het handvat opeens aan de verkeerde kant :P
 
Jaja, Unit heeft lang genoeg aan mijn kop gezeurd en mijn ouders hadden er geen probleem mee, dus de 4e wordt de 5e MFFM gehouden :)

Tis een beetje kort dag, maar ik ben de 4e jarig en wilde het dus op deze manier vieren :P (was ook de reden dat Unit erover begon ;) )

Ik woon in Erp, Noord Brabant...

Van de volgende mensen weet ik al 100% dat ze komen:
- Monique (? Moniek, weet ik het :+ )
- Nienke
- Chrisje
- Marinka
- Guido
- Joris (nog niet misschien...) :+
- Richard
- Sander
- Fastlady (als ik goed tussen de regels door lees)
- Motorgek
- Darthdave
- FhM (euh... Wel gepost, niet gezegd of hij kwam)

Routebeschrijving

Gezien de Poll lijkt met 5uur een leuk aanvangstijdstip :P kan ik van te voren nog wat familie en zo handje geven en zo :)
 
Ik denk dat hij een andere Joris bedoeld beste Joris... Motorsmurf heet ook Joris...
Maar dat neemt niet weg dat je vermoedelijk ook hartstike welkom bent... ;)
 
Nou, ik had deze bijna gemist...

Paul, ik kom ook graag..

Ik ben morgen overdag in Limburg voor een knutselmiddag, waar eventueel nog een ritje aan gekoppeld zit. Vandaaruit wil ik naar jou toe komen. Dus hoe laat ik er ben durf ik niet te zeggen, maar grofweg tussen 5 en 8 uur.

Alvast gefeliciteerd!
 
Paul, je hebt mij er nog niet bij gezet...

Overigens gaat die knutselmiddag helemaal niet meer door, dus ik kom rechtstreeks naar jou toe, met motor of auto, afhankelijk van 't weer.
Eventueel zou ik dus iemand een lift kunnen geven, maar ik geloof niet dat dat nodig is...
 
Sorry, maar ik ben bang dat ik moet afhaken voor vanavond.

Ik wens jullie een prettige MF Frikandellen-meeting toe en Paul van harte gefeliciflapstaart met je verjaren en nog vele jaren toegewenst :) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan