Zijn BMW rijders echt oude mannen?

leeftijd gemiddelde BMW'er (schatting)

  • 18-20

    Stemmen: 23 2,4%
  • 21-30

    Stemmen: 99 10,4%
  • 31-40

    Stemmen: 153 16,0%
  • 41-50

    Stemmen: 356 37,3%
  • 51-60

    Stemmen: 92 9,6%
  • 61-70

    Stemmen: 13 1,4%
  • 71-80

    Stemmen: 13 1,4%
  • >80

    Stemmen: 206 21,6%

  • Totaal aantal stemmers
    955
Status
Niet open voor verdere reacties.

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.489
178
Oss
Dat zeggen ze hier altijd, dat je pas vanaf de 50 op een BWM mag rijden...
 
ik heb gestemd op 31-40 ikke is zelf 36 en heb even een k1200rs gehad nou die was veel te goed voor mijn leeftijd enne als ik ... jaar oud ben dan gaat ik wel weer bij bmw kijken.


hihihi
 
Dat zeggen ze hier altijd, dat je pas vanaf de 50 op een BWM mag rijden...

Nah, natuurlijk zijn de meeste bmw's niet geschikt voor van testosteron overlopende ego's, maar voor het groepje dat overblijft en écht wil motorrijden maakt bmw echt wel een paar geschikte motoren. GS, scarver, 1100s.

En als ik dan een juffrouw van de knmv op een K1100RS met de koffers over het asfalt zie schuren, dan denk ik dat het meer een kwestie van volwassenheid is dan van leeftijd. 8-)
 
Het vereist inderdaad veel zelfbeheersing en vaardigheid om zo een stuk superieure techniek op verantwoorde wijze te gebruiken.
sommige, zoals ik bezitten die vaardigheden al als jonge god. Er zijn dus uitzonderingen. ;)


B|
 
Het vereist inderdaad veel zelfbeheersing en vaardigheid om zo een stuk superieure techniek op verantwoorde wijze te gebruiken.
sommige, zoals ik bezitten die vaardigheden al als jonge god. Er zijn dus uitzonderingen. ;)


B|

:^
schater.gif
schater.gif
schater.gif
schater.gif
schater.gif
schater.gif
 
Ik heb nog verder nagedacht. Zou het kunnen dat sommige forum-leden, een stoere Harley of flitsend uitziende jappaner nodig hebben om een niet nader te noemen lichaamsdeel te compenseren? :?
Ja, ik weet het niet zeker hoor, maar het gaat wel vaak op hoor :)

*D
GorilazZ>12"
 
ik ken dr 1, zeg het zelf maar })
full

Laat ik het zo zeggen, hij doet zich jonger voor dan i is :P
 
Ik zou best een BMW willen, maar die dingen zijn zo achtelijk duur! Misschien dat je daarom ook vaker wat oudere mannen erop ziet rijden; die verdienen misschien wat meer centjes en kunnen zich er één veroorloven. 't Is maar een theorie natuurlijk he :P
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog verder nagedacht. Zou het kunnen dat sommige forum-leden, een stoere Harley of flitsend uitziende jappaner nodig hebben om een niet nader te noemen lichaamsdeel te compenseren? :?
Ja, ik weet het niet zeker hoor, maar het gaat wel vaak op hoor :)

*D
GorilazZ>12"
Ben het roerend met je eens, Gorilazz. Dat lichaamsdeel (buik) kun je veel beter kwijt op een BMW. Op een flitsende racefiets zit je meer voorover om het gebrek aan dat lichaamsdeel niet te laten blijken. :)
 
Ik heb nog verder nagedacht. Zou het kunnen dat sommige forum-leden, een stoere Harley of flitsend uitziende jappaner nodig hebben om een niet nader te noemen lichaamsdeel te compenseren? :?
Ja, ik weet het niet zeker hoor, maar het gaat wel vaak op hoor :)

*D
GorilazZ>12"

Wat was jou vorige motor eigenlijk ????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan