5e MFFM Winterbikkeleditie - DE GODEN VERZOEKEN

Wanneer?

  • 26-01-2013

    Stemmen: 1 7,7%
  • 02-02-2013

    Stemmen: 4 30,8%
  • 16-02-2013

    Stemmen: 1 7,7%
  • 02-03-2013

    Stemmen: 7 53,8%

  • Totaal aantal stemmers
    13

Cadcatz

MF veteraan
28 mei 2003
46.152
18
Maarheeze
We proberen het gewoon nog een keer :P

Vorig jaar een "beetje" misgelopen...daarna andere prioriteiten.

Het is niet het weekend voor de Kerst, dat weet ik...maar het is nog wel winter ;)

GreekGods.jpg


Voor degenen die het ff kwijt zijn:

Motor-Forum Frikandellen Meeting...in de winter...BUITEN

Mededelingen van huishoudelijke aard:

Zoals alle eerdere edities:

Binnenslaapplaatsen zijn beperkt, first come, first serve...ieder jaar minder ruimte :P
Tentjes, campers en aanverwante slaapgelegenheden kunnen uiteraard gewoon binnen het hek...

MINDER PLAATSEN BINNEN, VROEG MELDEN, DAN HEB JE EEN VERWARMDE PLEK!
Onverwarmd maar vorstvrij: voldoende plaatsen.

Voor de goede orde:
Slaapmogelijkheid is natuurlijk alleen voor mensen die persoonlijk bij mij bekend zijn...anderen mogen bij Beer in 't hok...

Routebeschrijving/slaapplek nodig? Mail naar adres in profiel

Verzoeken/aanmeldingen voor slaapplaatsen in 't topic zouden wel eens per ongeluk over het hoofd kunnen worden gezien O-)

Ik zorg voor frikandellen (duh), bier en frisdrank/sapjes...evt. overige dranken zul je zelf mee moeten nemen :P

Nog vragen? Via mail (of Facebook) ben ik vrijwel altijd bereikbaar...
 
Duurt het bij jou 12 minuten voor het doordringt?

Zo groot ben je toch ook weer niet B|
 
Ik wacht nog even met stemmen, zijn meerdere data die volgens mij mogelijk is in combinatie met onze agenda. Alleen de 16e februari wordt twijfelachtig.

Graag toch een reservering van slaapplaats alvast *D
 
even een verduidelijking v.w.b. de slaapplaatsen:

We hebben een aantal geschakelde units achter in de tuin staan, die in principe bruikbaar zijn als slaapruimte. Er is helaas nog niet voorzien in verwarming, verlichting is al wel aanwezig.

De slaapplaatsen binnenshuis (ca. 4-5) zijn meestal vrij snel weg...mijn verzoek is als je niet perse verwarmd hoeft te liggen en beschikt over een fatsoenlijke slaapzak jezelf niet aan te melden voor een binnenplek...die reserveer ik graag voor personen met wat lichamelijke problemen...
 
even een verduidelijking v.w.b. de slaapplaatsen:

We hebben een aantal geschakelde units achter in de tuin staan, die in principe bruikbaar zijn als slaapruimte. Er is helaas nog niet voorzien in verwarming, verlichting is al wel aanwezig.

De slaapplaatsen binnenshuis (ca. 4-5) zijn meestal vrij snel weg...mijn verzoek is als je niet perse verwarmd hoeft te liggen en beschikt over een fatsoenlijke slaapzak jezelf niet aan te melden voor een binnenplek...die reserveer ik graag voor personen met wat lichamelijke problemen...
Euhm.... alsnog graag :?
 
OVB- ff agenda checken!

slaapplaats buiten is prima- er van uitgaande dat rugdingesen tegen die tijd opgelost zijn
 
OVB- ff agenda checken!

slaapplaats buiten is prima- er van uitgaande dat rugdingesen tegen die tijd opgelost zijn
Je hoeft niet buiten hoor...units zijn droog maar onverwarmd... En ze staan een stukkie van de grond af, dus dat scheelt ook al.
 
mocht ik een motor hebben die wel rijdbaar is en de vrouw het aandurft om een dag alleen met de baby te zijn dan zal ik denk ik mijn smoeltje een paar uurtjes laten zien.
 
Gaat nog niet zo hard hier :P


Maar de meeste stemmen zijn voor 2-3 zie ik al, we hebben dus nog even 8-)
 
Oh ja... zal ook even mijn neus hier laten zien.
Zoals het eruit ziet zal ik ook wel naar het zuiden afzakken en vermoedt dat Uk wel mee wilt dan. Wel weer eens gezellig wat mensen zien. Alleen als het op de 16e feb valt, dan gaat het helaas niet door, dan hebben we al iets anders.
Slaapplekken zijn dan wel gewenst.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan