600rr heeft ongelukje gehad

600RR

Banned user
22 apr 2004
38.511
0
Amsterdam
Beste motorvrienden! :)

Vanmiddag 16:00 heb ik een ongeluk gehad.

Een auto die voor mij zat moest plotseling op de rem voor een andere auto die afsloeg, ik was zelf ergens anders met mijn gedachten |( en knalde vervolgens vol achterop de auto.

Gevolg, ik lag zelf boven op de auto en m'n motor lag er achter.
Bezine druipte er uit.

Materieële schade: tank, voorvork + kuipwerk, remmen, spatbord en helm.
Zelf heb ik alleen last van m'n pols en een beetje pijn in m'n rug, het had veel erger kunnen zijn en ik mag van geluk spreken!

Conclusie: ik was gewoon fout, misschien was m'n snelheid te hoog en de afstand tot de voorligger te klein, maar ik was er gewoon met m'n gedachten niet bij! :( heel stom.
Het is in de stad gebeurt, gelukkig was de snelheid waarmee ik te auto raakte nog relatief laag.

Gelukkig was de betreffende automobielist een toffe peer en hebben we samen onder goede omstandigheden het schade formulier in kunnen vullen.

Ben dus gewoon dom geweest maar het belangrijkste is m'n gezondheid :) , morgen gaat de motor naar de dealer voor reparatie, we zullen wel zien wat er uit komt.
 
Laatst bewerkt:
Sterkte gozert, met jezelf en opknappen van je fiets...
 
Tja het is natuurlijk balen. Maar dapper dat je je eigen schuld toegeeft, dat hoor je ook niet vaak. Ik hoop dat de deuk in je portemonnee straks een beetje meevalt. En natuurlijk dat die pijn in je rug en in je pols snel weer over gaan!
 
sterkte.

Goed dat je hetopneemt zoals het is, kunnen sommige nog een voorbeeld aan nemen.
Sterkte met de rompslomp
 
Heel veel stertke gewenst!!!!!!

En dit bewijst maar weer, dat een ongeluk zo gebeurd is!! En wat je verteld, is ook heel erg herkenbaar: Even je gedachten op iets anders... Het gebeurd mij ook wel eens, en ik denk niet dat ik de enige ben.

Sterkte met de afhandeling,

Groetjes,

Willi
 
Jemig! Alweer 1, ik werd gisteren ook al overhoop gereden. Koekblikster had me over het hoofd gezien...

Sterkte kerel, ik weet hoe het voelt.
 
Balen zeg! Je mag inderdaad van geluk spreken dat je er goed vanaf komt lichamelijk. Alhoewel de motor daarna toch wel erg is...

Ik hoop dat je goed verzekerd bent.

Sterkte!
 
Ik heb ook zat van die momenten.. maar dan gaat het nog net goed, ik zit veel te dicht op mijn voorliggers, vertrouw te veel op m'n remmen en m'n reactie vermogen

Al met al SHIT HAPPENS!
 
Tot nu toe bedankt voor de positieve reacties.

En idd shit happenes, daar moeten we het maar bij laten.
Ik ga het zo snel mogenlijk weer proberen te vergeten en op de motor te stappen. Natuurlijk zal ik het niet helemaal vergeten, het is een belangrijke les geweest die al door zoveel mensen is aangegeven.
Maar pas wanneer je de fout zelf begaat dringt het pas tot je door |( , dus bij deze; probeer altijd bij de les te zijn, hoe moeilijk het soms ook is! ;)
 
Echt balen heb het laatst ook gehad, vlieg in mn oog eruit willen vegen en toen sloeg een auto linksaf, knalde gelukkig alleen met mn knipper ertegen aan dus dat was 14 eurie en de auto was ook nog helemaal oke

Maarja 1 mazzel, het word toch klotenweer komende tijd, beter nu dan in de zomer.

Succes!
 
Zelf heb ik het ook weleens dat ik ff in gedachten zit tijdens het rijden. Kut is het want het gaat niet bewust. Dit bewijst weer dat het erg riskant is.

Succes met de afwikkleling en ik hoop voor je dat hi jallrisk verzekerd was.
 
Net een gozer bij Molenaar zien wegrijden op z'n splinternieuwe 600RR in de stromende regen. Iedereen tegen die jongen: doe dat nou niet in de stromende regen met hagelnieuwe banden!!! En toch lekker eigenwijs doen heh |(

Hé succes met het herstellen van je bike ;)
 
Gelukkig heb je zelf niet al te veel ´schade´.

Hoop dat de schade aan je motor meevalt. Wel all/risk hoop ik?
 
sminder... maar je doet het nog goed dus da's het enige dat telt.


"Kunnen die koekblikkersmotorrijders niet eens beter opletten in het verkeer?" :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan