600RR 2006 - €6.000,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

..:: Mike ::..

MF veteraan
25 okt 2006
18.241
1
In mijn huuuiiisss!
Na lang wikken en wegen is het dan toch zover, ze mag weg.
En dan wel voor: € 6.500,- let op, is een vraagprijs!
Een nieuw baasje mag haar gaan vertroetelen, verwennen en vooral gebruiken waarvoor ze gemaakt is!

In augustus 2008 heb ik haar volledig origineel gekocht bij Langenberg Motors in Coevorden met zo'n 17.000 km op haar mooie digitale teller.
Sindsdien een hoop gereden, en dubbel zoveel plezier gehad van deze mooie 600RR.

In de winter stond en staat ze nu weer, volledig en zeer grondig gepoetst, verwarmd, onder een laken en op de paddockstand te wachten tot de eerste lentestralen haar mooie lak weer mogen laten glanzen.

Hoe mooi ze ook was, ik wilde een échte schoonheid van haar maken dus de nodige accesoires zijn dan ook niet achter gebleven.

Voor een geweldig mooi 'kippenvel' geluid kocht ik voor haar een Yoshimura RS-5 Carbon slip-on. Zo kan iedereen haar tevreden diep en donker horen spinnen bij lage toerentallen. En bij de hoge toerentallen mag iedereen weten dat ze helemaal in haar element is, ze schreeuwt het uit, jankend van genot.

Die knuppels van knipperlichten konden natuurlijk écht niet, dus is ze fijn afgeslankt door LED knippers in de kuipen te zetten en heeft ze een lekker strak kontje gekregen dankzij het mooie LED achterlicht met geïntegreerde knipperlichten.

Gelijk maar de taartschep verwijderd en daarvoor een KTPH van Valtermoto geplaatst, welke later iets is aangepast waardoor de KTP nog wat dichter onder dat mooie LED achterlicht kwam te hangen.

Omdat zij en ik graag gezien worden, maar ook goed willen zien zijn de normale koplampen vervangen door mooie felle 6000K Xenon pitjes. De ballasten zien er natuurlijk niet uit, dus die zijn mooi weg gewerkt, anders doet dit natuurlijk afbreuk aan haar wonderschone uiterlijk. Omdat Xenon in combinatie met een geel stadslichtje nogal slordig staat is het stadlichtje vervangen door een blauwe variant.

Rem en koppelingshendels zijn niet achtergebleven, de originelen zijn vervangen door korte Pazzo's, zwart met gouden verstellers. Goud om de kleur van de upside down voorvork terug te laten komen. Ook de ketting is 'gold plated' om deze kleur enigzins door de gehele motor te verspreiden.

Voor een wat sportiever aangezicht en toch een beetje extra veiligheid hebben we haar velgen versierd met mooie witte reflecterende rimstriping.

Omdat de vriendin van 't baasje zelf ook motor rijdende is waren de duostepjes niet meer nodig, dus die gingen er vanaf en de seatcover kon er weer op. Ooh, wat wordt ze daar toch mooi en strak van!

Deze schoonheid, rollend op goede Michelin Pilot Powers (2CT) tovert iedere keer weer een glimlach op mijn gezicht, alleen al bij de gedachte dat ik haar uit de schuur haal om een flink stuk te gaan rijden.

Tóch staat ze nu te koop en komt er voorlopig (tot aan volgend voorjaar) geen mooie schone meer voor terug. Waarschijnlijk zal haar plekje tegen die tijd opgevuld worden door haar grote zus, de 1000RR.

Ok, cut the crap, wat staat er nu precies te koop?!

  • Honda CBR 600RR 2006
  • KM Stand ± 32.019
  • Michelin Pilot Power 2CT, voor nieuw, achter zo'n 70% en zeker niet vierkant
  • Carbon Loraine remblokken ± 2.000 km
    ~
  • DID Gold Plated ketting + zwarte tandwielen ± 2.000 km

  • Yoshimura RS-5 Carbon Slip-On
  • Korte Pazzo's, zwart met gouden verstellers
  • Led knipperlichten in de kuip
  • Led achterlicht met geïntegreerde knipperlichten
  • Valtermoto kentekenplaathouder
  • Xenon 6000K
  • Witte reflecterende rimstriping
  • Blauw stadslichtje
  • Duo cover

Heb er ook nog een donker kuipruitje bij, niet gemonteerd. Echter nooit gemonteerd.

Ze moet niet weg, ze mág weg.

Mail: hostage_of_hardstyle -@- hotmail.com
Kijk vrijwel elke dag op m'n mail dus mail maar raak met vragen e.d.



Filmpjes, kwaliteit is niet super, maar toch maar ff geplaatst voor een impressie:
In dit geval gaat het om de Xenon, niet de sliders :+
Ooooh, wat een sound hè :9~



En 'last but not least'! Ik was het al helemaal vergeten, het zijn dan ook geen dingen die je graag wil meemaken laat staan onthouden!

Motorrijd(st)ers zijn te verdelen in 2 groepen...

De schade bedroeg zo'n € 2.700,- euro bestaande uit:

  • Topkuip
  • Koplampunit
  • Dat afdekkapje tussen kuip en tank
  • Kuipframe
  • Bevestigingsmateriaal
  • Manuren
  • Nieuwe olie en dat soort dingen

Er was / is absoluut NIETS met het frame en de voorpoten e.d!!
Schade was puur kuipwerk en die koplampunit.

Alle onderdelen zijn uiteraard vervangen door nieuwe onderdelen.
Reparatie uitgevoerd bij Langenberg Motors in Coevorden.





Voor meer foto's, stuur ff een mailtje! :Y

Groetjes Mike :W
 
Laatst bewerkt:
Super nette motor om te zien :Y Altijd netjes warm gereden enzo, volgens mij heb ik je motor ook nog nooit vies gezien :+
Succes met de verkoop Mike!

ps: gixxer 750 k7+ niks voor je? ;)
 
Super nette motor om te zien :Y Altijd netjes warm gereden enzo, volgens mij heb ik je motor ook nog nooit vies gezien :+
Succes met de verkoop Mike!

ps: gixxer 750 k7+ niks voor je? ;)
Dat heb ik er maar niet bij gezet, vind dat zo'n standaard zinnetje dat imo 9/10 juist twijfel brengt bij de mensen of je wel eerlijk ben.

Maar idd, en volgens mij vond jij dat af en toe behoorlijk vervelend :+


Eventueel, staat iig wel op het lijstje van mogelijke opvolgsters. :Y
 
Laatst bewerkt:
Leuk pekelbrik..kan ik m'n GSje beetje sparen!!

Succes met de verkoop kerel!! Je hebt hem vast verkocht voor het nieuwe seizoen. :Y
 
Jammer dat je hem wegdoet maar met een dikke duuzend maak je het weer goed :+ ;)

Alleen dan kan ik je straks niet meer bijhouden met mijn Street, moet ik maar aan de Superduke :+
 
wat een verhaal, je moet dominee worden joh :+

iig succes met de verkoop en dit is zekers een hele mooie fiets (ik hoef em alleen niet te hebben, die 1000rr straks wel 8-))
 
Toch maar een dikke duizend Mike? Succes met de verkoop, komt wel goed met die porno uitlaat. ;)
Wellicht. 1000RR staat sowieso op het lijstje, evenals een Gixxer 750, beiden vanaf 2006.
Maargoed, misschien is de cashflow tegen die tijd wel zo goed dat een 848 ook een optie kan worden :9~

Jammer dat je hem wegdoet maar met een dikke duuzend maak je het weer goed :+ ;)

Alleen dan kan ik je straks niet meer bijhouden met mijn Street, moet ik maar aan de Superduke :+
We will see, mocht het toch veel sneller gaan dan wacht ik wel ff op je hoor :j :j

:+

Kijk, da's nog eens een verkoopadvertentie :}
Danku *D Geen problemen met het noemen van de motorzaak? (Spam enzo?)

Super goed onderhouden fiets!
Weet niet wat de vraagprijs is maar kan haast geen miskoop zijn!
Succes met de verkoop Mike!!
Die vraagprijs weet ik ook nog niet precies, maar wellicht zeg ik bij een bod ineens dat hij / zij haar mag meenemen.

Tanx *D

wat een verhaal, je moet dominee worden joh :+

iig succes met de verkoop en dit is zekers een hele mooie fiets (ik hoef em alleen niet te hebben, die 1000rr straks wel 8-))
Father Mike.... Neeh, klinkt niet joh _O-

Klinkt ook erg lekker moet ik zeggen :W
In't echt klinkt het altijd beter hè :Y


Sjonge, zowaar ineens een multiquote :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan