600rr heeft ongelukje gehad

Zwaar jammer zoiets, gelukkig ben je er lichamelijk goed vanaf gekomen. Sterkte met de verdere afhandeling. En straks weer lekker :]
 
Heel veel stertke gewenst!!!!!!

En dit bewijst maar weer, dat een ongeluk zo gebeurd is!! En wat je verteld, is ook heel erg herkenbaar: Even je gedachten op iets anders... Het gebeurd mij ook wel eens, en ik denk niet dat ik de enige ben.

Sterkte met de afhandeling,

Groetjes,

Willi

:^
Vorige week ben ik waarschijnlijk geflits op een weg waar ik minimaal 3x per dag rij en waar al jaren flitspalen staan |(
Gewoon omdat ik ff met mijn gedachte ergens anders was B|

Maar ff ontopic: Sterkte met herstel enzo!!!!
 
Allemaal bedankt.

De schade aan de motor is zo'n 1600 euro, ik moet nog even zien hoe het verdergaat verzekerings technisch
 
Is lullig, succes dus.

Even wat anders.
Als ik dit lees zie ik niks anders dan jammer, lullig voor je, kan gebeuren, heb ik ook wel eens en vele andere medelevende uitspraken. Zie ik echter een topic over een ongeluk veroorzaakt door een koekblikker of een scooter dan lees ik meestal wat een hufter, trap zijn auto nog verder aan gort, snap niet dat ze me niet zien, eikels, opsluiten die gast en vele andere negatieve uitlatingen.
De veroorzaker mag in dat geval gelyncht worden of bij wijze van spreken tegen de muur gezet worden.

In jou geval is het alleen maar lullig en compleet begrijpelijk dat je er achterop knalt.

Beetje dubbel vind ik |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan