600RR gestolen

nee helaas je moet een bonnetje inleveren en die betalen ze dan maar dat doen die verhuur toko's niet dus je moet huren maar beter als niets.
alleen voor degene die gaan huren maak eerst ff piccies van de motor want ik werd nog ff voor 180 euries genaaid.
er zaten kleine barstjes op het kuipruitje dus geen gelul 180 euries.
dus in het vervolg maak ik van elke kant een foto.
 
@Sonick-RR;
Ik had je vorige week nog gespot bij Hans v Wijk en nu lees ik dit.
Dit is echt zwaar k*t. Het komt nu allemaal wel erg dicht bij.
Welke motor staat er nog veilig.
Is die uit je schuur / garage gehaald? 's-nachts gebeurd?
Ik hoop dat de verzekering dit dekt, maar het blijft :r
 
Klote voor je jongen.

Hopen op een snelle afhandeling.

Ben ik vanuit Den Haag ( o.a. door de criminaliteit ) verhuisd naar Zoetermeer :( Helaas is dit al de zoveelste diefstal in Zoetermeer. Stond ie binnen uit het zicht of????? Dit is geen beschuldiging maarik ben gewoon benieuwd...de mijne staat ook binnen uit het zicht dus ben ik benieuwd hoe veilig ie nu eigenlijk staat. De vorige 2 diefstallen die ik hier las stond de motor onder een carpoort.

Effe en diefstal van hele andere orde. Mijn vriendin werd afgelopen donderdag in het Stadshart ( winkelcentrum Zoetermeer )bij de giromaat gerold en ontdaan van mijn pinpas. Vervolgens werd er in 25 minuten € 1150,- van mij rekening gehaald. De Postbank roept direct eigen schuld meneer want hoe komen ze aan uw pincode? Inderdaad dat weet ik ook niet want er stond niemand in de buurt van de giromaat tijdens het pinnen......camera....spiegeltje....wie zal het zeggen. Komt er dus op neer dat ik ook niet kan rijden want ben nu als éénverdiener vreselijk blut :X

We zitten dus qua rijden in hetzelfde schuitje helaas. Sterkte met de afwikkeling....ook hier heb ik al tweemaal ervaring mee dankzij het mooie Den Haag. Al vrees ik dat je nergens meer veilig bent.

Ik pin ook (te) vaak in het Stadshart. Op alle giromaten waarschuwen ze voor deze ellende. Ik denk dat het tuig toch van een afstand op 1 of andere manier je code "zien". De inmiddels bekende apparaatjes heb ik iig nog nooit gezien.

Lijkt toch wel een beetje minder te worden dat Zoetermeer. Vorige week zag m´n vriendin al fietsend op de Voorweg hoe een vrouw onvrijwillig afstand deed van haar 06.

Ik moet dat toch niet zien hoor.

Aan de andere kant, iedereen heeft altijd zo´n grote smoel qua ingrijpen in zulk soort situaties. Collega van me werd op Den Haag CS gerold op een vol perron. En wat denk je, niemand deed iets. Pas toen de dader weg was hielp iemand haar op te staan. . . . .
 
;( echt zonde, had je hem binnenstaan of gewoon voor je huis?
En krijg je nog een beetje geld terug van de verzekering?

Gewoon voor een blauwe 600rr gaan })
 
;(

Sterkte, hoop dat je verzekering niet lullig gaat doen.

Tegenwoordig rijden er zelfs busjes rond, waarbij je,( als de klep /deuren open gaan), je de laadvloer niet ziet( die is dus weggehaald voor meer bergruimte! ), maar een takel-opstelling. (dit voor de vooral zwaarder wordende en duurdere groottoerders) .
De motoren worden dus letterlijk weggetakeld! Deurtje dicht. Alarm mag afgaan en geen mens weet waar dat vandaan komt!
:( bovenstaande vernomen in de grensstreek Limboland. ( sterkte ook daar)

Hoop dat je weer snel op de wielen bent. :]

Greetings,... :+ KAWAIDIOOT :+
 
Effe en diefstal van hele andere orde. Mijn vriendin werd afgelopen donderdag in het Stadshart ( winkelcentrum Zoetermeer )bij de giromaat gerold en ontdaan van mijn pinpas. Vervolgens werd er in 25 minuten € 1150,- van mij rekening gehaald. De Postbank roept direct eigen schuld meneer want hoe komen ze aan uw pincode? Inderdaad dat weet ik ook niet want er stond niemand in de buurt van de giromaat tijdens het pinnen......camera....spiegeltje....wie zal het zeggen. Komt er dus op neer dat ik ook niet kan rijden want ben nu als éénverdiener vreselijk blut :X
Off topic, waren deze van de postbank? bij de Anwb. Daar heb ik mijn pasje ook al eens verloren doordat die automaat hem niet meer terug gaf. Weet niet of het aan het pasje lag of dat het zo'n trucje was. Maar ik kom niet meer bij die 2 automaten.


on topic. Ik weet niet wat het is in Zoetermeer, bij bosjes verdwijnen ze B|
ik vraag me ook af of dr door de plizie echt aan gewerkt wordt of dat het allemaal in de dossierkast verdwijnt.
 
Off topic, waren deze van de postbank? bij de Anwb. Daar heb ik mijn pasje ook al eens verloren doordat die automaat hem niet meer terug gaf. Weet niet of het aan het pasje lag of dat het zo'n trucje was. Maar ik kom niet meer bij die 2 automaten.


on topic. Ik weet niet wat het is in Zoetermeer, bij bosjes verdwijnen ze B|
ik vraag me ook af of dr door de plizie echt aan gewerkt wordt of dat het allemaal in de dossierkast verdwijnt.

Kweet wel (van een agent) dat de Postbankautomaten minder goed beveiligd zijn dan die van de banken....
 
Ja nu ben ik eruit! ik ga een wielklem kopen! zodat ik haar gewoon vast kan zetten zodat Jan Dief mijn motor in iedergeval niet kan jatten.. :( :( :(

klote streken altijd..
 
Off topic, waren deze van de postbank? bij de Anwb. Daar heb ik mijn pasje ook al eens verloren doordat die automaat hem niet meer terug gaf. Weet niet of het aan het pasje lag of dat het zo'n trucje was. Maar ik kom niet meer bij die 2 automaten.


on topic. Ik weet niet wat het is in Zoetermeer, bij bosjes verdwijnen ze B|
ik vraag me ook af of dr door de plizie echt aan gewerkt wordt of dat het allemaal in de dossierkast verdwijnt.

Juist die was het :( Leuke pilaren in het zicht...geen camera's en dan weigeren ze bij d epostbank ook nog om je pas te blokkeren :(
 
Juist die was het :( Leuke pilaren in het zicht...geen camera's en dan weigeren ze bij d epostbank ook nog om je pas te blokkeren :(
ik loop wel ff door naar de rabo of Fortis, kan je binnen staan onder cameratoezicht (niet dat dat veel helpt). Maar je weet precies of er iemand in de buurt is.
 
Kweet wel (van een agent) dat de Postbankautomaten minder goed beveiligd zijn dan die van de banken....

Dat is ook precies het argument dat ik tegen de postbank heb gebruitk op de standaard afwijzing die ik ontving nav mijn telefoontje ivm de diefstal en fraude met mijn pas. De postbank draait te makkelijk de rollen om door de klant direct de schuld te geven. Geen afschermkap op het toetsenbord....geen cameratoezicht.....pilaren achter de giromaat zodat de rij altijd schuin MOET staan........en natuurlijk weigeren je pas te blokkeren want je zal het wel verzonnen hebben.......25 minuten later € 1150,- lichter. Voorlopig niet rijden dus en weinig eten.

On topic maar weer.

Ben nog steeds benieuwd hoe de motor is gejat en hoe is stond gestald.
 
Echt een misselijke streek. Ben er bang voor dat je motor allang in onderdelen uit elkaar ligt of ergens in het buitenland is. Succes met de afhandeling!
 
Helaas zijn de onderdelen niet zozeer in trek, zeker om gejat spul in de aftermarket te brengen kost nogal wat moeite. Daarom worden ze gewoon in een container in rotterdam neergezet en verscheept naar landen waar je alles op kenteken kan zetten zolang het enigsinds vooruit te branden is. Ik hoop voor je dat de politie een keer een container openknipt waar die van jou toevallig in zit. Als dat het geval is kan je hem binnen niet al te lange tijd alsnog ophalen. Mits het framenummer/motornummer nog origineel is. Maar dat is meestal wel het geval. In een niet-eu land kunnen ze dat weinig verrekken dat ie in nederland gejat is. Nou ik hoop echt het beste voor je, want het is niet je pekelbrommer die ze ff meenemen omdat jij hem ook niet meer nodig hebt.

:( vuilakken!

http://www.motorgestolen.com/
 
Laatst bewerkt:
Dat is zwaar kl**** man :(


Ja nu ben ik eruit! ik ga een wielklem kopen! zodat ik haar gewoon vast kan zetten zodat Jan Dief mijn motor in iedergeval niet kan jatten.. :( :( :(

klote streken altijd..


Helpt niet veel. Dit werkt tenminste (voor mij) ...

full


Alleen spijtig dat die zo moeilijk mee te nemen zijn |(
 
zooo balen man ! :(

ik jouw bike weleens zien staan bij de dealer in zoetermeer..

Hoe had je hem op slot staan ?
 
damn zwaar klote voor je. als hij in de garage stond mischien een cane corso of een rotweiler er naast leggen. ik hoop echt dat je hem snel terug krijgt.

als hij in je garage of huis gejat word en je slaat die dader effe flink de waarheid in zijn ogen dan word JIJ nog veroordeeld ook. je mag wat dat betrefd helemaal niks hier
 
Terug
Bovenaan Onderaan