620 lc4 probleem

Hanneschzj

MF veteraan
16 jul 2007
5.244
2
Gister was ik even flink stuk rijden..

Eerst een rondje door zutphen zelf, en toen richting de 80 weg en daar een stuk gereden.. en toen even 5 minuten stil gestaan met draaiende motor en hij bleef gewoon aan..

Toen reed ik verder en toen ik stil stond bij een kruispunt en stopte ik. En toen viel die gewoon uit.. Hij schoot niet naar voren dus neem aan dat het de koppeling niet was.

Ik heb toen echt duizende keren staan trappen voor mijn gevoel. En toen kwam er iemand en die zei dat verderop een motorbedrijf zat.
En toen ben ik daar heen gegaan, hun gekeken of die vonkt.. dat deed die.. gekeken of die benzine kreeg.. ook.. Kijken of de decompresseur misschien bleef hangen.. ook niet

Ze zeiden dat ik hem wel kon laten staan.. maar dan moest ik alsnog lopen dus ik dacht neem de motor wel mee.
Toen kwam er een cafe eigenaar ermee dat ik hem daar wel neer kon zetten en dan 's avonds ophalen.

Vervolgens iemand gebeld of die kon komen.. maar nog aan het werk..

Dus ik de laatste poging gedaan om aan te trappen; en toen startte die in 1 keer :s

hoe kan dit? wie weet wat het is? |(
 
ik denk dat je hem gewoon flink heb verzopen,
anders zal ik het niet weten maar er zijn mensen hier die er wel verstand van hebbe dus misschien dat zij je kunnen helpen
 
Ja, maar dan zal die toch weer moeten starten nadat er een nieuwe bougie in gedaan is?
 
vriend van me heeft ook een lc4 620. die krengen zijn lastig aan te krijgen als ze warm zijn |( koud is het gewoon 1 goeie trap. misschien bij jou hetzelfde probleem. tijdens je (duizenden) pogingen tot aantrappen met warme motor heb je hem waarschijnlijk verzopen ja. even leegpompen, 10 minuten af laten koelen en nog eens proberen. of even goed af laten stellen op een warme motor als dit zich vaker voordoet. maar dan zal je met koude motor misschien wat meer moeite krijgen om hem aan te trappen.
succes
 
als die van mij afslaat als hij warm is ff 1 minuutje wachten met benzine kraan dicht! dan even paar x trappen met kleplichter ingetrokken! benzine kraan open en gewoon weer aantrappen net als anders..
 
als die van mij afslaat als hij warm is ff 1 minuutje wachten met benzine kraan dicht! dan even paar x trappen met kleplichter ingetrokken! benzine kraan open en gewoon weer aantrappen net als anders..
geduld is een schone zaak bij de oude lc4 modelletjes :+ je went er vanzelf aan....
 
als die van mij afslaat als hij warm is ff 1 minuutje wachten met benzine kraan dicht! dan even paar x trappen met kleplichter ingetrokken! benzine kraan open en gewoon weer aantrappen net als anders..
ja maar het is verdomde kut als je bij het stoplicht staat en hij slaat af
 
hallo, heb zonet een ktm lc4 gekocht , speciale versie supermotard.
hopelijk kan ik hier terecht voor als ik problemen heb .
foto volgt is een uniek exemplaar dus wil hem in ere houden.

thx bij voorbaat
 
Zo, hij heeft nu officieel de geest gegeven denk ik..

al ploffend en bwoapend ten onder gegaan.. maar ik vermoed dat het de ontsteking is?
 
klopt :( maar dit verklaart nog steeds niet waarom die eerder uit viel!

ik ga vrijdag wel weer ff knalle en kijken hoe het gaat :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan