..:: Mike ::..
MF veteraan
Na lang wikken en wegen is het dan toch zover, ze mag weg.
En dan wel voor: € 6.500,- let op, is een vraagprijs!
Een nieuw baasje mag haar gaan vertroetelen, verwennen en vooral gebruiken waarvoor ze gemaakt is!
In augustus 2008 heb ik haar volledig origineel gekocht bij Langenberg Motors in Coevorden met zo'n 17.000 km op haar mooie digitale teller.
Sindsdien een hoop gereden, en dubbel zoveel plezier gehad van deze mooie 600RR.
In de winter stond en staat ze nu weer, volledig en zeer grondig gepoetst, verwarmd, onder een laken en op de paddockstand te wachten tot de eerste lentestralen haar mooie lak weer mogen laten glanzen.
Hoe mooi ze ook was, ik wilde een échte schoonheid van haar maken dus de nodige accesoires zijn dan ook niet achter gebleven.
Voor een geweldig mooi 'kippenvel' geluid kocht ik voor haar een Yoshimura RS-5 Carbon slip-on. Zo kan iedereen haar tevreden diep en donker horen spinnen bij lage toerentallen. En bij de hoge toerentallen mag iedereen weten dat ze helemaal in haar element is, ze schreeuwt het uit, jankend van genot.
Die knuppels van knipperlichten konden natuurlijk écht niet, dus is ze fijn afgeslankt door LED knippers in de kuipen te zetten en heeft ze een lekker strak kontje gekregen dankzij het mooie LED achterlicht met geïntegreerde knipperlichten.
Gelijk maar de taartschep verwijderd en daarvoor een KTPH van Valtermoto geplaatst, welke later iets is aangepast waardoor de KTP nog wat dichter onder dat mooie LED achterlicht kwam te hangen.
Omdat zij en ik graag gezien worden, maar ook goed willen zien zijn de normale koplampen vervangen door mooie felle 6000K Xenon pitjes. De ballasten zien er natuurlijk niet uit, dus die zijn mooi weg gewerkt, anders doet dit natuurlijk afbreuk aan haar wonderschone uiterlijk. Omdat Xenon in combinatie met een geel stadslichtje nogal slordig staat is het stadlichtje vervangen door een blauwe variant.
Rem en koppelingshendels zijn niet achtergebleven, de originelen zijn vervangen door korte Pazzo's, zwart met gouden verstellers. Goud om de kleur van de upside down voorvork terug te laten komen. Ook de ketting is 'gold plated' om deze kleur enigzins door de gehele motor te verspreiden.
Voor een wat sportiever aangezicht en toch een beetje extra veiligheid hebben we haar velgen versierd met mooie witte reflecterende rimstriping.
Omdat de vriendin van 't baasje zelf ook motor rijdende is waren de duostepjes niet meer nodig, dus die gingen er vanaf en de seatcover kon er weer op. Ooh, wat wordt ze daar toch mooi en strak van!
Deze schoonheid, rollend op goede Michelin Pilot Powers (2CT) tovert iedere keer weer een glimlach op mijn gezicht, alleen al bij de gedachte dat ik haar uit de schuur haal om een flink stuk te gaan rijden.
Tóch staat ze nu te koop en komt er voorlopig (tot aan volgend voorjaar) geen mooie schone meer voor terug. Waarschijnlijk zal haar plekje tegen die tijd opgevuld worden door haar grote zus, de 1000RR.
Ok, cut the crap, wat staat er nu precies te koop?!
Heb er ook nog een donker kuipruitje bij, niet gemonteerd. Echter nooit gemonteerd.
Ze moet niet weg, ze mág weg.
Mail: hostage_of_hardstyle -@- hotmail.com
Kijk vrijwel elke dag op m'n mail dus mail maar raak met vragen e.d.
Filmpjes, kwaliteit is niet super, maar toch maar ff geplaatst voor een impressie:
In dit geval gaat het om de Xenon, niet de sliders
Ooooh, wat een sound hè
En 'last but not least'! Ik was het al helemaal vergeten, het zijn dan ook geen dingen die je graag wil meemaken laat staan onthouden!
Motorrijd(st)ers zijn te verdelen in 2 groepen...
De schade bedroeg zo'n € 2.700,- euro bestaande uit:
Er was / is absoluut NIETS met het frame en de voorpoten e.d!!
Schade was puur kuipwerk en die koplampunit.
Alle onderdelen zijn uiteraard vervangen door nieuwe onderdelen.
Reparatie uitgevoerd bij Langenberg Motors in Coevorden.
Voor meer foto's, stuur ff een mailtje!
Groetjes Mike
En dan wel voor: € 6.500,- let op, is een vraagprijs!
Een nieuw baasje mag haar gaan vertroetelen, verwennen en vooral gebruiken waarvoor ze gemaakt is!
In augustus 2008 heb ik haar volledig origineel gekocht bij Langenberg Motors in Coevorden met zo'n 17.000 km op haar mooie digitale teller.
Sindsdien een hoop gereden, en dubbel zoveel plezier gehad van deze mooie 600RR.
In de winter stond en staat ze nu weer, volledig en zeer grondig gepoetst, verwarmd, onder een laken en op de paddockstand te wachten tot de eerste lentestralen haar mooie lak weer mogen laten glanzen.
Hoe mooi ze ook was, ik wilde een échte schoonheid van haar maken dus de nodige accesoires zijn dan ook niet achter gebleven.
Voor een geweldig mooi 'kippenvel' geluid kocht ik voor haar een Yoshimura RS-5 Carbon slip-on. Zo kan iedereen haar tevreden diep en donker horen spinnen bij lage toerentallen. En bij de hoge toerentallen mag iedereen weten dat ze helemaal in haar element is, ze schreeuwt het uit, jankend van genot.
Die knuppels van knipperlichten konden natuurlijk écht niet, dus is ze fijn afgeslankt door LED knippers in de kuipen te zetten en heeft ze een lekker strak kontje gekregen dankzij het mooie LED achterlicht met geïntegreerde knipperlichten.
Gelijk maar de taartschep verwijderd en daarvoor een KTPH van Valtermoto geplaatst, welke later iets is aangepast waardoor de KTP nog wat dichter onder dat mooie LED achterlicht kwam te hangen.
Omdat zij en ik graag gezien worden, maar ook goed willen zien zijn de normale koplampen vervangen door mooie felle 6000K Xenon pitjes. De ballasten zien er natuurlijk niet uit, dus die zijn mooi weg gewerkt, anders doet dit natuurlijk afbreuk aan haar wonderschone uiterlijk. Omdat Xenon in combinatie met een geel stadslichtje nogal slordig staat is het stadlichtje vervangen door een blauwe variant.
Rem en koppelingshendels zijn niet achtergebleven, de originelen zijn vervangen door korte Pazzo's, zwart met gouden verstellers. Goud om de kleur van de upside down voorvork terug te laten komen. Ook de ketting is 'gold plated' om deze kleur enigzins door de gehele motor te verspreiden.
Voor een wat sportiever aangezicht en toch een beetje extra veiligheid hebben we haar velgen versierd met mooie witte reflecterende rimstriping.
Omdat de vriendin van 't baasje zelf ook motor rijdende is waren de duostepjes niet meer nodig, dus die gingen er vanaf en de seatcover kon er weer op. Ooh, wat wordt ze daar toch mooi en strak van!
Deze schoonheid, rollend op goede Michelin Pilot Powers (2CT) tovert iedere keer weer een glimlach op mijn gezicht, alleen al bij de gedachte dat ik haar uit de schuur haal om een flink stuk te gaan rijden.
Tóch staat ze nu te koop en komt er voorlopig (tot aan volgend voorjaar) geen mooie schone meer voor terug. Waarschijnlijk zal haar plekje tegen die tijd opgevuld worden door haar grote zus, de 1000RR.
Ok, cut the crap, wat staat er nu precies te koop?!
- Honda CBR 600RR 2006
- KM Stand ± 32.019
- Michelin Pilot Power 2CT, voor nieuw, achter zo'n 70% en zeker niet vierkant
- Carbon Loraine remblokken ± 2.000 km
~ - DID Gold Plated ketting + zwarte tandwielen ± 2.000 km
- Yoshimura RS-5 Carbon Slip-On
- Korte Pazzo's, zwart met gouden verstellers
- Led knipperlichten in de kuip
- Led achterlicht met geïntegreerde knipperlichten
- Valtermoto kentekenplaathouder
- Xenon 6000K
- Witte reflecterende rimstriping
- Blauw stadslichtje
- Duo cover
Heb er ook nog een donker kuipruitje bij, niet gemonteerd. Echter nooit gemonteerd.
Ze moet niet weg, ze mág weg.
Mail: hostage_of_hardstyle -@- hotmail.com
Kijk vrijwel elke dag op m'n mail dus mail maar raak met vragen e.d.
Filmpjes, kwaliteit is niet super, maar toch maar ff geplaatst voor een impressie:
In dit geval gaat het om de Xenon, niet de sliders
Ooooh, wat een sound hè
En 'last but not least'! Ik was het al helemaal vergeten, het zijn dan ook geen dingen die je graag wil meemaken laat staan onthouden!
Motorrijd(st)ers zijn te verdelen in 2 groepen...
De schade bedroeg zo'n € 2.700,- euro bestaande uit:
- Topkuip
- Koplampunit
- Dat afdekkapje tussen kuip en tank
- Kuipframe
- Bevestigingsmateriaal
- Manuren
- Nieuwe olie en dat soort dingen
Er was / is absoluut NIETS met het frame en de voorpoten e.d!!
Schade was puur kuipwerk en die koplampunit.
Alle onderdelen zijn uiteraard vervangen door nieuwe onderdelen.
Reparatie uitgevoerd bij Langenberg Motors in Coevorden.
Voor meer foto's, stuur ff een mailtje!
Groetjes Mike
Laatst bewerkt: