aluminium polijsten

Martijntje

MF veteraan
28 feb 2003
7.813
3
NL
goed...xr ligt compleet uit elkaar...

wil nu de achterbrug mooi gaan polijsten (heb geloof ik in topic van gifkikker ooit een prachtig gepolijste achterbrug gezien van xr)...
wil ook mn voorpoten mooi polijsten (ja buitenste ;) )

maar nu vraag ik me dus af waarmee ik dat doe...schuurpapier met water? 1000 ehh..wat was de eenheid daarvan ook al weer?..

en hoe zorg ik dat het mooi blijft...anders oxideert het vlgs mij weer binnen een week..

iets van blanke lak erover (gaat dat op alu??)
 
ben ff bezig geweest...ben nog lang niet klaar..maar de zijkanten zijn iig gebeurd.

grootste putten eruit geschuurd..netjes gepolijst, en net ff gepoetst met zilverpoets.
De binnenkant, boven en onderkant worden denk ik lastiger..zit vanalles opgelast ..van die beugels enzo (iemand tips hoe dat te doen?)..

piccies:
full
 
Ikwas net op zoek of er nou onderhand eens een update was van XR..

Je was zo aan het typen, Nou horen we nix meer. :(

Maar dit ziet er goed uit. Blij dat mijn brug nog gewoon mooi is O-)
 
ja was voor de pose...hoop dat jullie me nu stoer vinden (ow dat ben ik al met een xr |( )..

maargoed..heb nu alleen de zijkanten gedaan en 1 bovenkant van ehh..links ofzo.
Damn...mn polijstvachtje is overleden :( ...maar die fix ik wel weer.

Tis wel een pleuriswerkje...maarja..hoe meer tijd ik erin steek hoe meer ik van die xr ga houwe...want ik moet mn brommertje vergeten waar ik de laatste 5 jaar al mn geld en tijd in had gestoken....heb ik nu verkocht ..terwjil ik zei dat ik dat nooit zou doen. Vooral niet vanwege het geld :X

maargoed...krijg eind deze week/begin volgende week mijn gecoate frame terug...
dan achterbrug erin hangen als ie af is...en dan lekker laten staan tot ik genoeg geld heb het blok te fixen :(

voorvorkpoten moeten ook zo worden :9~ tenzij ik opeens een usd kan vinde voor wenahg
 
k spuit er wel blanke lak op
smeer em nou ff in met vet ofzo ...dat et niet gaat oxideren...

heb een leuk polijstschijfje bij mn dremel gevonden...ga ik de rest mee proberen...

maar blanke lak moet voldoende zijn
hope dat het houdt op alu :X
 
dat ziet er netjes uit man.
wat die lak betreft, er zit natuurlijk een vettige polijstlaag op...daar kan je niet overheen spuiten. en als je het ontvet, word het dan niet lelijk?
kheb zelf veel gepolierd maar nog nooit met lak eroverheen gesjeest....iemand anders vast wel?
 
op supermotard.be zeiden ze dat er gewoon blanke lak overheen moest.
Zal eens kijken hoe het eruit ziet als ik het ontvet. Volgens mij ziet et er dan nog wel redelijk uit.
Damn wat een kutwerkje...gaat nog wel ff duren.
Ga ook niet alles doen...iig blijf ik liever bij het veersysteem uit de buurt...teveel hoekjes enzo :)
en dat zie je toch nauwelijks
 
ik zelf zou het niet blank af laten lakken. daardoor krijg je niet meer z`n hooglans als dat je nu hebt. bent het ook een x gedaan met een velg. word het niet mooier van.
Ik heb zelf mijn framevan mijn blade ook gepolijst en ik hou het bij met belgom.
 
Terug
Bovenaan Onderaan