de benzineprijzen gaan WIJ laten dalen

Pluck

Rookie
22 mei 2004
13
0
Deventer
Beste mensen,

Willen wij wel zoveel betalen voor onze benzine?
Wij bepaalden toch ook of wij bij AH kochten of niet en dat hun prijzen te hoog werden?
Wij willen niet meer te veel betalen daarom boycotten wij SHELL en ESSO Benzinestations wij gaan naar andere pompstations en.......................wat gebeurd er over een paar weken de prijzen gaan dalen ...........en niet een heeeeeel klein beetje hoor! Het is al in Canada gedaan de prijzen zakten tot wel 20%.
Geef deze mail door aan al je Mailvrienden en kennissen en zie hoe snel we geld gaan besparen!!!!
Veel succes!!!!
met vriendelijke groet,


PS. vermeld alleen even of je mee gaat doen!?
SHELL en ESSO Boycotte-team
 
Laatst bewerkt:
ik tank altijd al bij de tango ;)

enne..ik heb niks bepaald over appie hoor :+
 
ik tank altijd zonder kentekenplaat :P

nee serieus, de pomphouders kunnen er ook niets aan doen, de oorzaak ligt gewoon bij onze regering
 
Die pomphouders gaan er ook niets aan doen. Maar als wij een poosje niet tanken bij Esso en Shell dan gaan Esso en Shell dat wel voelen en gaan ze net zo op hun bek als Albert-Hein. Snap je?
 
Als we ons nou allemaal netjes aan de snelheid houden O-) Dan zijn we ook minder vaak genoodzaakt om het zg. begrotingstekort maar weer eens te gaan dichten.. O-)
 
KAWANOLIE het kan voor de helft van die prijs!

Deze boycot van ESSO EN SHELL gaat verder. Wij hebben het dan wel over IEDEREEN in Nederland. Want deze actie gaat verder dan deze motorclub. Wij versprijden deze oproep over heel internet en kijk maar eens hoe snel het dan gaat maar daarbij hebben wij wel wat hulp nodig, Dus zegt het voort!!!!
 
met dat achterlijke verbruik van de mijne heb ik meestal geen keus waar ik tank :+
 
als we echt de benzineprijzen willen laten dalen moeten we Mevr. Balkenende eens ontvoeren ofzo en dan lagere brandstofprijzen eissen tegen haar gezonde terugkeer

dan kan het opeens wel hoor!

dus wie meld zich aan? ;)
 
ik tank altijd zonder kentekenplaat :P

nee serieus, de pomphouders kunnen er ook niets aan doen, de oorzaak ligt gewoon bij onze regering

Klopt, al valt het wel op dat er tegenwoordig meerdere Shell stations zijn waar men 5 tot 8 cent korting geeft, op de door hun merk bepaalde verkoopprijs. Oogt raar, Shell bepaald de prijs als marktleider en de pomphouder van Shell gaat daar tegenin... :?

Accijns zijn de grootste boosdoener, maar ook de Shell bepaald mede de prijs. Afspraakje met Den Haag?
 
Als dat net zo'n doos is als haar wederhelft wil ik daar echt niet mee opgescheept zitten hoor! :r
Dan maar wat duurder uit zijn bij de BP. Lekker Frisbee's sparen! :P
 
Als we nou eerst eens de helft minder aan ontwikkelingshulp uitgeven en aan al het asielprobleem dan zou het al heel wat schelen....

We geven potverdorie bijna 3 keer meer hieraan uit dan Amerika. En Nederland is maar een klein KUTlandje, dat zich voordoet als Amerika 2. |(
 
Beste mensen,

Willen wij wel zoveel betalen voor onze benzine?
Wij bepaalden toch ook of wij bij AH kochten of niet en dat hun prijzen te hoog werden?
Wij willen niet meer te veel betalen daarom boycotten wij SHELL en ESSO Benzinestations wij gaan naar andere pompstations en.......................wat gebeurd er over een paar weken de prijzen gaan dalen ...........en niet een heeeeeel klein beetje hoor! Het is al in Canada gedaan de prijzen zakten tot wel 20%.
Geef deze mail door aan al je Mailvrienden en kennissen en zie hoe snel we geld gaan besparen!!!!
Veel succes!!!!
met vriendelijke groet,

SHELL en ESSO Boycotte-team

Indrukwekkend als eerste post.

:z
 
Moet je zon zwarte muts over je hoofd aan trekken, dan zakt de benzine prijs ook in ene tot een diepte punt ;)

Werkt echt hoor O-)
 
Ik tank voornamelijk in Neerpelt, scheelt me al snel zo'n 15-20 cent per liter...Moet er toch 2 x in de week zijn. (t heeft toch z'n voordelen, zo dicht bij de Belgische grens wonen 8-) )
 
ik tank bijna altijd bij de shell, is wel tering duur

maar dan hoef ik iig niet mijn handschoenen uit, helm af
motor op standaard, oordoppen uit, naar binnen lopen, in de rij staan,
afrekenen, weer naar buiten lopen, geld weg stoppen, sleutel zoeken :( ,
helm op, handschoenen aan, GVD oordoppen vergeten |( , helm af, handschoenen uit, oordoppen in, helm op en mijn handschoenen weer aan te doen...

easypay en ik ben er blij mee :P
 
Klopt, al valt het wel op dat er tegenwoordig meerdere Shell stations zijn waar men 5 tot 8 cent korting geeft, op de door hun merk bepaalde verkoopprijs. Oogt raar, Shell bepaald de prijs als marktleider en de pomphouder van Shell gaat daar tegenin... :?

Accijns zijn de grootste boosdoener, maar ook de Shell bepaald mede de prijs. Afspraakje met Den Haag?

Hier in Almere doet Shell ook vrolijk mee aan de lagere prijs. Ze wilden niet, maar vanwege een paar prijsstunters in de buurt moesten ze wel om omzet te halen. Martkwerking werkt wel degelijk, maar tot op zekere hoogte... en idd de accijns is gewoon het ergste... Na het kwartje van Kok :r heeft ook Zalm een verhoging doorgevoerd... :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan