Skyscraper

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.948
4.195
De Betuwe
Beste bezoekers,

Zoals jullie zien staat er een nieuwe banner op motor-forum. Deze banner staat er 3 weken, en alleen op de frontpage.

Eerder heb ik beloofd dat er geen nieuwe banners op MF zouden komen, deze belofte breek ik nu dus. Er is wel een goede reden voor, het brengt namelijk een aardige duit in het zakje, een duit die we heel hard nodig hebben om het voortbestaan van MF te kunnen garanderen. MF kost ons steeds meer geld, en we proberen nu dingen uit om te kijken hoe we dat geld binnen kunnen halen.
Deze banner is een van.

Ik wil nog even benadrukken dat deze banner:

[*]als test geplaatst is
[*]3 weken actief zal zijn
[*]alleen op de frontpage zichtbaar is (we hebben hiervoor gekozen, omdat het plaatsen van de banner op alle pagina's te veel het lezen van de topics zou verstoren)
Tevens kan de banner nog een toegevoegde waarde hebben als blijkt dat je motorverzekering goedkoper kan :)

Na de 3 weken gaan we bekijken of we ermee verder gaan of niet. We willen dus graag horen hoe jullie hier over denken.

Ons uitgangspunt is altijd geweest dat MF moet blijven bestaan, dat is het belangrijkste. Hier zullen we (uiteraard) altijd naar blijven streven.
 
Ja MF moet blijven :)

Weing moeite mee is alleen de pagina die je als eerste ziet dus.

Is nog een geinig ding ook *D
 
heb er ook geen moeilijkheden mee zoals die nu staat, ik vind het niet irritant :P , ennn als het genoeg geld in het laatje stort voor M-F is het prima :) heb wel ff getest en ik ben dus goedkoper verzekerd als bij de banner ;) :9
 
als het genoeg geld in het laatje stort voor M-F is het prima :) heb wel ff getest en ik ben dus goedkoper verzekerd als bij de banner ;) :9
:^

Ik ga ervan uit dat we hier ook weer met enige regelmaat op moeten klikken om inkomsten te genereren?
 
Als het moet dan moet het, maar ik ben een beetje bang dat dit niet de laatse banner zal zijn....

Laat ik het zo zeggen, voor ons is dit al op het randje. Gekker als dit wordt het dus ZEKER niet. (En ja, daar mag je me aan houden dit keer ;) )

:^

Ik ga ervan uit dat we hier ook weer met enige regelmaat op moeten klikken om inkomsten te genereren?

Indirect. Wij krijgen een vast bedrag voor de banner, maar als niemand er op klikt, dan zal een adverteerder er niet om springen om gelijk weer te adverteren natuurlijk :)
 
Beste bezoekers,

Zoals jullie zien staat er een nieuwe banner op motor-forum. Deze banner staat er 3 weken, en alleen op de frontpage.

Eerder heb ik beloofd dat er geen nieuwe banners op MF zouden komen, deze belofte breek ik nu dus. Er is wel een goede reden voor, het brengt namelijk een aardige duit in het zakje, een duit die we heel hard nodig hebben om het voortbestaan van MF te kunnen garanderen. MF kost ons steeds meer geld, en we proberen nu dingen uit om te kijken hoe we dat geld binnen kunnen halen.
Deze banner is een van.

Ik wil nog even benadrukken dat deze banner:

[*]als test geplaatst is
[*]3 weken actief zal zijn
[*]alleen op de frontpage zichtbaar is (we hebben hiervoor gekozen, omdat het plaatsen van de banner op alle pagina's te veel het lezen van de topics zou verstoren)
Tevens kan de banner nog een toegevoegde waarde hebben als blijkt dat je motorverzekering goedkoper kan :)

Na de 3 weken gaan we bekijken of we ermee verder gaan of niet. We willen dus graag horen hoe jullie hier over denken.

Ons uitgangspunt is altijd geweest dat MF moet blijven bestaan, dat is het belangrijkste. Hier zullen we (uiteraard) altijd naar blijven streven.

Dat vinden wij ook het belangrijkste :P
Als dat met een banner kan: DOEN!
 
Lekker erop zetten, ding staat niet in de weg.

Dus ik zie het probleem niet.
 
ik vind hem anders be- whore -lijk irritant.

ik weet dat het al eerder genoemd is, maar ik denk dat een soort betaaloptie dat aan een soort status in vorm van een ding voor je naam is gekoppeld, helemaal niet zo'n gek plan.
in vorm van 2 of 3 euro in de maand, met die paar duizend bezoekers moet dat best goed gaan denk ik...
 
Wie zit er nou de hele dag naar een frontpage te kijken :?

Zo vaak kom je hem dus niet tegen.

Degene die het irritant vinden mogen dat uiteraard vinden, maar ik vin het irritant dat ze wel willen forummen, maar niet soms een bannertje willen zien en daar moeilijk over doen.

Maak dan maar zo grof veel geld over aan M-F dat die banners niet meer nodig zijn.

Mag duidelijk zijn dat ik er geen last van heb.
 
Geen enkel probleem! Kom toch altijd binnen op de active topics, zie de frontpage eigenlijk nooit.
Het bannertje boven alle pagina's van attention media vind ik ook niet storend. Als het op deze manier inkomsten oplevert voor het MF: No problem :)
 
Dude, dat ding staat er wat mij betreft prima. Heb net als andere even de test gedaan en wat dat voordelige betreft... Het is enkel voordelig voor MF dat die banner er staat en voordeling voor de verzekeraar, omdat ze slechts 60% duurder zijn dan mijn huidige verzekeraar... :P

Maar ik vind het prima, het voortbestaan van MF is belangrijk en als dit de manier is om centen binnen te krijgen, dan moet het zo... :)
 
Dude, dat ding staat er wat mij betreft prima. Heb net als andere even de test gedaan en wat dat voordelige betreft... Het is enkel voordelig voor MF dat die banner er staat en voordeling voor de verzekeraar, omdat ze slechts 60% duurder zijn dan mijn huidige verzekeraar... :P

Maar ik vind het prima, het voortbestaan van MF is belangrijk en als dit de manier is om centen binnen te krijgen, dan moet het zo... :)
Welke verzekeraar heb jij dan :?

Mijne was goedkoper door mijn werkgever O-)
 
Lekker laten staan.
[slijmmodus]
Ik kijk altijd eerst uitgebreid op de frontpage en dan kijk ik dus duidelijk naar de aanwezige reclame
[/slijmmodus]
Hij valt wel op, maar eerlijk gezegd zie ik die frontpage gem. maar 1,5 sec.
 
Ik heb er geen moeite mee zie de hele banner niet op de frontpage. Althans thuis niet. Op mijn werk wel.

En al zou ik hem wel zien no problemo.

Keep up the good work :}
 
Tevens kan de banner nog een toegevoegde waarde hebben als blijkt dat je motorverzekering goedkoper kan :)
Reageer jij ook altijd op die penis-enlargment e-mails? :o

Succes jongens, wanneer komen de popups? *D Misschien is een skyscraper aan de linkerkant ook een idee, en liefst ook 3 flash-ads als fullscreenlayer over het scherm, met muziek uiteraard. :9
 
:^ ze zijn hier helemaal van de pot gerukt :P :z :Z
Wat een rukforum is dit geworden het laatste jaar O-)

Tering.. gelukkig een nieuwe motorseizoen.. nwe. forum... nwe. motor.. nieuw wijf..

veel plezier allemaal nog :P ben benieuwd wanneer de tijd komt dat je elke 5 min. eerst 10min. reclame krijgt voor je hier weer kan posten :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan