Donderse Poezen 5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thun

Banned User
27 aug 2003
11.454
0
NEW AND IMPROVED...
WWW.THUNDERCAT.NL

DP5.jpg

******************************************************
NIEUWE HUISREGELS: (op verzoek van Viccie, Ed Bracame en Thunderer)

1.)Je noemt geen namen van chickies meer zonder:
-foto
-telefoonnummer
-hobbies
-adres

2.)Over Idols zal in dit topic NOOIT maar dan ook NOOIT iets gepost worden! het niveau is hier laag.... maar niet zo laag!


******************************************************

het lijstje

Voor de historici:

Donderse Poezen 1
Donderse Poezen 2
Donderse Poezen 3
Donderse Poezen 4

Zooooooo eidelijk een nieuw vers deel... de stank in deel 4 begon toch ondraagbaar te worden :+

Veel ouwehoer plezier gewenst ;)

Thunderer
 
Laatst bewerkt:
Daar is ie dan, dat het maar weer net zo gezellig mag worden! *D

Ohja en idols is vet Boris rules!!!
 
Jeej deel 5 alweer. Ik hou jullie allemaal niet meer bij hoor, maar ik ben iig nogsteeds van de partij. :) Dat het maar weer gezellig mag worden.
 
Nou, dan zal ik ook hier mijn motor maar even laten zien. Sinds afgelopen dinsdag heb ik een mooie zwart-grijze thundercat uit 1998. En mijn uitlaat is vrij normaal (origineel dus).

Bijlage: MijnCat.jpg
 
Deze kwam ik nog tegen links op de foto de bodyguards die voor ons een plekje bezet hadden gehouden :}
misc
 
Zo dan was te groot denk ik :?

Deze kwam ik nog tegen links op de foto de bodyguards die voor ons een plekje bezet hadden gehouden :}
full
 
Hallo allemaal,
Mijn vriendin Lisa "PoesVamp" heeft nu ook een donderpoes (zwart/zilver/geel) gekocht, kunnen we samen gaan rijden....
Ze had zich al voorgesteld, maar het bericht incl. jullie reacties is verdwenen!!

We willen trouwens met vakantie rustig naar familie in Turijn(Noord West Italie) rijden, iemand advies over een motorvriendelijke route ...???? Of toch maar beter met de auto : (
Via België/Frankrijk of via Luxemburg/Zwitserland??

Ik hoor het wel ....ze is nu al flink aan het rijden..2000km in twee weken (dat was op mijn poes!!)

Doei,

Filmpoes (Jeroen)
 
Hallo allemaal,
Mijn vriendin Lisa "PoesVamp" heeft nu ook een donderpoes (zwart/zilver/geel) gekocht, kunnen we samen gaan rijden....
Ze had zich al voorgesteld, maar het bericht incl. jullie reacties is verdwenen!!

We willen trouwens met vakantie rustig naar familie in Turijn(Noord West Italie) rijden, iemand advies over een motorvriendelijke route ...???? Of toch maar beter met de auto : (
Via België/Frankrijk of via Luxemburg/Zwitserland??

Ik hoor het wel ....ze is nu al flink aan het rijden..2000km in twee weken (dat was op mijn poes!!)

Doei,

Filmpoes (Jeroen)
ze had het bericht in sport gezet, terwijl er een apart forumpje voor het voorstellen van nieuwe leden is nieuwe gebruikers

een Moderator heeft hem ff verplaatst.... anders wordt het forum helemaal zo onoverzichtelijk ;)
 
Dit zijn de foto's waar "bekende catters"op staan :)

btw ik kan mensen over het hoofd hebben gezien
hang me er niet aan op :X :+
 
Laatst bewerkt:
Bedankt Thunderer!! Ik heb 'm gevonden. Overigens had Jeroen mij in t sport gedeelte klaargezet om te plaatsen, ik heb alleen t berichtje getypt!! Tja, mannen en ICT gaat dus ook niet altijd goed!!
Ik zal z.s.m. een foto invoegen van mijn zw/goud/zilv poes (bouwjr. 2000)

Groetjes uit Den Haag,
Lisa
 
Dit zijn de foto's waar "bekende catters"op staan :)

:?

en ik sta er niet op... :( jullie pikken me er tussen 800 man van 50 meter afstand uit en ik ben "geen" bekende Catter...

[me]Thunderer is beledigd B|
[/me]








:+ :P

Bedankt Thunderer!! Ik heb 'm gevonden. Overigens had Jeroen mij in t sport gedeelte klaargezet om te plaatsen, ik heb alleen t berichtje getypt!! Tja, mannen en ICT gaat dus ook niet altijd goed!!
Ik zal z.s.m. een foto invoegen van mijn zw/goud/zilv poes (bouwjr. 2000)

Groetjes uit Den Haag,
Lisa

:X denk dat er hier een stuk of 10 ICTers zitten die daar anders over denken O-) *D

Welkom iig, we zien je binnenkort wel een keer bij een meeting ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan