5e zijspantreffen Genemuiden 2014

Ik ga zo mijn spullen pakken, en dan kom ik die kant op. Onderweg heb ik nog een tussenstop gepland, dus waarschijnlijk haal ik de rondrit niet. Wacht niet op mij.

Tot vanavond.
 
spullen zijn al gepakt, Duc staat al volgetankt op het oprit; eerst nog even een beetje rommelen in de werkplaats, bakkie thee doen bij de buurman voor zijn verjaardag, gauw een happie eten en dan lekker binnendoor op Genemuiden aan!

Tot vanavond :)

(het is dorstig weer....)
 
Voor ons gaat het niet lukken -O-
We zijn de hele dag op pad geweest om een nieuw project voor halflive op te halen en een motor voor zoonlief. *O*


We gaan het volgend jaar gewoon weer proberen.

En houden het nu maar op het slakkeweg gebeuren en al moeten we op de fiets komen we gaan er bij zijn.
 
Verdorie z'on zin om heen te gaan maar vrouwtje s'middags en avond werken.
Geen probleem we hebben oppas, helaas oppas kan ook ziek worden.? :(
Had graag mijn schwenker laten zien die ik na de infectie van Hellracer heb overgehouden. :}
Maar het elefant treffen in okt ga ik hoe dan ook heen.
 
Voor ons gaat het niet lukken -O-
We zijn de hele dag op pad geweest om een nieuw project voor halflive op te halen en een motor voor zoonlief. *O*


We gaan het volgend jaar gewoon weer proberen.

En houden het nu maar op het slakkeweg gebeuren en al moeten we op de fiets komen we gaan er bij zijn.
Een tussenproject op 2 wielen. Als iemand nog een koplamp voor me heeft?
Ik heb in de aanbieding een Schurgers kuip voor de BMW K-serie met schade en een BMW mega topkoffer, waar ik nog een plaatje in moet zetten.
 
De '14 editie kan in ieder geval de boeken is als best bezochte. Zeker tien spannen meer dan de hoogste opkomst toe nu toe. En het weer is wederom geweldig. Jammergenoeg kan ikke zei de gek er niet constant bij zijn. Vanmiddag geweest en nu echt niet meer die kant op ;( Volgend jaar zijn we hopelijk weer helemaal up en running.

Heel veel nieuwe gezichten dit jaar, maar ook toch een heel aantal oude vertrouwde bezoekers. Veel "luu" die niet op MF zitten ook. Leuk om eens even gesproken te hebben met MF ers die ik nog niet kende zoals Bert111 en Jupiler. Leotje nog een korte rondleiding in de stalling gegeven en toen waren de knollen wel op voor mij.

Ehe net gemist, maar denk dat het zonder mij ook wel resulteerd in een goede vangst vanavond, want de jacht is optimaal met Hellracer samen _O-

Morgen ochtend ben ik er weer bij!

Nog even wat sfeerplaatjes van vanmiddag:











Spannetje van Frans waar we een naloopverkorter voor gaan bouwen later dit jaar:



Niet alleen Hellracer was met een zwenker:



Inschrijftafel in het zonnetje..



Later op de middag toen de toerrit onderweg was zijn er nog heel veel bezoekers bij gekomen. Dat word een gezellig feestje vanavond!!
 
Laatst bewerkt:
Tegen de avond..



Voor het eerst langs de waterkant ook zo goed als vol:







Geen kwaliteit foto's, maar duidelijk zo ;)
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig hebben we de foto's, Ik had ook willen kijken maar kon het niet vinden vanmiddag, misschien morgen nog even proberen.

Heb in ieder geval de eerste meters weer gemaakt dit jaar. Meppel > Genemuiden en weer terug. 8-)
 
Zo, dat was hem weer.
Na een slopend nachtje was ik net weer op het slagveld en....
Alles was inmiddels al weer aangeveegd en opgepoetst.
Hulde aan een zwik goeie vrijwilligers!
 
Foto's beginnen hier: JFJ in "5e zijspantreffen Genemuiden 2014"

En hier het vervolg.

Ontbijt in de stralende ochtendzon!



Rustig an de koffie, wat inpakken en gezellig auwehoeren:





FTW :o (Wubbe was er ook :) )



Uiteraard het prachtige klassieke span van Leotje en zijn moat van bouwjaar '14
Mooi dat je hem meenam Leo. Klinkt dat ding heerlijk. Maar wat me meteen opviel, wat is dat ding klein :? (die zijspan dan uiteraard he _O-

Voor de duidelijkheid, die op de foto is d'n olde Duutser, niet Leo ;)



Beemers van Bert111 en Mathieu:



Links Viking64:



Rechts Daf400:









Thijs van de Motorschuur met de board an de achterkaante en Broer Oel van Willollem die ziek was:



Rechts Jupiler!:



Rechts span van Rein met Subaru blok en Goldwing tank:



Mielko en zijn gekleurde dame:











Enigma1500:



EHE: (in persoon niet op foto)



Handenwasser: (in onschuld)



Kwastert en Hellsjezer:



HaBsu!





Links Leluk2000:



Oud span op blingbling Hyperpro spul:





Rode span van Zeepok bij ingang:



Toppers in overleg:



Thuisblijvers hebben dus duidelijk niks gemist _O-

Tot volgend Joar, en bedankt namens Lasmoat en ik, en de MC Genemuiden crew!!
 
Inmiddels ff OP bijgewerkt. Toch aardige opkomst van MFers. Bigmouth heb ik niet gesproken, dus weet niet zeker of die er ook is geweest.
 
Inderdaad,
Zo te zien heb ik wat gemist. -O-
Daarentegen heb ik Billy in elkaar geknutseld. 4 keer. _O-

Maar het was een mooi feestje zo te zien!
 
Zou het me volgend jaar wel lukken?
Ik blijf proberen....
Mooi treffen geweest zo te zien en wat hebben jullie toch een prachtige locatie daar!
 
Ook ik ben weer thuis, via de open dag bij Motorport Zelhem en EZS. Was prima verzorgd, en ook deze keer is het gelukkig niet ontaard in een ordinaire zuippartij. Dat doet altijd zo'n afbreuk aan het geheel....... O-)
 
Heren en dames van Mc genemuiden bedankt!!!
Het was het ritje van Arnemuiden naar Genemuiden helemaal waard.

we vonden het super gezellig,en hebben veel mensen gesproken.
Geen flauw idee welke forum gebruikers het waren.Maar dat maakt geen fluit uit ,het was TOP !

Ik vond het ook weer grappig om te zien dat mijn blauwe gebakje altijd kijkers trekt.

Groet mielko en eline
 
Terug
Bovenaan Onderaan