Foto's en sound van bos dempertje onder CB-1

Welk geluid klinkt beter?

  • De originele demper

    Stemmen: 1 9,1%
  • De BOS-uitlaat

    Stemmen: 9 81,8%
  • Zet die shit op een snelle server!

    Stemmen: 1 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    11

_P_

Banned User
1 apr 2004
4.389
0
Limburg
Even om een idee te krijgen van de looks:

aau.sized.jpg


aav.sized.jpg


aaw.sized.jpg



Dan natuurlijk nog de sound:

prozaq.demon.nl/cb1/sounds/cb1revs.avi
Het originele geluid

prozaq.demon.nl/cb1/sounds/cb1revs-BOS.avi
Het bos-geluid
 
Hee, nice sound.. Is dat een complete race syteem van voor naar achteren van BOS ?
 
sorry dreamer, niet meer te krijgen, anders had ik een voorraad gekocht!
 
Uitlaat ziet er beter uit als het motorblok :+ *D *D


Is idd een mooie(Helaas heeft de vorige eigenaar hem verwijdert op de cb 1 van mijn vriendin :X :X )
 
wat heb jij geluk zeg!

nergens zijn er nog sportdempers te vinden voor een CB-1 en jij hebt hier een heus compleet 4-in-1 systeem van BOS en nog in prachtige staat ook.


nice sound trouwens :9~



veel plezier met je cb-1
 
Sorry hoor. Maar dit ziet er dus echt niet uit! Als ik jou was zou ik het weer snel verkopen... en wel aan mij!!! :)
 
Zie ik daar trouwens een extra olie koeler aan het blok?!

Dat ding is wel extra getuned zo te zien...

kapjes verwijderd, extra leidingen (voor de koeler) etc...
 
lol, nee hoor..

De 'koeler' is waarschijnlijk de radiateur, of oliefilter. (het is een watergekoelde 4-pitter)

En de kapjes ligger er ff tijdelijk vanaf ivm sleutelen en de slechte toestand van de kapjes, deze dien ik ff te 'fixen' c.q. polijsten/schuren..

Vooralsnog geen speciale tuning tot m'n spijt..
 
Jaloers op je motor ben ik niet. Wel lijkt het me héél apart om na een koude start mijn brommert door te lellen tot 12.000 rpm. *D
 
Zie ik daar trouwens een extra olie koeler aan het blok?!

Dat ding is wel extra getuned zo te zien...

kapjes verwijderd, extra leidingen (voor de koeler) etc...

heej SVmusketier,

ik denk dat ik weet wat je bedoelt. daar onder het blok bij de oliefilter zit inderdaad een extra 'apparaatje'. Ik denk dat dit het model uit California is met die extra strenge emissie-eisen. Dit is de "air suction valve" (heb ik gehaald uit m'n WPHB). Had ik nog nooit eerder gezien op een CB-1. wel grappig!
 
Jaloers op je motor ben ik niet. Wel lijkt het me héél apart om na een koude start mijn brommert door te lellen tot 12.000 rpm. *D


Niet alleen dat! Kort van tevoren heb ik het hele blok met stikstof ingespoten, zodat je een mooie metalen 'sound' krijgt! [sarcasme]Waarom zou ik immers eerst m'n fietsje 20 minuten warmrijden alvorens hem in de toeren te jagen??[/sarcasme]
 
Dat van die 'air suction valve' klopt idd, de luchtvoorziening is zonder twijfel het meest gecompliceerde aan deze fiets..
 
Terug
Bovenaan Onderaan