6 Oktober Moto Guzzi Najaarsmeeting

BadSlipper

Hebben we haast of zo?
Donateur
8 feb 2012
1.915
246
West Betuwe
De Moto Guzzi najaarsmeeting is dit jaar op zaterdag 6 Oktober. We gaan elkaar om een uur of 11:00 ontmoeten bij theehuis Rhijnauwen, Rhijnauwenselaan 16, 3981 HH Bunnik. We rijden een stukje:], een gezellige lunch onderweg :p. Om een uur of 16:00 gaat ieder weer naar huis. Ook als je een ander soort motor rijdt ben je welkom, als er maar enige affiniteit met Moto Guzzi is. Of met iemand die ook mee rijdt.
Ik heb een route gemaakt in de buurt. Het is door nogal dicht bevolkt gebied, dus niet zo leuk. Maar dan eten we wel pannekoeken tussen de middag. En we eindigen in Leersum. Stuur me een PB met je email, en je krijgt de route in .itn of .gpx of nog iets anders retour!

Wie gaan er mee?

Unificatio
Dolf
Badslipper
Juro
Flatslide
Jos16
Corrosie
 
Laatst bewerkt:
Is er nog iemand die er zin in heeft om een kort rondje in de omgeving samen te stellen?
 
Jos, natuurlijk ben je welkom. En ik ga de OP aanpassen: Hetzelfde theehuis in Bunnik.
 
Vanwege uitgelopen werkzaamheden en deadline kan ik er helaas morgen niet bijzijn...;(
Ik hoop dat jullie een leuke dag mogen beleven morgen, aan het weer zal het niet liggen.
Have fun!

Gets, F
 
Ondanks dat ik niet op de Stelvio was, heb ik genoten van het ritje! Altijd leuk om wat gelijk-gestemden te ontmoeten. Ik had het genoegen een gezellige dame achterop te mogen hebben en heb haar na afloop samen met BadSlipper thuis afgeleverd. Zijn er nog foto's gemaakt zaterdag?
 
Deze keer heb ik toevallig geen foto's gemaakt. De "snelle" rijders ging zo vlug dat ze van het eindpunt terug moesten komen om te lunchen...._O-. Was zoals altijd weer leuk om een ritje te doen.
 
De "snelle" rijders ging zo vlug dat ze van het eindpunt terug moesten komen om te lunchen....

achteraf weet ik waarom het navigeren fout ging, herberekenen stond nog op automatisch, jammer foutje.
maar daardoor wel een lekker pittig ritje langs de lek :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan