6 oktober: Begeleiding huwelijk utrecht - nieuwegein

Ultimato

MF'er
11 mrt 2007
186
1
Oosterhout
Hoi mede MF'ers,

Op 6 oktober gaat mijn broertje het huwelijksbootje instappen na een hele zware tijd.
Hierbij is hij met enorm veel steun vanuit de directe familie uit een heel diep dal gekropen.

Nu zou het tof zijn als we hem op de grote dag nog even de overtreffende stap van saamhorigheid kunnen laten zien, want we zijn tenslotte 1 grote motorrijdende familie. Zijn aanstaande bruid weet van het plan en zou het ook helemaal geweldig vinden als dit gaat lukken.

Ze gaan op donderdag 6 oktober om 14:00 uur trouwen bij het gemeentehuis in Nieuwegein.
Mijn broertje vertrekt eerder vanuit Utrecht (Overvecht) om de bruid in spe in Nieuwegein op te halen.

Mocht je zin hebben om mee te rijden en te helpen mijn broertje even een geweldige ervaring te geven laat het dan even weten.
De exacte locatie, tijd en route zijn nog niet bekend en zullen per PM/mail worden gecommuniceerd naar degene die hebben aangegeven te willen meerijden.

Als bedankje voor het meerijden zorg ik dat er voor de deelnemende motorrijders wat te drinken wordt geregeld bij aankomst in Nieuwegein.

Mocht je definitief weten dat je mee rijdt stuur even een PM zodat ik een lijstje kan maken.

Voor hen die (overwegen te) komen; namens mij en mijn aanstaande schoonzus alvast bedankt!

Yoeri
 
Terug
Bovenaan Onderaan