600RR gestolen

SoNicK

Die hard MF'er
30 apr 2003
724
0
Kingdom Come
Waar moet het heen met dit land?, loopt de regering hoog van de daken te schreewen dat het beter moet met de normen en waarden, lopen er dus nog heel veel onverlaten rond die gewoonweg niet van andermans duur verkregen spullen af kunnen blijven en absoluut geen normen en waarden kennen en zich op een makkelijker manier voorzien van dure artikelen zonder er voor te hoeven werken.
Vanacht is mijn motor dus ongewild door vreemde(n)meegenomen, (in gewoon Hollands dus gejat) de vuile T****lijers.
Het betreft een Honda 600RR van 2003 in de kleur rood, met rode bies op zwarte velgen, stickers SoNicK-RR op het ruitje, duosteunen ontbreken.
Kenteken MH-XJ-95, plaats Zoetermeer.
Mocht iemand de motorfiets aantreffen gaarne passende maatregelen te nemen.

Alle tips zijn natuurlijk welkom.
full
 
Laatst bewerkt:
Zou nog liever hebben dat ik hem total loss reed, dan dat ie gestolen werd..
Dit zuigt echt voor je zeg.. :(

Waar ergens is hij verdwenen dan?
(Voorlopig internet maar ff in de gaten houden..)
 
Nick, mooi K** voor je! Heb je ook al gemeld op http://www.motorgestolen.nl of zoiets?

Enne, wel all risk hoop ik voor je.

Man dit is echt te triest voor woorden. Succes en sterkte met de afwikkeling.



Kun je hem nog beter crashen toch?
 
Ik heb altijd het idee dat er weinig "opgeschoten hanggroep marokkanen" (ook wel kutmarokkanen genoemd) zijn die met een schakelmotor kunnen wegrijden.


Sterkte.
Bij ons loopt er 1 over de bouw die mij in geuren en kleuren heeft verteld hoe dat aangepakt wordt. R1-tjes zijn overigens favoriet in Marokko ;)
 
Gewoon diep triest is dit!!!!!!!!

Ik hoop echt voor je dat alles goed afgehandeld word, maar je schiet er in ieder geval helemaal niets mee op...

Vandaag ben ik aangehouden door de AASGIEREN VAN KOOS SPEE, en echt alles is gecontrolleerd, maar ze konden lekker niets vinden, ook al stonden ze met zijn 4-en om mijn motor heen. Kijk, daar hebben ze dus wel tijd voor!!!!!!!!

Groetjes,

Willi

** Die zich nu al weer helemaal opwindt over dit soort zaken **
 
sjeses wat onwijs klote voor je Nick :( ik hoop dat ze ter plekke dood neerpleuren die kutfiguren :(
 
Ik zal je 1 ding zeggen

Als je een motor op straat laat staan in of nabij de grote steden dan is die zo pleite..zeker zon nieuwe.

Er is 1 grote import /export naar Duitsland en die gasten strijken zo'n 25 rooien per maand op dus die blijven doorgaan.
 
Echt heel klote voor je... ze moeten gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven!!!

Ik houd mijn ogen en oren open en hoop dat je hem snel terugkrijgt!
 
Bij ons loopt er 1 over de bouw die mij in geuren en kleuren heeft verteld hoe dat aangepakt wordt. R1-tjes zijn overigens favoriet in Marokko ;)

Die heb je toch al wel gevraagd wie zijn vriendjes zijn terwijl hij over de dakrand hangt. Of moet ik langs komen en het hem vragen?
 
Ben ik vanuit Den Haag ( o.a. door de criminaliteit ) verhuisd naar Zoetermeer :( Helaas is dit al de zoveelste diefstal in Zoetermeer. Stond ie binnen uit het zicht of????? Dit is geen beschuldiging maarik ben gewoon benieuwd...de mijne staat ook binnen uit het zicht dus ben ik benieuwd hoe veilig ie nu eigenlijk staat. De vorige 2 diefstallen die ik hier las stond de motor onder een carpoort.

Effe en diefstal van hele andere orde. Mijn vriendin werd afgelopen donderdag in het Stadshart ( winkelcentrum Zoetermeer )bij de giromaat gerold en ontdaan van mijn pinpas. Vervolgens werd er in 25 minuten € 1150,- van mij rekening gehaald. De Postbank roept direct eigen schuld meneer want hoe komen ze aan uw pincode? Inderdaad dat weet ik ook niet want er stond niemand in de buurt van de giromaat tijdens het pinnen......camera....spiegeltje....wie zal het zeggen. Komt er dus op neer dat ik ook niet kan rijden want ben nu als éénverdiener vreselijk blut :X

We zitten dus qua rijden in hetzelfde schuitje helaas. Sterkte met de afwikkeling....ook hier heb ik al tweemaal ervaring mee dankzij het mooie Den Haag. Al vrees ik dat je nergens meer veilig bent.
 
Op zaterdag 02 oktober 2004 23:56 schreef BlitzeR1 het volgende:
Die staat al in een bussie naar marokko

Ik heb altijd het idee dat er weinig "opgeschoten hanggroep marokkanen" (ook wel kutmarokkanen genoemd) zijn die met een schakelmotor kunnen wegrijden.


Sterkte.

Daarom staat hij waarschijnlijk ook in een busje :X
 
dit is kilo utrecht tango en ik weet wat het is hoor!!!
maar voor dat de schade expert komt moet je zorgen dat je verhaal van voor tot achter klopt(ik bedoel dat je elke keer hetzelfde vertelt)anders gaan ze zelfs twijfelen over je onschuld.
bij welke verzekering zit jij???
dat word kut om die 30 dagen te wachten ik had het geluk dat ik een leen motor mocht huren voor 30 dagen moet je ook maar ff in je polis kijken.



als ze gepakt worden met de kaasschhaf erover heen en pekelen :( :( :(
 
dit is kilo utrecht tango en ik weet wat het is hoor!!!
maar voor dat de schade expert komt moet je zorgen dat je verhaal van voor tot achter klopt(ik bedoel dat je elke keer hetzelfde vertelt)anders gaan ze zelfs twijfelen over je onschuld.
bij welke verzekering zit jij???
dat word kut om die 30 dagen te wachten ik had het geluk dat ik een leen motor mocht huren voor 30 dagen moet je ook maar ff in je polis kijken.



als ze gepakt worden met de kaasschhaf erover heen en pekelen :( :( :(

In de meeste polissen heb je een tegemoetkoming in vervangend vervoer, maar daar huur je geen motor voor. Dat wordt dan vet bijleggen vrees ik. Bij Interpolisis het dacht ik € 350,- nou daar huur je 3 dagen een motor voor en geen 30 dagen.
 
ik mocht voor 65 euro per dag huren dus das wel lekker was trouwens bij oriondirect!!.
kep hem toen gehuurd bij silverline was een van de goedkoopste weet niet of dat nog zo is.
 
ik mocht voor 65 euro per dag huren dus das wel lekker was trouwens bij oriondirect!!.
kep hem toen gehuurd bij silverline was een van de goedkoopste weet niet of dat nog zo is.

Dat is dan een toppolis zeg :} Had ik lekker niets gehuurd en 30 x € 65,- bij de volgende motor gelegd. Interpolis geeft bijvoorbeeld de vergoeding standaard zonder aan te tonen dat er ook daadwerkelijk is gehuurd. En Oriondirect ????
 
Terug
Bovenaan Onderaan