Dierenvoertour 22-08-2004

Biker Beertje

MF veteraan
19 jul 2003
9.274
4
In Gelderland
Zondag 22 augustus
10e Dierenvoertoer georganiseerd door de Motorrijders Actie Groep (MAG). Deelname aan deze rit is gratis, maar van de deelnemers wordt verwacht dat zij honden- en/of kattenvoer meebrengen en dit bij aankomst gezamenlijk afgeven bij het asiel. Een paar honderd motorrijders zullen zich naar verwachting vanaf 11.00 uur in de ochtend verzamelen bij het sportpark Het Nieuwland in Dieren bij honk- en softbalvereniging The Animals, om dan om 13.00 te starten en in een lange kolonne onder politiebegeleiding langs een prachtig uitgezette route naar het dierenasiel van Winterswijk te rijden.

Verzamelen vanaf 11.00 uur bij sportpark het Nieuwland in Dieren, Adm.Helfrichlaan 95. Vertrek: om 13.00 uur - in kolonne onder politiebegeleiding. Aankomst: tussen 14.30 en 15.30 uur bij het dierenasiel in Winterswijk.
 
'k Heb twee grote koffers die redelijk volgepropt kunnen worden met dierenvoer. :)

Ik heb het vage en donkerbruine vermoeden dat ik die dag misschien wel es een verjaardag zou kunnen hebben waar ik dan dus eventueel naar toe moet, maar als dit niet zo is dan denk ik dat ik wel van de partij ben.
8-)
 
een verjaardag kan toch nooit zo gezellig zijn als een mooie rit voor het goede doel O-)
Of je neemt iedereen van het feestje gewoon mee :) :?
 
full


8-)
 
:^ ;)

ga je zelf niet meer Lara? Of lukt het nog niet met rijden?

Ik ben er wel bij in ieder geval. 8-)
Nee ik kan nog lang niet rijden... over 3 weken gaan de pinnen eruit en ik ben al heel erg gelukkig als ik over 4 weken voorzichtig kan oefenen met autorijden. Motorrijden zit er dit jaar denk ik niet meer in... '(
 
Heb je poster gekopieerd, kan em nu aan verschillende mensen die interesse hebben meegeven, en heb em ook op mijn werk opgehangen.

[me] BB maakt geen reclame hoor O-) dat lijkt maar zo[/me]
 
Heb je poster gekopieerd, kan em nu aan verschillende mensen die interesse hebben meegeven, en heb em ook op mijn werk opgehangen.

[me] BB maakt geen reclame hoor O-) dat lijkt maar zo[/me]
Ik zal je het origineel mailen, is nog wat groter, betere kwaliteit. :)
 
Oke ... count me in 8-)

Aangezien het toch hiero redelijk dichtbij is, en we zelf ook huisdieren hebben, lijkt me dit wel een nuttig ritje om wat benzine op te stoken :9


En natuurlijk wat voer voor de dieren te droppen daaro ;)

Ik zal je het origineel mailen, is nog wat groter, betere kwaliteit. :)


Mail maar, adres staat wel in me profiel ;)

[me]Phr3ak kan hem dan ook uit printen, en ergens ophangen :) [/me]
 
Oke ... count me in 8-)

Aangezien het toch hiero redelijk dichtbij is, en we zelf ook huisdieren hebben, lijkt me dit wel een nuttig ritje om wat benzine op te stoken :9


En natuurlijk wat voer voor de dieren te droppen daaro ;)Mail maar, adres staat wel in me profiel ;)

[me]Phr3ak kan hem dan ook uit printen, en ergens ophangen :) [/me]


:^ *D
 
Oke ... count me in 8-)

Aangezien het toch hiero redelijk dichtbij is, en we zelf ook huisdieren hebben, lijkt me dit wel een nuttig ritje om wat benzine op te stoken :9


En natuurlijk wat voer voor de dieren te droppen daaro ;)Mail maar, adres staat wel in me profiel ;)

[me]Phr3ak kan hem dan ook uit printen, en ergens ophangen :) [/me]

aaaaaaaaaaaaah, dus stiekum toch toertjes rijden :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan