CBR900RR '98/'99 en een lengte van 1.97m

Kubiekdriehoekje

MF veteraan
Donateur
6 mrt 2002
5.590
47
Hellevoetsluis
Ik ben dus van plan na de zomer mijn 600tje te verkopen en een 900 er voor in de plaats te kopen. Nou heb ik dus alleen het probleem dat ik net iets te lang ben om makkelijk op die 900 te passen en vraag me dus af of een ander rem/schakelsetje een oplossing biedt. Zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben?

Ik zou vandaag een proefrondje gaan rijden met een 900, maar het moest weer zo nodig regenen...
 
Vind ik ook wel interessant om te weten. Ik pas ook net niet op een blade (knieen puilen uit dan).
Heb wel een wat dealers gezien die je steppies kunnen verlagen, maar dat is weer zo`n home-made oplossing....
 
Probleem met die van voor 1998 is dat ik met m'n schenen tegen de kuippunten aan kom (en ik vind de 98 en 99er juist zo mooi)...
zijn idd veel mooier (hoewel een Tigerrrr?)
maar door die brede tank kun je je knieen beter kwijt.
Er bestaan van die verstelbate voetsteuntjes, stonden op mijn duc toen ik hem kocht.
Maar gezien dit vor circuitgebruik is vermoed ik dat de laagste stand gelijk is aan standaard + die dingen kosten stukken van mensen.
 
Ik heb wel eens op zo'n 900 gezeten en daarna de 600 en ook ik zit op de 900 tegen de kuipdelen aan met m'n benen en dat is bij de 600 niet zo. Dan kan de tank wel breder zijn maar je blijft met je schenen tegen die punten van de kuip aan zitten (dus als je hard remt zal het wel helemaal lastig zijn)
 
Terug
Bovenaan Onderaan