640 blok in gs600

Mike03

Rookie
19 jun 2022
3
0
Goedemorgen, ik heb even een vraag m.b.t een ktm gs600 lc4; heeft er iemand ooit een 640 lc4 blok in een gs600 gezet ? Ik loop een beetje vast op het olie gedeelte. Wie kan mij adviseren ? Grt
 
Ik heb allebei gehad (640 Adv nog steeds)
GS 600 heeft alleen 1,5 liter olie in het blok toch?
Bij een 640 adventure loopt er ook olie door het frame (voorste framebuis) plus een oliefilter dat er onder hangt. Maar voor zover ik weet zijn de 620/640's doorontwikkelingen van de 600 dus het zou ook zonder olie in het frame moeten kunnen werken. Alleen moet je dan vaker olie wisselen. Wat wel is: de latere blokken hebben een balansas wat de 600 niet heeft. Dat maakt die blokken iets langer. De vraag is dus of een 640 blok in een 600 frame gaat passen, ik denk van niet.
 
Het klopt inderdaad , een gs600 heeft een extra filter boven op het blok in een koeler zitten. Ik had de 640 aangeschaft met de gedachten makkelijk… helaas moest ik het frame aanpassen, nu dat gedaan is loop ik hier tegenaan. En ik weet niet zo goed of ik dit zonder de extra filter kan aansluiten, zonder problemen te krijgen. Of dat ik het oliefilter van de gs600 erop moet maken ( iets bedenken )
 
Hallo!

Ik had een vraagje. Ik heb recent een ktm gs 600 aangeschaft. Nu wil hij niet starten, en loopt er benzine uit de overvloei. Gasschuif ziet er ook niet heel goed uit (zie foto), iemand een idee? Vlotter lijkt goed af te sluiten etc.
 
Hallo!

Ik had een vraagje. Ik heb recent een ktm gs 600 aangeschaft. Nu wil hij niet starten, en loopt er benzine uit de overvloei. Gasschuif ziet er ook niet heel goed uit (zie foto), iemand een idee? Vlotter lijkt goed af te sluiten etc.
Maak even een eigen topic aan, dit topic gaat over iets anders dan jouw probleem :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan