5e zijspantreffen Genemuiden 2014

Wij hebben elkaar wel gesproken in ieder geval. Grappige was dat bij Motoplus TV net op RTL7 de rit ook via Genemuiden en het dijkje bij de MC langs ging _O-
 
Het ziet er uit alsof het weer een geslaagde fuif was ;) , toch best veel mij onbekende gezichten.

Wie weet volgend jaar weer... *D
 
Dit gaat echt uitgroeien tot hèt zijspan event voor NL, prachtig gewoon.
 
Onze ouwe BMW heeft ons na een mooie rit weer thuis gebracht. Het was een super weekend. Bedankt, ook namens zoon Vince! Groet, Frans
 
Dit gaat echt uitgroeien tot hèt zijspan event voor NL, prachtig gewoon.

Nou dan zeg ik bedankt voor een vet compliment!
Word uiteraard alleen mogelijk met jullie komst dus een compliment terug!
 
Laatst bewerkt:
ook weer thuis. (en handewasser denk ik ook)

bedankt, volgend jaar weer inplannen.


ja ja ik heb het ook overleefd en ben weer veilig thuis gekomen

de organisatie was weer goed

en verder wil ik iedereen bedanken voor alle leuke reacties van mijn zijspan
 
Heren en dames van Mc genemuiden bedankt!!!
Het was het ritje van Arnemuiden naar Genemuiden helemaal waard.

we vonden het super gezellig,en hebben veel mensen gesproken.
Geen flauw idee welke forum gebruikers het waren.Maar dat maakt geen fluit uit ,het was TOP !

Ik vond het ook weer grappig om te zien dat mijn blauwe gebakje altijd kijkers trekt.

Groet mielko en eline

was jij degene die vandaag bij het ontbijt tegenover mij zat? (dat weet je natuurlijk niet :P)

ik herkende het blauwe span wel, maar ik wist niet goed meer waarvan :)
 
Heren en dames van Mc genemuiden bedankt!!!
Het was het ritje van Arnemuiden naar Genemuiden helemaal waard.

we vonden het super gezellig,en hebben veel mensen gesproken.
Geen flauw idee welke forum gebruikers het waren.Maar dat maakt geen fluit uit ,het was TOP !

Ik vond het ook weer grappig om te zien dat mijn blauwe gebakje altijd kijkers trekt.

Groet mielko en eline

Mooi dat je het hebt gevonden....
P.s. Ik was diegene die je vanaf het kruispunt de juiste richting op wees ;)

Tot volgend jaar?
 
@daf, ik zat samen met mn vriendinnetje aan tafel,dus als je die naast mij hebt zien zitten ,dan zat je tegen over mij :-)

@dubbel D ,bedankt voor de juiste weg aanwijzen,dat scheelde een hoop zoekwerk.Wij hadden alleen een gratis anwb kaart bij,daar stond genemuiden niet eens op :(
En als mijn ploegendienst het toelaat,dan zeker weer volgend jaar
 
Laatst bewerkt:
Ook weer thuis. Uitermate naar m'n zin gehad, weer een aantal nieuwe gezichten bij de nicknames kennen geleerd en dank voor alle complimenten voor de brommert ook namens Wim. Op de terugweg nog even bij vehikel binnen geweest maar daar was heel weinig loos. Ongeveer de helft van de ruimte was bezet door standhouders en bezoekers waren er nauwelijks, ik hoorde dat er gisteren 140 betalende bezoekers waren! Niettemin toch wat gereedschap gekocht en uhh...wat ingrediënten voor een nieuw project :$ Ik heb toch niks te doen..... :X Ik heb nog een blok staan van een Suzuki 1100W staan, uit een van mijn oude zijspanracers en daar heb ik nu een frame en wat losse delen bij gekocht (voor een heel klein prijsje, kon het niet laten liggen) Ik wil dat gaan gebruiken als basis voor een rallyspan met naafbesturing. Maar eerst gaan we zorgen dat de BMW helemaal perfect wordt.
 
ook namens mij nog ff, allemaal bedankt voor jullie komst.
stond versteld van de hoeveelheid nwe gezichten, kunt inderdaad wel zeggen dat het treffen na 5 jaar goed op gang komt.
 
hallo ,mijneerste berichtje op mf.
kon na mijn tweede editie genemuiden niet nalaten om mij aan te melden op mf.

heb wederom genoten.en lees nu wat meer namen bij bikes.

ik was met Ural met gehaakte zadel en 2 in 1 uitlaat.
greets wim
 
ook ik sluit me aan,bedankt heren en dames

heb nu ook gezichten bij de nicknames.

mooi treffen gehad

groet john
 
hallo ,mijneerste berichtje op mf.
kon na mijn tweede editie genemuiden niet nalaten om mij aan te melden op mf.

heb wederom genoten.en lees nu wat meer namen bij bikes.

ik was met Ural met gehaakte zadel en 2 in 1 uitlaat.
greets wim

Zelf gestitched Wim? ;)
 
Ben er geweest samen met een maat op een shadow.
Span stond net binnen het hek in het gras, voor de tent van gijs.
Lekker uitgewaaid op de terugweg in de flevo polder.
Goed naar ons zin gehad.
Grt Rein
 
zal ook even aangeven dat ik weer aangekomen ben in het noorden. Erg gezellig weekend gehad, veel mensen eens ene keer in het echt gesproken. Mooi treffen zo.
 
Ben er geweest samen met een maat op een shadow.
Span stond net binnen het hek in het gras, voor de tent van gijs.
Lekker uitgewaaid op de terugweg in de flevo polder.
Goed naar ons zin gehad.
Grt Rein

we hebben elkaar zeker gesproken. Heb je ook tussen de foto's staan met naam ;)
 
En ook vanuit het zuidwesten nog even de bevestiging dat de huisreis prima verlopen is.
Ik heb me het weekend weer uitermate goed vermaakt.
Veel gelachen, lekker geouwehoerd en een lekker biertje gedronken.
Zelfs nog walvissen gespot.
Jammer dat de bar al zo vroeg dicht ging.
:P
Grote complimenten aan de organisatie, de verzorging is absoluut TOP!
Ook de rondrit was fraai, leuk om dat een keer met een passagier in de bak te doen.

Op de terugweg ben ik nog even de Ijselhallen in geweest en ik deel de mening van Leo. Het was veel te rustig en er stonden maar een paar standjes. Vieze tegenvaller.
Jammer hoor. Vroeger was de vehikel 1 van de grotere beurzen in Europa en nu is het helemaal niks meer.
Toch nog wat onderdeeltjes gescoord; een mooie ouderwetse engelse uitlaat demper die op m'n K'lassiek project gaat komen en een setje remschoentjes voor de TS185 enduro voor heel weinig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan