ritje 6 juni:20 jarig bestaan NINJA op assen

kawa_pretbek

MF'er
1 mei 2004
217
0
haarlem
zoals de ninja freaks onder ons weten maakt ons merk al 20 jaar de ninja,en dat wordt gevierd gelijk met het 100 jarige bestaan van de KNMV.

nou leek het mij leuk om met een groote groep deze dag naar assen te vertrekken op 6juni.ik zelf en nog wat mensen uit de omgeving van haarlem willen rond een uurtje of 10 vertrekken hier.onze route gaat via amersfoort,zwolle naar assen.
als je zin en tijd hebt om aan te sluiten mag dat altijd,laat het dan ff weten want dan stoppen we.

voor meer info over deze dag :www.kawasaki-europe.com


deze mensen gaan al wel mee:
kawa_shedevil (heemskerk)
ouweman (heemskerk)
mys (heemskerk)
jayjay (heemskerk)
denzo (heemskerk)
ZX-12ROB (amersfoort Mac)
zx9rrobd (amersfoort Mac)
SJ.aak (amersfoort Mac) onder voorbehoud



Amersfoort MacDonalds om 11 uur vertekken

(altijd jammer)afmeldingen:
motorhugkse
TIJN (nog bedankt voor je belletje om 03;00 :z )

 
Laatst bewerkt:
}) *KICK* })

heeej hallow mensuh van het motor forum!??!? 8-)

tis natuurlijk wel zo leuk om met een groepje te gaan gummen richting assen...

dusse ff reageren!!! :]

(en dan bedoel ik op zown manier reageruh dat je oowk meegaat :] ) ;)

KuZzzz })
 
Ik hoef me toch niet meer aan te melden toch? :? gaaf dat jullie het voor mijn strakke stuuracties op Assen de dag hebben omgezet :} :} :} Ga graag mee, hoe meer zielen. Ik regel wel wat met ADHDave.
 
sorry... mijnes is niet groen :P

zal ik me toch ff met dit topic bemoeien: >>WIWTD 8-)
 
was alleen nog de vraag waar we gingen starten.dacht zelf om 10;00 te vertrekken dan bij heemskerk,dus ik ben er dan rond 9;45.

DeZed dat gaan we zeker doen voor eri(k)/(c) de :} :} :} :} en uiteraard samen met jou!!!! moeten het groen toch op pijl houden *D

viccie wou je ook mee dan?????weleens waar op een thundercat,maar dan zet je die maar buiten het hek. }) }) :X
 
MMmm vanavond maar even hard lobbyen om massa's meer mee te krijgen,
wordt morgen vervolgd,

gossie wat is groen toch mooi

+D ga hard werken aan 'n super :} :} :} :} :} :} :} :}
lijkt me erg kicken om Erik op 't circuit te zien, wat denk je zouden we 'm uit z'n concentratie halen met onze :} :} :} :} :} :}

ooo enne shedevil, groen past bij uitstek bij jouw naam :?
 
MMmm vanavond maar even hard lobbyen om massa's meer mee te krijgen,
wordt morgen vervolgd,

gossie wat is groen toch mooi

+D ga hard werken aan 'n super :} :} :} :} :} :} :} :}
lijkt me erg kicken om Erik op 't circuit te zien, wat denk je zouden we 'm uit z'n concentratie halen met onze :} :} :} :} :} :}

ooo enne shedevil, groen past bij uitstek bij jouw naam :?

Denk dat hij dan te druk is met gummen.. *D

Enne groen past bij uitstek bij mijn naam??? HUH??? :? :?

nee joh. ben het zonnebloemutjuh tussen al dat groen ;)
 
al 79 mensen die het topic bekeken hebben (waarvan 30 keer pretbek en ik ;) ) enne nog maar 9, nu 10 die gereageerd hebben... :(

Mensuh???!!! zijn er zo weinig ninja rijders offe hebben jullie gewoon wat beters te doen (kan me nie voorstellen ;) )
 
Bedankt voor de link naar dit topic Kawa_pretbek. Ik kon het zelf niet vinden!

Ik heb nog wat kennissen die met waarschijnlijk ook gaan (met de auto). Die willen namelijk wat foto's maken van mijn Ninja circuitsessie 8-) . Ik zal dinsdag of woensdag van hen horen of ze gelijk met me meerijden naar Assen.

Als dat niet zo is ga ik graag met jullie mee. Ik vertrek vanuit omgeving Roosendaal ri. Amersfoort. Noteer mij dus maar onder voorbehoud. Laat ik uiterlijk woensdagavond definitief weten.

Lijkt me wel gaaf zo'n groep Ninja's :] .
 
lijkt me gezellig rob als je mee gaat,zeker mooi als er allemaal ninjas in kolonne rijden(sorry DeZed,nx persoonlijk) :] :] :] :] :] :] :] :] :]
hoor het wel van je,en dan zien we mekaar zekers wel in amersfoort.
 
Laatst bewerkt:
zoals de ninja freaks onder ons weten maakt ons merk al 20 jaar de ninja,en dat wordt gevierd gelijk met het 100 jarige bestaan van de KNMV.

nou leek het mij leuk om met een groote groep deze dag naar assen te vertrekken op 6juni.ik zelf en nog wat mensen uit de omgeving van haarlem willen rond een uurtje of 10 vertrekken hier.onze route gaat via amersfoort,zwolle naar assen.
als je zin en tijd hebt om aan te sluiten mag dat altijd,laat het dan ff weten want dan stoppen we.

voor meer info over deze dag :www.kawasaki-europe.com


deze mensen gaan al wel mee:
kawa_shedevil
ouweman
mys
ADHDave
motorhugkse
razor
DeZed
jayjay
denzo
ZX12-Rob


Mag ik ook mee ?????? :o :) :)

de mijne is geen ninja en de mijne is niet groen :? :? :?

Maar het is wel een KAWA :) :) :)
 
Laatst bewerkt:
Mag ik ook mee ?????? :o :) :)

de mijne is geen ninja en de mijne is niet groen :? :? :?

Maar het is wel een KAWA :) :) :)
wesp "VRIEND" natuurlijk mag jij ook mee,zekers na jouw kneedown,en trouwens in amerika en canada is jouw motor ook een ninja.zx1200 zonder de R. dus ik verwacht je gewoon.
 
Heb wel geen ninja maar kon het niet laten deze te posten op naar de volgende 20 jaar ;)


full
 
Eindelijk enkele soortgenoten! Ik zou graag meegaan met mijn geel-zwarte ZX6-R 2001 (25 kW ;( ), maar helaas heb ik al een afspraak staan! Anders was ik van de partij geweest.
Volgende keer beter! Ik zal de activiteiten in de gaten houden.

Groet, David
 
Terug
Bovenaan Onderaan