Geluiden Dempers CBR600RR

De prijs voor de mooiste sound gaat naar:

  • Akrapovic

    Stemmen: 19 32,2%
  • Arrow

    Stemmen: 3 5,1%
  • Laser

    Stemmen: 10 16,9%
  • Remus

    Stemmen: 2 3,4%
  • Leovince

    Stemmen: 8 13,6%
  • Yoshimura

    Stemmen: 8 13,6%
  • DAM

    Stemmen: 6 10,2%
  • Devil

    Stemmen: 3 5,1%

  • Totaal aantal stemmers
    59

600RR

Banned user
22 apr 2004
38.511
0
Amsterdam
Hier is het dan eindelijk!

Waar we al lang op gewacht hebben, geluidsfiles + video's van verschillende dempers. :9~

Om te bekijken/beluisteren gewoon er op klikken of rechtermuisknop en kies "opslaan als" (het klikken alleen schijnt niet bij iedereen te werken maar wel het proberen waard! :9 )
Het laden kan even duren en is afhankelijk van je verbinding *D

Vide :9 :

Akrapovic Filmpje
Arrow Filmpje
Laser X-treme Filmpje
Devil Filmpje
DAM uitlaten Filmpje van cezeke (Cezeke 14-06-04, onze steun gaat uit naar alle nabestaanden).

Audi :9 :

Renegade Geluidsbestand
Yoshimura Geluidsbestand
Remus Geluidsbestand
Leo Vince Geluidsbestand
Laser Duo-Tech met sport dB killer Geluidsbestand
Laser Duo-Tech met gewone dB killer Geluidsbestand
Laser Duo-Tech zonder dB killer Geluidsbestand



Als er problemen of opmerkingen zijn hoor ik het graag!


Met dank aan Arkan :} en Dingsken z'n MD :9
 
Laatst bewerkt:
Alle werkt hier iig prima :) Vind het alleen een beetje moeilijk kiezen.
Stationair draaien klinkt heel anders dan wanneer je het gas echt open trekt, en dat geluid hoor je toch het vaakst :+

Die Arrow vind ik te soft (op het fragment iig)
Ik twijfel tussen de Akra en de Laser Akra PowerrrR :]
De RemusRR vinnik ook wel mooi, maar die is wel vrij zwaar...
En de LeoVince vinnik net als een F1 klinken, en dat vind ik niet passen bij een motor :)

Edit:
Jammer dat er geen Boss bij staat :(
 
Laatst bewerkt:
ik zal trachten een driveby-opname te maken van de remus alsook tijdens het rijden zelf een opname vanop de moto, krijgen we er dan een beter idee van.
 
ik zal trachten een driveby-opname te maken van de remus alsook tijdens het rijden zelf een opname vanop de moto, krijgen we er dan een beter idee van.

Klinkt goed Dingsken *D !!

Laat het weten wanneer je de opname hebt, dan zet ik die er ook bij! :9 (alleen met jou toestemming natuurlijk :) )

:]
 
Wauw!!!!!!!!!!! Die LeoVinci is ech vet! :9 Dit doet me denken aan de eerste beelden van Rossi op die zwarte Yamaha. Dat geluid was werkelijkheid om te smullen! Deze demper komt dus zeker op mijn CBR600RR! Als ik hem heb, want ik moet verdorie nog wachten tot +/- 10 juni! :(
 
Wauw!!!!!!!!!!! Die LeoVinci is ech vet! :9 Dit doet me denken aan de eerste beelden van Rossi op die zwarte Yamaha. Dat geluid was werkelijkheid om te smullen! Deze demper komt dus zeker op mijn CBR600RR! Als ik hem heb, want ik moet verdorie nog wachten tot +/- 10 juni! :(
 
Hey toffe topic :)

Volgende week zal ik ook nog een drietal geluidsfiles bezorgen van de Laser Duo Tech, met gehomologeerde db-killer, met sport db-killer en zonder db-killer.

Aub ... dankuwel :)

greetz
chriz
 
He Arkan,

Thanx!
Was leuk om de bestandjes even online te zetten. ;)
Kijk al uit naar de volgende!! :}

Graag gedaan *D
 
Laatst bewerkt:
Wacht tot cezeke terug is van verlof.

Durf wedden dat die zijn DAM al de rest met lengtes voorsprong klopt. ;)

Niemand een BOS???
 
Wacht tot cezeke terug is van verlof.

Durf wedden dat die zijn DAM al de rest met lengtes voorsprong klopt. ;)

Niemand een BOS???

Krijgen we wel een geluidsfile of filmpje te horen/zien!?

Anders kunnen we natuurlijk nooit zeggen dat de DAM alle concurentie achter zich laat :9
 
Volgende week zal ik ook nog een drietal geluidsfiles bezorgen van de Laser Duo Tech, met gehomologeerde db-killer, met sport db-killer en zonder db-killer.

greetz
chriz

Laser Duo Tech :9
Stuur maar op wanneer je tijd hebt *D

;)
 
Wil iemand cezeke eens verwittigen dat hij hier dringend verwacht wordt om mijn uitspraken over DAM te komen bevestigen :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan