600 Turbo

Idd als dat maar goed gaat!

Mar heb de volgende modificaties klaar liggen.

Groter motorblok
Nieuwe digitale km teller, helaas zonder toerenteller :(
Verlichting voor en achter.

Met de vermogenstoename hoopt de kleine beter de bochten door te gaan.
Hij zegt met huidig vermogen niet goed genoeg te kunnen driften waardoor hij midden in de bocht niet of nauwelijks kan corrigeren........ B|

En de buurjongen blijft hem op het rechte eind net voor, en tja dat kun je als vader natuurlijk niet toestaan.

ennuh Gigachiel kom je er wel overheen dat hij je V-strom in het stof liet happen?
Je hebt wel 50cc meer maarja geen turbo! })
Gaan we volgend jaar als het weer wat beter wordt een keer met zn 2 f toeren?
Is alweer een tijd geleden, toen met de suz gsf600 en de 1500 vulcan!!!

Verders is de berijder rete trots op zn bike en geniet van alle aandacht!!
Waarvoor nog dank!


Heb hem zien rijden, niet even wennen aan de bike en het nieuwe vermogen maar gelijk vol uit ervandoor :] !!!!

Als dat maar goed gaat........
 
En de buurjongen blijft hem op het rechte eind net voor, en tja dat kun je als vader natuurlijk niet toestaan.

Ken dat, maar dat was over toen ik deze kreeg:

peg_perego_gator.jpg


})

2 versnellingen vooruit, 1 achteruit en lopen dat gekke ding! Accu was alleen kapot, gewoon 2 motorfietsaccu's erin (nog ff gedacht: zal ik ze... serie... }) ) en hop lopen weer.

En hij is helemaal de koning van de speeltuin wanneer hij gewoon met dat ding door de zandbak blaast O-)
 
Ken dat, maar dat was over toen ik deze kreeg:

[http://www.ekiddies.nl/prod_images/peg_perego_gator.jpg (afbeelding)]

})

2 versnellingen vooruit, 1 achteruit en lopen dat gekke ding! Accu was alleen kapot, gewoon 2 motorfietsaccu's erin (nog ff gedacht: zal ik ze... serie... }) ) en hop lopen weer.

En hij is helemaal de koning van de speeltuin wanneer hij gewoon met dat ding door de zandbak blaast O-)
:9~ dat zijn al helemaal de snelle JD kleuren.................dissel erop en........
 
Terug
Bovenaan Onderaan