6 graden balhoofd

weed

Die hard MF'er
22 jun 2006
607
0
roosendaal
hallo wie heeft er infomatie voor me
waar ik een 6 graden balhoofd kan kopen
voor suzuki vs700 intruder
of iemand die ze maakt :] :Y :W :]
 
Je kunt ze laten maken bij L&L Choppers, dan krijg je maatwerk. Volgens mij niet duurder dan bij Bikercom maar wel made in Holland.
 
Kijk even bij de kleine advertenties in de Bigtwin. Ik geloof JPP-choppers. Goedkoop en goed voor Japs.
 
Gewoon zelf maken

balhoofd2.JPG


dragpipe3.JPG


vork.JPG


Aan beide kanten S&S filters en andere carb's en eigengemaakte flensen (inlaat spuitstukken) home made uitlaten

DSC00127.JPG


IK had een VS 750, was 1 winter klussen
 
zelf maken kan wel, maar mede omdat je de vork onder een hoek wil, is dit nog wel een secuur werkje. Niet echt makkelijk dus.
 
zelf maken kan wel, maar mede omdat je de vork onder een hoek wil, is dit nog wel een secuur werkje. Niet echt makkelijk dus.
tuurlijk kun je dat niet zelf man, alleen als je de beschikking hebt over een goede freesbank (en eventueel een draaibank)....en dan moet je nog goed weten wat je doet...

en ik durf bijna te wedden dat die Staphorster ze ook niet zelf gemaakt heeft, die komen gewoon bij zo'n Viper frame...
 
tuurlijk kun je dat niet zelf man, alleen als je de beschikking hebt over een goede freesbank (en eventueel een draaibank)....en dan moet je nog goed weten wat je doet...

en ik durf bijna te wedden dat die Staphorster ze ook niet zelf gemaakt heeft, die komen gewoon bij zo'n Viper frame...

Waar woon je Weed.Kom ik op een zaterdag langs en maak een setje platen voor je.Als jij voor de skunk zorgt ben ik je man.
Ik neem mijn spullen mee
full

full


Ps Heb je pleisters? _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Jawel jong, da is gewoon CNC gevreesd op het werk in de frees en draai bank, daarvoor werk in in de metaal, maar hier hebben we ook van di edingen staan in de schuur aan de kl kl weg, we doen er alles op
Frame is gewoon harstikke kaal gekocht, anders was het niet leuk qua prijs meer
 
Jawel jong, da is gewoon CNC gevreesd op het werk in de frees en draai bank, daarvoor werk in in de metaal, maar hier hebben we ook van di edingen staan in de schuur aan de kl kl weg, we doen er alles op
Frame is gewoon harstikke kaal gekocht, anders was het niet leuk qua prijs meer
Dan ben je geen echte.Met een cnc cabine kan ik het ook. :W
 
Wat de baas u biedt...........

Dat ding met het melkstraaltje doet er twee dagen, ga je zelf niet voor kromstaan

En aangezien ik de kost verdien met werken en niet met kantoorgezwets, kan ik tussendoor soms doen als het ding verder geen werk heeft
 
Wat de baas u biedt...........

Dat ding met het melkstraaltje doet er twee dagen, ga je zelf niet voor kromstaan

En aangezien ik de kost verdien met werken en niet met kantoorgezwets, kan ik tussendoor soms doen als het ding verder geen werk heeft
Heb je het toch goed voor mekaar. :}
 
Wat de baas u biedt...........

Dat ding met het melkstraaltje doet er twee dagen, ga je zelf niet voor kromstaan

En aangezien ik de kost verdien met werken en niet met kantoorgezwets, kan ik tussendoor soms doen als het ding verder geen werk heeft

Voordeel van zwetsen op kantoor is dat ik dat dan niet meer op MF hoef te doen :P
 
JPP kwam ik ook op uit toen ik nog wilde verbouwen. Maakt ze zelf en niet duur.

Zie hier: http://chopperparts.tmfweb.nl/

klopt idd,
:Y
Jos Peters woont in Helden-panningen (limburg) hij heeft ze voor mijn project ook gemaakt.
Levert goed werk en is zeker niet duur.
Voor div. motoren als Intruders heeft hij de setjes zelfs op voorraad liggen. dus hoef je er niet op te wachten, gelijk afrekenen en meenemen die hap.
 
Terug
Bovenaan Onderaan