Dagverzekering VRO 1

mj

MF'er
1 apr 2004
98
0
Amersfoort
Mijn motor is niet all risk verzekerd en bij het knmv kan je voor de training een dagverzekering afsluiten voor € 60,00 > mits deze minder dan 10 jr oud is.
Die van mij is wel meer dan 10 jr oud dus dacht hier heb ik een probleem want tuurlijk ga ik niet omvallen (maar euhm... O-) ).
Nu heb ik een verzekeringsmaatschappij gevonden waar je een dagverzekering (ongeacht je eigen verzekering) kan laten afsluiten voor dit soort trainingen. Je bent hier dan verzekerd op het circuit voor alles (okay behalve diefstal dan) voor maar € 29,50 :} !
Dat scheelt nog al wat dus dacht laat ik het ff meedelen.
Combi Motors Verzekeringen-Alphen aan de Rijn. Tel heb ik ook voor je (dan ff mailen).

Greetz MJ
 
Welke polisvoorwaarden hangen daaraan vast? En hoe hoog is het eigen risico?
Verzekeringsmaatschappijen kennende zit er een addertje onder het gras B|

Maar in ieder geval bedankt voor een zeer bruikbare tip :)
 
Krijg de info nog binnen. Eigen risico tot € 135,00. Mocht er nog wat geks of zinnigs instaan laat ik het nog weten!
 
Oke, dat lijkt mij wel wat. Ik wil ook nog wel een VRO-tje gaan doen maar zit ook niet te wachten om onverzekerd mijn 14 jaar oude motor te crashen. (Nou is die kans er natuurlijk altijd, maar het lijkt me toch net iets groter tijdens een VRO)
 
Krijg de info nog binnen. Eigen risico tot € 135,00. Mocht er nog wat geks of zinnigs instaan laat ik het nog weten!

Zo zo dit klinkt interessant, € 135,00 E.R. :} :}

Komt strax toch niet een post dat de komma verkeerd stond he?

ff het adresje opschrijven ;)
 
Zou je de verzekeringsvoorwaarden willen inscannen en hier kunnen posten?

Het scheelt namelijk bij een VRO3 € 90,- voor de verzekering en € 240,- voor het eigen risico.
 
heel intressant, ik heb zelf een vro gereden dat ik niet mijn motor kon verzekeren en dat zat me wel dwars, je bent constant bezig om niet op je bek te gaan en dat bevorderd niet je prestaties op dat moment
 
Zodra de info binnen is zal ik het in 't forum plaatsen! Als het goed is staat het er dus woensdag op.
 
Ik zou het geld er niet aan uitgeven. Iedereen die z'n rijbewijs heeft gehaald kan de kunstjes zonder brokken uitvoeren. 't gevaar zit h'm meer in het heen en weer rijden van en naar de proeven op het fraaie terrein in Oirschot :)
 
Krijg de info nog binnen. Eigen risico tot € 135,00. Mocht er nog wat geks of zinnigs instaan laat ik het nog weten!

:} voor zo'n laag ER. Heb ff op hun site gekeken (combimotors.nl) maar heb niets kunnen vinden over dagverzekeringen.

D'r zal vast wel wat in de voorwaarden staan B|

Keep us posted :}
 
Hoi

Ik heb de info binnen. Scannen heeft niet zoveel zin volgens mij is de verzekering op te zoeken op internet. De brief vermeldt het volgende:

- de verzekering geldt van aanvang van de cursus tot het einde van de cursus en alleen op het terrein;
- de motorvoorwaarde MRP 232 zijn van toepassing met uitsluitsel van art. 5.1;
- de motor is volledig casco verzekerd;
- diefstal is uitgesloten;
- rechtsbijstand en SVO zijn niet meeverzekerd;
- bij schade dient u een volledig ingevuld schadeformulier aan ons toe te sturen. Tevens verzoeken wij u dan een schriftelijke verklaring van de instructeur bij te voegen.

Kosten zijn bekend: 29,50
Ik hoop dat ik er dus goed aan doe maar beter verzekerd dan helemaal niet (dit is voor mij een van de weinige mogelijkheden gezien de motor meer dan 10 jr oud is) Groetjes Marjolijn
 
:}

Dank is groot. Hele nuttige tip voor iedereen die is op een circuit wil raggen of een VRO gaat doen. Uitsluitsel van art. 5.1 is inderdaad van belang.

Nogmaals :}
 
Ik ga op 19 juni ook een VRO 1 doen op het TT-circuit. Heb vanmorgen de genoemde verzekeringsmaatschappij gebeld met de vraag of mijn fietsje van 16 jaar verzekerd kon worden voor deze dag, het antwoord was NEE. De verzekering geldt alleen maar voor het PVI oefencircuit Lelystad en het oefencircuit bij DIBO in Emmen. Hier heb ik dus niets aan, dan toch maar iets voorzichtiger doen.
 
Ik ga op 19 juni ook een VRO 1 doen op het TT-circuit. Heb vanmorgen de genoemde verzekeringsmaatschappij gebeld met de vraag of mijn fietsje van 16 jaar verzekerd kon worden voor deze dag, het antwoord was NEE. De verzekering geldt alleen maar voor het PVI oefencircuit Lelystad en het oefencircuit bij DIBO in Emmen. Hier heb ik dus niets aan, dan toch maar iets voorzichtiger doen.

Dus toch een addertje onder het gras B|
 
Ik ga op 19 juni ook een VRO 1 doen op het TT-circuit. Heb vanmorgen de genoemde verzekeringsmaatschappij gebeld met de vraag of mijn fietsje van 16 jaar verzekerd kon worden voor deze dag, het antwoord was NEE. De verzekering geldt alleen maar voor het PVI oefencircuit Lelystad en het oefencircuit bij DIBO in Emmen. Hier heb ik dus niets aan, dan toch maar iets voorzichtiger doen.

Hee, da's leuk, dan zien we elkaar daar wel. Ik ben er ook de 19e. Ik schrok me wel dood toen ik zag dat we er al om 8.30 uur moeten zijn. Volgens mij moet ik nog wel 2 uur rijden vanuit Julianadorp :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan